ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Ηλεκτρονικά ψώνισαν οι Έλληνες του Αγίου Βαλεντίνου

Ηλεκτρονικά ψώνισαν οι Έλληνες του Αγίου Βαλεντίνου

Αυξανόμενος βαίνει ο αριθμός των Ελλήνων καταναλωτών που επιλέγουν τις ηλεκτρονικές αγορές, όταν πρόκειται να επιλέξουν δώρα για τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Η τάση αυτή επιβεβαιώνεται και όσον αφορά τις αγορές για τη - θεωρούμενη ως - πιο ρομαντική ημέρα του έτους, με τους Έλληνες να προτιμούν τις online αγορές και για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

Ο αριθμός των ηλεκτρονικών συναλλαγών κατά την ημέρα της 14ης Φεβρουαρίου έχει αυξηθεί στην Ελλάδα κατά 48% από την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου το 2016 έως την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου το 2018.

Ο ετήσιος δείκτης “Mastercard Love Index”, ο οποίος προκύπτει από την ανάλυση δεδομένων των συναλλαγών με πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες σε διάστημα τριών ετών την περίοδο του Αγίου Βαλεντίνου (11-14 Φεβρουαρίου 2016-2018), δείχνει ότι – συνολικά - οι Ευρωπαίοι ξόδεψαν 30% περισσότερο για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου το 2018 σε σχέση με το 2016, με την αύξηση στον όγκο συναλλαγών να φτάνει το 41%.

Οι εμπειρίες σημείωσαν σημαντική ανάπτυξη, καθώς οι δαπάνες σε ξενοδοχεία, εστιατόρια και μεταφορές αυξήθηκαν κατά 23%, 15% και 61% αντίστοιχα. Ο ίδιος δείκτης αποκαλύπτει ότι έχει σημειωθεί μία σημαντική επιστροφή στα ψώνια της τελευταίας στιγμής το 2018, με την πλειοψηφία (30%) των αγορών για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου να γίνονται ανήμερα της γιορτής των ερωτευμένων (14 Φεβρουαρίου). Στην Ελλάδα, ωστόσο, οι καταναλωτές είναι περισσότερο προνοητικοί, καθώς οι περισσότερες αγορές που σχετίζονται με τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου γίνονται στις 11 Φεβρουαρίου (30%).

Ανέπαφες συναλλαγές Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει ότι η χρήση της τεχνολογίας ανέπαφων συναλλαγών στη χώρα μας συνεχίζει να γνωρίζει μεγάλη άνθιση, αν αναλογιστεί κανείς ότι η αξία των ανέπαφων συναλλαγών εκτινάχθηκε κατά 3662% από το 2016. Ταυτόχρονα, το μερίδιο των ανέπαφων συναλλαγών σημείωσε αύξηση κατά 7080% για την ίδια περίοδο ( 2% το 2016 έναντι 11% το 2018). Βέβαια, η τάση που θέλει τις ανέπαφες συναλλαγές να είναι η προτεινόμενη μέθοδος πληρωμών στην Ελλάδα δεν θα έπρεπε να αποτελεί έκπληξη αφού ακολουθεί όσα συμβαίνουν σε παγκόσμιο επίπεδο.

Παραδοσιακές δαπάνες Και μπορεί να υπάρχουν καταναλωτές που αφήνουν τα ψώνια τους για την τελευταία στιγμή, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αρκούνται σε παραδοσιακά, τυπικά δώρα. Στην Ελλάδα, οι δαπάνες για λουλούδια αυξήθηκαν στην Ελλάδα κατά 342% από το 2016, την ώρα που ο αριθμός των συναλλαγών έφτασε το 544%.

Την ίδια στιγμή, τα ποσά που δαπανούνται για κοσμήματα ακολούθησαν ανοδική πορεία (27%) σε σύγκριση με το 2016. Ακολουθώντας την τάση που θέλει τις εμπειρίες να υπερτερούν των υλικών αγαθών, μια έξοδος για φαγητό παραμένει στην κορυφή της λίστας δώρων του Αγίου Βαλεντίνου, καθώς τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι ο αριθμός των συναλλαγών σε εστιατόρια αυξήθηκε κατά 639% τα τελευταία τρία χρόνια στην Ελλάδα, με την αύξηση της συνολικής δαπάνης να αγγίζει το 135%.

Στην Ευρώπη, τα κοσμήματα παρέμειναν σε μεγάλο βαθμό σταθερά, σημειώνοντας αύξηση 1% στις δαπάνες και 7% στον αριθμό των συναλλαγών, τα λουλούδια ήταν ιδιαίτερα δημοφιλή: το 2018 οι σχετικές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 59%, ενώ ο αριθμός των συναλλαγών από το 2016 έως το 2018, σημείωσε αύξηση κατά 54%.

Πηγή: ΑΠΕ


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video