Αμερική, Ασία και Μέση Ανατολή αποτελούν τους επόμενους στόχους για την προώθηση των εξαγωγών Ρυζιού και Κονσερβοποιημένου Ροδάκινου. Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών για την ανακήρυξη αναδόχου, η Novacert ανακοινώνει την ανάληψη καθηκόντων εκτελεστικού οργανισμού για τα εξής τρία Ευρωπαϊκά Προγράμματα Προώθησης:
• Ενέργειες Ενημέρωσης και προώθησης Ρυζιού στην Ιορδανία, τον Λίβανο και τα Η.Α.Ε. της Αγροτικής Εταιρικής Σύμπραξης Θεσσαλονίκης– ΕΑΣΘ ΑΕ, με διακριτικό τίτλο “European Rice – Rise to the Flavour”.
• Ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης κονσερβοποιημένων ροδάκινων στη Ν. Κορέα και τη Σιγκαπούρη της Αγροτικής Εταιρικής Σύμπραξης - ΑΛ.Μ.ΜΕ. Α.Ε., με διακριτικό τίτλο “Freshcano – European Fresh Canned Peaches”.
• Ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης κονσερβοποιημένων ροδάκινων στον Καναδά, την Κολομβία και το Μεξικό της Αγροτικής Εταιρικής Σύμπραξης - ΑΛ.Μ.ΜΕ. Α.Ε., με διακριτικό τίτλο “Freshcano – European Fresh Canned Peaches”.
Τα τρία έργα συνολικού προϋπολογισμού 8,5 εκ. ευρώ, αφορούν εκστρατείες τριετούς διάρκειας και περιλαμβάνουν σειρά ενεργειών όπως: συμμετοχή σε εκθέσεις, ενημερωτικές εκδηλώσεις, επιχειρηματικές αποστολές, διαφημιστικές καταχωρίσεις σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, ηλεκτρονική ενημέρωση (website, social media και εφαρμογές για smartphone), ενημερωτικά βίντεο και πληθώρα δράσεων με στόχο την προώθηση των προϊόντων στις χώρες – στόχους.
• Ενέργειες Ενημέρωσης και προώθησης Ρυζιού στην Ιορδανία, τον Λίβανο και τα Η.Α.Ε. της Αγροτικής Εταιρικής Σύμπραξης Θεσσαλονίκης– ΕΑΣΘ ΑΕ, με διακριτικό τίτλο “European Rice – Rise to the Flavour”.
• Ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης κονσερβοποιημένων ροδάκινων στη Ν. Κορέα και τη Σιγκαπούρη της Αγροτικής Εταιρικής Σύμπραξης - ΑΛ.Μ.ΜΕ. Α.Ε., με διακριτικό τίτλο “Freshcano – European Fresh Canned Peaches”.
• Ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης κονσερβοποιημένων ροδάκινων στον Καναδά, την Κολομβία και το Μεξικό της Αγροτικής Εταιρικής Σύμπραξης - ΑΛ.Μ.ΜΕ. Α.Ε., με διακριτικό τίτλο “Freshcano – European Fresh Canned Peaches”.
Τα τρία έργα συνολικού προϋπολογισμού 8,5 εκ. ευρώ, αφορούν εκστρατείες τριετούς διάρκειας και περιλαμβάνουν σειρά ενεργειών όπως: συμμετοχή σε εκθέσεις, ενημερωτικές εκδηλώσεις, επιχειρηματικές αποστολές, διαφημιστικές καταχωρίσεις σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, ηλεκτρονική ενημέρωση (website, social media και εφαρμογές για smartphone), ενημερωτικά βίντεο και πληθώρα δράσεων με στόχο την προώθηση των προϊόντων στις χώρες – στόχους.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου