ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Τεχνητή νοημοσύνη έφτιαξε νέα επίπεδα για το ιστορικό βιντεοπαιχνίδι Doom

Τεχνητή νοημοσύνη έφτιαξε νέα επίπεδα για το ιστορικό βιντεοπαιχνίδι Doom

Νέα παιχνίδια για το ιστορικό, κλασικό βιντεοπαιχνίδι Doom έφτιαξε μια τεχνητή νοημοσύνη- σε μια εξέλιξη που, σύμφωνα με τους δημιουργούς της, μπορεί να ανοίξει τον δρόμο για τη γρηγορότερη, ευκολότερη και φθηνότερη δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών.

Όπως αναφέρει το BBC, η τεχνητή νοημοσύνη «εκπαιδεύτηκε» να φτιάχνει νέα επίπεδα βλέποντας επίπεδα που είχαν σχεδιαστεί από ανθρώπους για το δημοφιλές παιχνίδι δράσης πρώτου προσώπου, το οποίο είχε κυκλοφορήσει το 1993 και θεωρείται σημαντικό ορόσημο στην ιστορία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών.

Οι ερευνητές του Politecnico di Milano στην Ιταλία χρησιμοποίησαν μια τεχνική deep learning γνωστή ως Gan (generative adversarial network). Δύο νευρωνικά δίκτυα- ένα γνωστό ως generator (παραγωγός/ γεννήτρια), και ένα γνωστό ως discriminator (διευκρινιστής/ αυτός που κάνει διακρίσεις) βρέθηκαν αντίπαλα, με το πρώτο να προσπαθεί να ξεγελάσει/ παραπλανήσει το δεύτερο.

Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν δεδομένα από 1.000 «επίσημα» επίπεδα του Doom και από 9.000 επίπεδα που είχαν δημιουργηθεί από μέλη της gaming κοινότητας για να εκπαιδεύσουν την τεχνητή νοημοσύνη. Δίνοντας εικόνες από το κάθε επίπεδο στην τεχνητή νοημοσύνη της έδειξαν σε ποιες περιοχές μπορούσε να κινείται ο παίκτης, τους τοίχους, τα αντικείμενα κ.α., ενώ επίσης της έδωσαν πληροφορίες για το μέγεθος του επιπέδου. Τελικά τα δίκτυα χρειάστηκαν 36.000 επαναλήψεις/προσπάθειες για να δημιουργήσουν κάτι που μπορούσε να παιχτεί.

«Τα αποτελέσματά μας δείχνουν πως τα Gans μπορούν να “συλλάβουν” την ουσιαστική δομή των επιπέδων του Doom και εμφανίζονται πολλά υποσχόμενη προοπτική ως προς την παραγωγή επιπέδων σε παιχνίδια δράσης πρώτου προσώπου» είπε ο επικεφαλής ερευνητής, Εντοάρντο Τζιακομέλο- προσθέτοντας ωστόσο πως υπάρχει και πάλι περιθώριο για ανθρώπινη συμμετοχή, καθώς οι άνθρωποι σχεδιαστές μπορούν να επικεντρώνονται σε πιο εξελιγμένα χαρακτηριστικά.

Σημειώνεται ότι ερευνητές του University of California έχουν αναπτύξει μια παρόμοια προσέγγιση για τη δημιουργία επιπέδων για ένα άλλο εξαιρετικά δημοφιλές και ιστορικό παιχνίδι, το Super Mario.


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video