Την πλάκα του έπαθε ένας παππούς στην Αγγλία όταν παρήγγειλε online δυο μεντεσέδες για μια πόρτα ψυγείου.
Προϊόντα αξίας 30 λιρών (34 ευρώ) δηλαδή, αν και ο λογαριασμός της Amazon σκαρφάλωσε μαγικά στις 764 λίρες (874 ευρώ), καθώς τα έξοδα για τη μεταφορά των προϊόντων ήταν κομματάκι υπέρογκα! Ή «εντελώς γελοία», όπως τα χαρακτηρίζει ο ίδιος ο Michael Ord.
Με τόσα λεφτά, αντί να φτιάξει την πόρτα του ψυγείου θα μπορούσε να πάρει καινούριο ψυγείο. Και δεύτερο και τρίτο δηλαδή. Περίμενε φυσικά πως θα χρεώνονταν τα μεταφορικά από τις ΗΠΑ, με μερικές δεκάδες ευρώ όμως, όπως γίνεται συνήθως.
Ο 83χρονος συνταξιούχος από το Πόρτσεστερ της Αγγλίας (κοντά στο Πόρτσμουθ) προσπάθησε να διαμαρτυρηθεί στην Amazon, βρήκε όμως τους υπαλλήλους του γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου «καθόλου εξυπηρετικούς». Ο παππούς δεν πρόσεξε την παράλογη χρέωση των μεταφορικών και το ανακάλυψε αργότερα, όταν ήρθε ο αναλυτικός λογαριασμός της πιστωτικής του.
«Πήγα κατευθείαν στην τράπεζα που με έβαλε στην κατεύθυνση της Amazon, τους βρήκα όμως καθόλου εξυπηρετικούς. Υπέθεσα πως θα υπάρχουν κόστη μεταφοράς, μιας και αγόραζα από αμερικανική εταιρία, αλλά δεν θα περίμενα ποτέ κάτι τέτοιο». Προσπάθησε μάλιστα να επικοινωνήσει με την εταιρία, αλλά «βρήκα πως τα συστήματά τους δεν μου επέτρεπαν να μιλήσω καν σε πραγματικό άνθρωπο».
Ο ηλικιωμένος μπλέχτηκε στα γρανάζια του σύγχρονου και αυτοματοποιημένου κόσμου μας, ευτυχώς πάντως από τον σάλο η Amazon ομολόγησε το λάθος της, αποδίδοντάς το σε «σφάλμα συστήματος», και του επέστρεψε το ποσό. «Δεν είναι πολιτική μας να σχολιάζουμε τις υποθέσεις μεμονωμένων πελατών», δήλωσε ο εκπρόσωπος του κολοσσού του e-commerce, «η χρέωση της παραγγελίας ήταν αποτέλεσμα σφάλματος του συστήματος, το οποίο φτιάξαμε και δεν θα ξανασυμβεί».
Όσο για τον παππού, δήλωσε για την περιπέτειά του: «Είμαι πολύ τυχερός που η Amazon ασχολήθηκε τελικά με αυτό που μου συνέβη»…
Προϊόντα αξίας 30 λιρών (34 ευρώ) δηλαδή, αν και ο λογαριασμός της Amazon σκαρφάλωσε μαγικά στις 764 λίρες (874 ευρώ), καθώς τα έξοδα για τη μεταφορά των προϊόντων ήταν κομματάκι υπέρογκα! Ή «εντελώς γελοία», όπως τα χαρακτηρίζει ο ίδιος ο Michael Ord.
Με τόσα λεφτά, αντί να φτιάξει την πόρτα του ψυγείου θα μπορούσε να πάρει καινούριο ψυγείο. Και δεύτερο και τρίτο δηλαδή. Περίμενε φυσικά πως θα χρεώνονταν τα μεταφορικά από τις ΗΠΑ, με μερικές δεκάδες ευρώ όμως, όπως γίνεται συνήθως.
Ο 83χρονος συνταξιούχος από το Πόρτσεστερ της Αγγλίας (κοντά στο Πόρτσμουθ) προσπάθησε να διαμαρτυρηθεί στην Amazon, βρήκε όμως τους υπαλλήλους του γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου «καθόλου εξυπηρετικούς». Ο παππούς δεν πρόσεξε την παράλογη χρέωση των μεταφορικών και το ανακάλυψε αργότερα, όταν ήρθε ο αναλυτικός λογαριασμός της πιστωτικής του.
«Πήγα κατευθείαν στην τράπεζα που με έβαλε στην κατεύθυνση της Amazon, τους βρήκα όμως καθόλου εξυπηρετικούς. Υπέθεσα πως θα υπάρχουν κόστη μεταφοράς, μιας και αγόραζα από αμερικανική εταιρία, αλλά δεν θα περίμενα ποτέ κάτι τέτοιο». Προσπάθησε μάλιστα να επικοινωνήσει με την εταιρία, αλλά «βρήκα πως τα συστήματά τους δεν μου επέτρεπαν να μιλήσω καν σε πραγματικό άνθρωπο».
Ο ηλικιωμένος μπλέχτηκε στα γρανάζια του σύγχρονου και αυτοματοποιημένου κόσμου μας, ευτυχώς πάντως από τον σάλο η Amazon ομολόγησε το λάθος της, αποδίδοντάς το σε «σφάλμα συστήματος», και του επέστρεψε το ποσό. «Δεν είναι πολιτική μας να σχολιάζουμε τις υποθέσεις μεμονωμένων πελατών», δήλωσε ο εκπρόσωπος του κολοσσού του e-commerce, «η χρέωση της παραγγελίας ήταν αποτέλεσμα σφάλματος του συστήματος, το οποίο φτιάξαμε και δεν θα ξανασυμβεί».
Όσο για τον παππού, δήλωσε για την περιπέτειά του: «Είμαι πολύ τυχερός που η Amazon ασχολήθηκε τελικά με αυτό που μου συνέβη»…
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου