Η Ευρώπη δεν θα πρέπει να βιαστεί να εγκαταλείψει τις μηχανές εσωτερικής καύσης αλλά να οργανώσει τη δική της παραγωγή μπαταριών για ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ώστε να συναγωνιστεί την Κίνα, υποστήριξαν οι κατασκευαστές οχημάτων και οι προμηθευτές εξοπλισμού στην έκθεση αυτοκινήτου που φιλοξενείται στην Φραγκφούρτη.
Οι δηλώσεις αυτές έγιναν σε μια περίοδο που το μέλλον του αυτοκινήτου έχει αναδειχθεί σε ένα από τα κεντρικά ζητήματα της προεκλογικής εκστρατείας στη Γερμανία, ιδίως αφότου η Βρετανία και η Γαλλία ανακοίνωσαν τα σχέδιά τους να καταργήσουν σταδιακά τις μηχανές εσωτερικής καύσης για να περιορίσουν τη ρύπανση της ατμόσφαιρας.
Ο Ρομπέρτο Βαβασόρι, ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Προμηθευτών Αυτοκινήτων (CLEPA) προειδοποίησε ότι μια βιαστική στροφή προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μπορούσε να παραδώσει τη βιομηχανία στα χέρια της Κίνας που, μαζί με τη Νότια Κορέα και την Ιαπωνία, κυριαρχούν στον τομέα της παραγωγής μπαταριών για τέτοια οχήματα.
"Πρέπει να έχουμε μια λογική περίοδο μετάβασης που δεν θα δώσει ανεπιθύμητα δώρα στους Κινέζους φίλους μας", είπε, εκτιμώντας ότι οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες πληρώνουν για μπαταρίες 4.000-7.000 ευρώ στην Κίνα για κάθε ηλεκτροκίνητο όχημα. Ο Βαβασόρι κάλεσε τους Ευρωπαίους να αναπτύξουν τη δική τους, νέα γενιά μπαταριών ενώ ζήτησε από κατασκευαστές και πολιτικούς να αναζητήσουν και άλλους τρόπους για τον περιορισμό των εκπομπών καυσαερίων, για παράδειγμα μέσω της χρήσης συνθετικών καυσίμων ή πιο αποτελεσματικών μηχανών.
Λίγες ημέρες πριν από την έναρξη του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Φραγκφούρτης η Daimler και η Volkswagen ανακοίνωσαν ότι σχεδιάζουν να επιταχύνουν τη στροφή τους προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ο επικεφαλής της VW είπε σήμερα ότι οι Ευρωπαίοι αυτοκινητοβιομήχανοι θα πρέπει να συνεργαστούν και να δημιουργήσει έναν τοπικό προμηθευτή μπαταριών. "Για την αρχική φάση, αισθάνομαι ότι είμαι σε καλά χέρια με τους Κορεάτες προμητευτές αλλά θα το εκτιμούσαν αν αυξανόταν ο ανταγωνισμός και αναδυόταν μια ευρωπαϊκή κοινοπραξία", είπε ο Χέρμπερτ Ντις.
ΑΜΠΕ
Οι δηλώσεις αυτές έγιναν σε μια περίοδο που το μέλλον του αυτοκινήτου έχει αναδειχθεί σε ένα από τα κεντρικά ζητήματα της προεκλογικής εκστρατείας στη Γερμανία, ιδίως αφότου η Βρετανία και η Γαλλία ανακοίνωσαν τα σχέδιά τους να καταργήσουν σταδιακά τις μηχανές εσωτερικής καύσης για να περιορίσουν τη ρύπανση της ατμόσφαιρας.
Ο Ρομπέρτο Βαβασόρι, ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Προμηθευτών Αυτοκινήτων (CLEPA) προειδοποίησε ότι μια βιαστική στροφή προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μπορούσε να παραδώσει τη βιομηχανία στα χέρια της Κίνας που, μαζί με τη Νότια Κορέα και την Ιαπωνία, κυριαρχούν στον τομέα της παραγωγής μπαταριών για τέτοια οχήματα.
"Πρέπει να έχουμε μια λογική περίοδο μετάβασης που δεν θα δώσει ανεπιθύμητα δώρα στους Κινέζους φίλους μας", είπε, εκτιμώντας ότι οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες πληρώνουν για μπαταρίες 4.000-7.000 ευρώ στην Κίνα για κάθε ηλεκτροκίνητο όχημα. Ο Βαβασόρι κάλεσε τους Ευρωπαίους να αναπτύξουν τη δική τους, νέα γενιά μπαταριών ενώ ζήτησε από κατασκευαστές και πολιτικούς να αναζητήσουν και άλλους τρόπους για τον περιορισμό των εκπομπών καυσαερίων, για παράδειγμα μέσω της χρήσης συνθετικών καυσίμων ή πιο αποτελεσματικών μηχανών.
Λίγες ημέρες πριν από την έναρξη του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Φραγκφούρτης η Daimler και η Volkswagen ανακοίνωσαν ότι σχεδιάζουν να επιταχύνουν τη στροφή τους προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ο επικεφαλής της VW είπε σήμερα ότι οι Ευρωπαίοι αυτοκινητοβιομήχανοι θα πρέπει να συνεργαστούν και να δημιουργήσει έναν τοπικό προμηθευτή μπαταριών. "Για την αρχική φάση, αισθάνομαι ότι είμαι σε καλά χέρια με τους Κορεάτες προμητευτές αλλά θα το εκτιμούσαν αν αυξανόταν ο ανταγωνισμός και αναδυόταν μια ευρωπαϊκή κοινοπραξία", είπε ο Χέρμπερτ Ντις.
ΑΜΠΕ
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου