Ο Έλληνας τα τελευταία χρόνια έχει μειώσει αρκετά το κόστος της βενζίνης που βάζει στο αυτοκίνητό του κάθε φορά που επισκέπτεται ένα πρατήριο, ενώ δύσκολα θα γεμίσει το ρεζερβουάρ του όπως έκανε παλαιότερα.
Σύμφωνα λοιπόν με τον Θέμη Κιουρτζή, πρόεδρο των Βενζινοπωλών Θεσσαλονίκης που μίλησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, το 2015 το μέσο ποσό που δαπανούσαν οι Έλληνες για τα αυτοκίνητά τους στα πρατήρια καυσίμων ήταν 22 ευρώ.
«Το 2018 αυτός ο μέσος όρος έπεσε στα 15 ευρώ. Πλέον ο Έλληνας δε γεμίζει το ρεζερβουάρ του όπως έκανε τα προηγούμενα χρόνια» σημειώνει ο κ. Κιουρτζής.
«Αντιλαμβάνεται κανείς ότι με 15 ευρώ το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου γεμίζει περίπου στο 1/4 ή 1/5 της συνολικής χωρητικότητας και μετά από ελάχιστα χιλιόμετρα, κυρίως μέσα στην πόλη, θα ανάψει και πάλι το λαμπάκι» προσθέτει, εκφράζοντας την πλευρά των βενζινοπωλών που ζητούν τη μείωση των ειδικών φόρων κατανάλωσης.
Σύμφωνα με μηχανικούς, τα τελευταία χρόνια, που οι περισσότεροι οδηγοί αδυνατούν να γεμίσουν τα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων τους και κυκλοφορούν μόνιμα με το λαμπάκι αναμμένο, αναγκάζει σε υπερθέρμανση την αντλία βενζίνης που μετά από κάποιες ώρες διαρκούς λειτουργίας καίγεται ακινητοποιώντας το όχημα.
Για να προστατευθεί κάποιος από αυτή τη φθορά, αρκεί, όπως λένε οι ειδικοί, να κρατά το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου όσο το δυνατόν πιο γεμάτο -παρά τις δυσχερείς προβλέψεις για τις τιμές των καυσίμων- ή τουλάχιστον πάνω από το μισό και να εφοδιάζεται με καύσιμο καλής ποιότητας.
Σύμφωνα λοιπόν με τον Θέμη Κιουρτζή, πρόεδρο των Βενζινοπωλών Θεσσαλονίκης που μίλησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, το 2015 το μέσο ποσό που δαπανούσαν οι Έλληνες για τα αυτοκίνητά τους στα πρατήρια καυσίμων ήταν 22 ευρώ.
«Το 2018 αυτός ο μέσος όρος έπεσε στα 15 ευρώ. Πλέον ο Έλληνας δε γεμίζει το ρεζερβουάρ του όπως έκανε τα προηγούμενα χρόνια» σημειώνει ο κ. Κιουρτζής.
«Αντιλαμβάνεται κανείς ότι με 15 ευρώ το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου γεμίζει περίπου στο 1/4 ή 1/5 της συνολικής χωρητικότητας και μετά από ελάχιστα χιλιόμετρα, κυρίως μέσα στην πόλη, θα ανάψει και πάλι το λαμπάκι» προσθέτει, εκφράζοντας την πλευρά των βενζινοπωλών που ζητούν τη μείωση των ειδικών φόρων κατανάλωσης.
Σύμφωνα με μηχανικούς, τα τελευταία χρόνια, που οι περισσότεροι οδηγοί αδυνατούν να γεμίσουν τα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων τους και κυκλοφορούν μόνιμα με το λαμπάκι αναμμένο, αναγκάζει σε υπερθέρμανση την αντλία βενζίνης που μετά από κάποιες ώρες διαρκούς λειτουργίας καίγεται ακινητοποιώντας το όχημα.
Για να προστατευθεί κάποιος από αυτή τη φθορά, αρκεί, όπως λένε οι ειδικοί, να κρατά το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου όσο το δυνατόν πιο γεμάτο -παρά τις δυσχερείς προβλέψεις για τις τιμές των καυσίμων- ή τουλάχιστον πάνω από το μισό και να εφοδιάζεται με καύσιμο καλής ποιότητας.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου