ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Σύνθεση δυνάμεων για την ενδυνάμωση του τουριστικού προορισμού Καβάλας-Θάσου

Σύνθεση δυνάμεων για την ενδυνάμωση του τουριστικού προορισμού Καβάλας-Θάσου

Τέσσερις  φορείς του τουρισμού -ο Σύνδεσμος Ξενοδόχων Καβάλας, η Ένωση Ξενοδόχων Θάσου, το Επιμελητήριο Καβάλας και η Fraport Greece- ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του τουριστικού προϊόντος των προορισμών των δύο περιοχών, με τη συνεργασία της εταιρείας Marketing Greece, δημιουργώντας πολλαπλασιαστικά οφέλη και μεγιστοποιώντας τα αποτελέσματα που προκύπτουν από τη συντονισμένη δράση και την αξία των συνεργειών.

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας, Αντώνης Μιτζάλης, σε δηλώσεις του τόνισε ότι η Καβάλα και η Θάσος διαθέτουν μεγάλο πλούτο τοπικών χαρακτηριστικών που μπορούν να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στους τουρίστες που θα επιλέξουν να τις επισκεφτούν. Η συνεργασία των τοπικών φορέων έχει στόχο να αναδείξει τα ιδιαίτερα αυτά πλεονεκτήματα με χρήση των σύγχρονων μέσων προώθησης που διαθέτει μια σύγχρονη εταιρεία, η Marketing Greece. Πλεονεκτήματα που μπορούν να γίνουν εύκολα προσιτά με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του πρόσφατα ανακαινισμένου αεροδρομίου της Καβάλας.

Από τη μεριά του, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου, Πάρης Παρασχούδης, επισήμανε μεταξύ άλλων ότι  «κύριοι στρατηγικοί στόχοι της συνέργειας» είναι α) η αύξηση της αναγνωρισιμότητας και η διαμόρφωση θετικής εικόνας για τη Θάσο και β)η άμβλυνση της εποχικότητας, που συνδέεται με τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος και τον ποιοτικότερο τουρισμό. Για την επίτευξη των στόχων, αλλά και των προτεινόμενων ενεργειών, καθοριστικοί παράγοντες, είναι η σταδιακή επίλυση και αντιμετώπιση διαχρονικών προβλημάτων, που παραβλέπουν όσοι ασχολούνται με την τουριστική προβολή του προορισμού, προβλήματα όπως η συλλογικότητα, η αντίληψη επαρκούς γνώσης για τη διαχείριση του προορισμού και η έλλειψη οργάνωσης και προγραμματισμού.

Αξιοποιώντας τις σύγχρονες τάσεις του destination marketing, το πρόγραμμα προώθησης και προβολής Καβάλας - Θάσου, που θα υλοποιηθεί με τη συνδρομή της Marketing Greece, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την ανάπτυξη περιεχομένου με δημιουργία φωτογραφικού υλικού, παραγωγή ταξιδιωτικών βίντεο για αξιοποίηση στα κοινωνία δίκτυα και σχεδιασμό αφιερώματος στο Discovergreece.com, αποτυπώνοντας τις εμπειρίες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προορισμών σε τρεις γλώσσες.

Ο πρόεδρος του Επιμελητήριου Καβάλας, Μάρκος Δέμπας, τόνισε ότι «ο τουρισμός για την περιοχή μας παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στην οικονομία και την ανάπτυξη της, αφού αποτελεί περίπου το 65% του ΑΕΠ της περιοχής και είναι ο βασικότερος και πιο δυναμικός τομέας της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας. Η συνεργασία των φορέων σε μια κοινή προσπάθεια ανάπτυξης κοινών δράσεων για την στοχευμένη προβολή της Καβάλας και της Θάσου μέσα από επικοινωνιακά δίκτυα μεγάλης προσβασιμότητας, έρχεται να αναδείξει την επιθυμία όλων μας, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να συνεργαστούμε στον κοινό στόχο, που είναι να προβάλουμε την περιοχή μας σαν τουριστικό προορισμό και να διευρύνουμε την καλοκαιρινή περίοδο».

Ο γενικός διεύθυνσης ανάπτυξης της Fraport Greece, Γιώργος Βήλος, τέλος, αναφερόμενος στη συνεργασία των τοπικών φορέων εξέφρασε την ικανοποίησή του για το συντονισμό των κοινών δράσεων, υπογραμμίζοντας ότι «είμαστε πεπεισμένοι ότι μόνο μέσω των συνεργειών μπορούμε να έχουμε θετικά αποτελέσματα ως προς την προώθηση των διαφόρων προορισμών που εξυπηρετούμε και προς αυτή την κατεύθυνση θα συνεχίσουμε την πορεία μας. Ευχαριστούμε πολύ όλους τους τοπικούς φορείς που αγκάλιασαν την πρωτοβουλία αυτή και δεσμευόμαστε ότι θα την υποστηρίξουμε με κάθε τρόπο».


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video