ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

ΟΛΘ: Αξιοποίηση του παλιού τελωνείου, του κτηρίου του επιβατικού σταθμού

ΟΛΘ: Αξιοποίηση του παλιού τελωνείου, του κτηρίου του επιβατικού σταθμού

Την αξιοποίηση του εμβληματικού κτηρίου του επιβατικού σταθμού του λιμένος Θεσσαλονίκης (παλιού τελωνείου) "με μεικτές και πολύμορφες χρήσεις, που θα υποστηρίζουν και τον τουρισμό κρουαζιέρας", προανήγγειλε σήμερα ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ ΑΕ, Σωτήρης Θεοφάνης, μιλώντας από το βήμα  του τουριστικού συνεδρίου, που διοργάνωσαν τα πέντε διμερή επιμελητήρια (ελληνοαμερικανικό, ελληνογερμανικό, ελληνοβρετανικό, ελληνοϊταλικό και ελληνογαλλικό).


Ο ίδιος, διευκρίνισε, δε, ότι οι φορείς και οι επιχειρηματίες δεν θα πρέπει να δουν την αξιοποίηση του εν λόγω διατηρητέου κτηρίου ως κάτι που θα λειτουργήσει ανταγωνιστικά προς άλλες χρήσεις στη Θεσσαλονίκη, καθώς ο σχεδιασμός του ΟΛΘ αποσκοπεί στην ανάδειξη της υποδομής που διαθέτει το λιμάνι στο μη εμπορικό τμήμα του, προς όφελος γενικά της πόλης.

Το εντυπωσιακό κτήριο,  με μήκος 200 μέτρων, πλάτος 25 και εμβαδόν 12.000 τ.μ, πίσω από το οποίο "δένουν" όσα κρουαζιερόπλοια επισκέπτονται σήμερα τη Θεσσαλονίκη, ήταν το μοναδικό εντός του λιμένος, που δεν ανήκε στον Οργανισμό, αλλά στο υπουργείο Οικονομικών και μετέπειτα στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ). Έτσι, επί σειρά ετών τα "χέρια" της ΟΛΘ ΑΕ ήταν δεμένα ως προς την αποκατάστασή του αρχιτεκτονικού αυτού "διαμαντιού", ο θεμέλιος λίθος του οποίου μπήκε το 1910.

Με την είσοδο της κοινοπραξίας των ιδιωτών επενδυτών στο λιμάνι, όμως, ανοίγει ο δρόμος για την αξιοποίησή του, προς όφελος εμμέσως και της κρουαζιέρας (σ.σ. από τις υποχρεωτικές επενδύσεις ύψους 180 εκατ. ευρώ στην επταετία, επί των οποίων δεσμεύτηκε η κοινοπραξία που απέκτησε το 67% του ΟΛΘ, τα 20 εκατ. αφορούν τη στατική ενίσχυση του συγκεκριμένου κτηρίου).
Πάντως, όπως επανέλαβε ο κ.Θεοφάνης από το βήμα του συνεδρίου, η προσέλκυση περισσότερων κρουζιερόπλοιων στη Θεσσαλονίκη είναι υπόθεση όλων των φορέων της πόλης, οι οποίοι θα πρέπει να εργαστούν από κοινού προς αυτή την κατεύθυνση.
Στο μεταξύ, όπως ανακοίνωσε ο κ. Θεοφάνης, την ερχόμενη εβδομάδα μεταβαίνουν στη Θεσσαλονίκη τα μέλη διοίκησης της Terminal Link SAS, ήτοι της εταιρείας γαλλικών και κινεζικών συμφερόντων, που εκπροσωπεί τον global operator στην κοινοπραξία, με ποσοστό 33%. Οπως είπε ο κ.Θεοφάνης, το γεγονός ότι τα μέλη διοικητικού συμβουλίου έλαβαν την απόφαση να συνεδριάσουν εκτός έδρας της εταιρείας, υπογραμμίζει τη σημασία που αποδίδουν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης._

Πηγή ΑΠΕ


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video