Ο αντίκτυπος του Brexit στην αυτοκινητοβιομηχανία θα είναι καταστροφικός για τη Μ. Βρετανία. Αυτό υποστηρίζουν οι επικεφαλής των τμημάτων της αυτοκίνησης πολλών εταιρειών, που βλέπουν τη Μ. Βρετανία να μη μπορεί να ανταποκριθεί με τον ίδιο ρυθμό στον εφοδιασμό των χωρών της Ευρώπης.
Όλα αυτά όταν πέρυσι το 51% των αυτοκινήτων που κατασκευάστηκαν στη Μ. Βρετανία αγοράστηκαν από πελάτες στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Στην πραγματικότητα, περισσότερα από 8 από τα 10 επιβατικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στη χώρα εξάγονται στην ΕΕ και όχι μόνο.
Από την άλλη πλευρά, το ένα τρίτο των αυτοκινήτων που κατασκευάζονται στην ΕΕ καταλήγουν στη Μ. Βρετανία. Όπως είναι φυσικό και επόμενο, η έξοδος της Μ. Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση θα δημιουργήσει αλυσιδωτά προβλήματα, που θα επηρεάσουν την παραγωγή και την εξαγωγή των συγκεκριμένων αυτοκινήτων με τους προνομιακούς όρους που ισχύουν σήμερα. Αυτό θα έχει αναπόφευκτα ως αποτέλεσμα την αύξηση του κόστους παραγωγής των αυτοκινήτων, γεγονός αποτρεπτικό στην συνέχιση των διαφόρων συνεργασιών.
Όλα αυτά όταν πέρυσι το 51% των αυτοκινήτων που κατασκευάστηκαν στη Μ. Βρετανία αγοράστηκαν από πελάτες στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Στην πραγματικότητα, περισσότερα από 8 από τα 10 επιβατικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στη χώρα εξάγονται στην ΕΕ και όχι μόνο.
Από την άλλη πλευρά, το ένα τρίτο των αυτοκινήτων που κατασκευάζονται στην ΕΕ καταλήγουν στη Μ. Βρετανία. Όπως είναι φυσικό και επόμενο, η έξοδος της Μ. Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση θα δημιουργήσει αλυσιδωτά προβλήματα, που θα επηρεάσουν την παραγωγή και την εξαγωγή των συγκεκριμένων αυτοκινήτων με τους προνομιακούς όρους που ισχύουν σήμερα. Αυτό θα έχει αναπόφευκτα ως αποτέλεσμα την αύξηση του κόστους παραγωγής των αυτοκινήτων, γεγονός αποτρεπτικό στην συνέχιση των διαφόρων συνεργασιών.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου