Τον λόγο που δέχθηκε να κάνει την πολυσυζητημένη διαφήμιση του πολυκαταστήματος Jumbo, αποκάλυψε ο Πέτρος Γαϊτάνος, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο TV Έθνος.
Ο γνωστός τραγουδιστής τόνισε ότι επέλεξε να πει «ναι» στην πρόταση, γιατί ήθελε ο κόσμος να δει και τη χαλαρή πλευρά του και γιατί η συγκεκριμένη διαφήμιση ήταν μια ποιοτική δουλειά.
«Είπα ναι στη διαφήμιση γιατί ήθελα ο κόσμος να δει αυτή την πιο χαλαρή πλευρά μου. Επίσης θέλησα να κάνω αυτό το διαφημιστικό σποτάκι για να επισημάνω ότι ακόμα και μέσα στους χώρους της αγοράς, όπου επικρατούν τα εμπορικά κριτήρια, μπορεί να γίνει και κάτι με ποιότητα».
Ο κόσμος έχει μία εικόνα για τον Πέτρο Γαϊτάνο βασισμένη στη σχέση του με τη θρησκεία, γεγονός που δικαιολογεί την έκπληξη που προκλήθηκε στο κοινό από τη διαφήμιση ενόψει του Πάσχα.
«Πιθανόν αρκετοί να µην γνωρίζουν τη διάθεση αυτοσαρκασμού που έχω» δήλωσε ο τραγουδιστής, ενώ στη συνέχεια επεσήμανε: «Άλλωστε όταν κάποιος έχει να µιλήσει για σοβαρά και ιερά πράγµατα, δεν µπορεί αυτό να το κάνει µε χιούµορ και µε πλάκα. Επίσης, προσωπικά, θέλω να χρησιµοποιώ τον δηµόσιο λόγο για κάτι το οποίο ωφελεί κυρίως τους άλλους. Όσοι έρχονται στις συναυλίες µου γνωρίζουν ότι και ανέκδοτα λέω, και χιούµορ κάνω, και χαβαλέ κάνω, και κατεβαίνω κάτω στις κερκίδες και χορεύουµε µαζί. Η γενική µου εικόνα όµως, επειδή ασχολούµαι πολύ µε ρεπερτόρια που θέλουν σοβαρή αντιµετώπιση, έχει περάσει πιο πολύ ως σοβαρή και ατσαλάκωτη».
Ο κ. Γαϊτάνος μίλησε και για το οικονομικό μέρος της συνεργασίας του:
«Δεν ήταν προτεραιότητά μου τα χρήματα. Είναι καλό να υπάρχουν δουλειές και να έχουμε έσοδα για να μπορούμε να βιοποριστούμε, ειδικά εμείς οι καλλιτέχνες που κάνουμε μια δουλειά πολυέξοδη. Όμως δεν θα έκανα κάτι αν δεν ήταν σχετικό με αυτό που είμαι εγώ».
Ο τραγουδιστής αναφέρθηκε και στη χαρακτηριστική ατάκα της διαφήμισης:
«Θέλω να πω πως η συνεργασία µου µε τη διαφηµιστική ήταν θαυµάσια, σεβάστηκαν κάθε επιθυµία και κάθε παρατήρησή µου. Όταν µου έγινε η πρόταση, η πρώτη µου αντίδραση ήταν αυτή που ακούγεται και στο σποτ: “Αν είναι κάτι που µου ταιριάζει…”. Είχαν λοιπόν την ευφυΐα να περάσουν τις αντιδράσεις µου στο σενάριο, γιατί ήθελαν η εικόνα που θα βγει προς τα έξω να είναι αυθεντική. Αρχικά, µου πρότειναν τρία διαφορετικά σενάρια, απέρριψα τα δύο πρώτα και επέλεξα το τελευταίο, το οποίο βέβαια το περάσαµε για πολύ καιρό από συνεχή έλεγχο. Άλλωστε γνώριζαν καλά αυτοί οι άνθρωποι ότι δεν επρόκειτο να κάνω κάτι που δεν έχει ποιότητα».
Όσο για τις αντιδράσεις του κόσμου, ο Πέτρος Γαϊτάνος δήλωσε:
«Καταπληκτικές και πολύ αστείες. Το 95% των αντιδράσεων είναι πολύ θετικές. Αν και δεν είµαι άνθρωπος του Διαδικτύου, ούτε παρακολουθώ τα σχόλια στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης, εισπράττω µια πολύ θερµή ανταπόκριση. Λες και ο κόσµος µε αγάπησε άλλο τόσο».
Ο γνωστός τραγουδιστής τόνισε ότι επέλεξε να πει «ναι» στην πρόταση, γιατί ήθελε ο κόσμος να δει και τη χαλαρή πλευρά του και γιατί η συγκεκριμένη διαφήμιση ήταν μια ποιοτική δουλειά.
«Είπα ναι στη διαφήμιση γιατί ήθελα ο κόσμος να δει αυτή την πιο χαλαρή πλευρά μου. Επίσης θέλησα να κάνω αυτό το διαφημιστικό σποτάκι για να επισημάνω ότι ακόμα και μέσα στους χώρους της αγοράς, όπου επικρατούν τα εμπορικά κριτήρια, μπορεί να γίνει και κάτι με ποιότητα».
Ο κόσμος έχει μία εικόνα για τον Πέτρο Γαϊτάνο βασισμένη στη σχέση του με τη θρησκεία, γεγονός που δικαιολογεί την έκπληξη που προκλήθηκε στο κοινό από τη διαφήμιση ενόψει του Πάσχα.
«Πιθανόν αρκετοί να µην γνωρίζουν τη διάθεση αυτοσαρκασμού που έχω» δήλωσε ο τραγουδιστής, ενώ στη συνέχεια επεσήμανε: «Άλλωστε όταν κάποιος έχει να µιλήσει για σοβαρά και ιερά πράγµατα, δεν µπορεί αυτό να το κάνει µε χιούµορ και µε πλάκα. Επίσης, προσωπικά, θέλω να χρησιµοποιώ τον δηµόσιο λόγο για κάτι το οποίο ωφελεί κυρίως τους άλλους. Όσοι έρχονται στις συναυλίες µου γνωρίζουν ότι και ανέκδοτα λέω, και χιούµορ κάνω, και χαβαλέ κάνω, και κατεβαίνω κάτω στις κερκίδες και χορεύουµε µαζί. Η γενική µου εικόνα όµως, επειδή ασχολούµαι πολύ µε ρεπερτόρια που θέλουν σοβαρή αντιµετώπιση, έχει περάσει πιο πολύ ως σοβαρή και ατσαλάκωτη».
Ο κ. Γαϊτάνος μίλησε και για το οικονομικό μέρος της συνεργασίας του:
«Δεν ήταν προτεραιότητά μου τα χρήματα. Είναι καλό να υπάρχουν δουλειές και να έχουμε έσοδα για να μπορούμε να βιοποριστούμε, ειδικά εμείς οι καλλιτέχνες που κάνουμε μια δουλειά πολυέξοδη. Όμως δεν θα έκανα κάτι αν δεν ήταν σχετικό με αυτό που είμαι εγώ».
Ο τραγουδιστής αναφέρθηκε και στη χαρακτηριστική ατάκα της διαφήμισης:
«Θέλω να πω πως η συνεργασία µου µε τη διαφηµιστική ήταν θαυµάσια, σεβάστηκαν κάθε επιθυµία και κάθε παρατήρησή µου. Όταν µου έγινε η πρόταση, η πρώτη µου αντίδραση ήταν αυτή που ακούγεται και στο σποτ: “Αν είναι κάτι που µου ταιριάζει…”. Είχαν λοιπόν την ευφυΐα να περάσουν τις αντιδράσεις µου στο σενάριο, γιατί ήθελαν η εικόνα που θα βγει προς τα έξω να είναι αυθεντική. Αρχικά, µου πρότειναν τρία διαφορετικά σενάρια, απέρριψα τα δύο πρώτα και επέλεξα το τελευταίο, το οποίο βέβαια το περάσαµε για πολύ καιρό από συνεχή έλεγχο. Άλλωστε γνώριζαν καλά αυτοί οι άνθρωποι ότι δεν επρόκειτο να κάνω κάτι που δεν έχει ποιότητα».
Όσο για τις αντιδράσεις του κόσμου, ο Πέτρος Γαϊτάνος δήλωσε:
«Καταπληκτικές και πολύ αστείες. Το 95% των αντιδράσεων είναι πολύ θετικές. Αν και δεν είµαι άνθρωπος του Διαδικτύου, ούτε παρακολουθώ τα σχόλια στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης, εισπράττω µια πολύ θερµή ανταπόκριση. Λες και ο κόσµος µε αγάπησε άλλο τόσο».
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου