ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Η Θεσσαλονίκη, νέος προορισμός της συνεδριακής αγοράς της Ρωσίας

Η Θεσσαλονίκη, νέος προορισμός της συνεδριακής αγοράς της Ρωσίας

Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε ακόμη ένα ταξίδι εξοικείωσης, αυτή τη φορά από τη Ρωσία, αποκλειστικά με επαγγελματίες της MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Events) βιομηχανίας από το Thessaloniki Convention Bureau (TCB)  σε συνεργασία με την Aegean Airlines.


Από τις 19 έως τις 22 Απριλίου 2018, εννέα εκπρόσωποι μεγάλων εταιρειών συνεδριακού τουρισμού και ταξιδιών κινήτρων από τη Μόσχα επισκέφθηκαν τη Θεσσαλονίκη και γνώρισαν την πόλη σε ένα πρόγραμμα απαιτητικό αλλά και γεμάτο εμπειρίες.  Η επιλογή των εταιρειών έγινε από την κ. Tatiana Afanasyeva, Country Sales Manager της Aegean Airlines στη Ρωσία σε συνεργασία με το TCB.

Αφετηρία του προγράμματος της διοργάνωσης ήταν οι προκαθορισμένες συναντήσεις αποκλειστικά για τα μέλη του TCB.  260 Β2Β συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο ενός καλά δομημένου προγράμματος όπου τα μέλη του TCB είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις εταιρείες τους αλλά και να γνωρίσουν τις ανάγκες της ρωσικής αγοράς.

Οι Ρώσοι εκπρόσωποι εταιρειών είχαν τη δυνατότητα να ξεναγηθούν στην πόλη της Θεσσαλονίκης, να μάθουν για την ιστορία της και να γευτούν ελληνικές τοπικές γεύσεις. Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ήταν η επίσκεψη στη Χαλκιδική όπου οι συμμετέχοντες πραγματοποίησαν κρουαζιέρα στο Άγιο Όρος, ενώ απήλαυσαν τις υπηρεσίες που προσφέρει ο προορισμός, γνωρίζοντας έτσι τις εμπειρίες που μπορούν να παρέχουν οι διοργανωτές στους πελάτες τους.

Το TCB fam trip της Ρωσίας αποτελεί μια πρωτότυπη δράση καθώς πρώτη φορά γίνεται προσέγγιση της ρωσικής MICE βιομηχανίας με στόχο την προσέλκυση επαγγελματικών διοργανώσεων και όχι μόνο την προβολή της Θεσσαλονίκης ως προορισμού διακοπών. Όπως ανέφεραν οι ίδιοι οι συμμετέχοντες, η MICE αγορά της Ρωσίας στοχεύει σε ταξίδια κινήτρων καθώς και εταιρικές συναντήσεις – συνέδρια, ενώ η επιλογή του προορισμού εξαρτάται από την καλή συνδεσιμότητα και την ποιότητα σε σχέση με την τιμή. Σημαντική είναι η αναφορά πως για την πλειοψηφία των εταιρειών MICE που έχουν οργανώσει συνέδρια και ταξίδια κινήτρων στην Ελλάδα, η Αθήνα δεν αποτελεί πρώτος προορισμός.

Το Thessaloniki Convention Bureau ευχαριστεί θερμά τα μέλη του Hyatt Regency Thessaloniki, Anatolia Hotel Thessaloniki, THE MET HOTEL, Οργανισμός Τουριστικής Προβολής Χαλκιδικής, Filos Holidays & Travel, Ambotis Holidays, Meli Group, Miami Seafood Restaurant, Livemedia και  hello from διαμορφώνοντας έτσι μια μοναδική εμπειρία για τους συμμετέχοντες με τις υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών που τους προσέφεραν.

Ακόμη, το Thessaloniki Convention Bureau ευχαριστεί την αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines, κύριο χορηγό αερομεταφορών, για την πολύτιμη υποστήριξη στην πραγματοποίηση της διοργάνωσης.


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video