Δείτε τα αποτελέσματα διεθνούς έρευνας σχετικά με τα κριτήρια που επηρεάζουν τους πελάτες στην επιλογή συνεργείου για την συντήρηση του αυτοκινήτου τους.
Απίστευτο κι όμως αληθινό!
Μια πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύτηκε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ σχετικά με τα κριτήρια που επηρεάζουν τους πελάτες στην επιλογή συνεργείου, έφερε τα πάνω κάτω σε όσα νομίζαμε μέχρι σήμερα! Σύμφωνα με την έρευνα λοιπόν, ο πιο καθοριστικός παράγοντας επιλογής συνεργείου δεν είναι η χαμηλή τιμή αλλά η ταχύτητα εξυπηρέτησης.
Αλλαγή… προγράμματος
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα αντιπροσωπείες και συνεργεία στην Ελλάδα, την Ευρώπη αλλά και την Αμερική να αναθεωρούν τη μέχρι τώρα πολιτική τους και να προσπαθούν να προσφέρουν όσο το δυνατόν γρηγορότερη εξυπηρέτηση. Κάποια συνεργεία μάλιστα, προκειμένου να ικανοποιήσουν ακόμα μεγαλύτερο αριθμό πελατών, επέλεξαν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και τα Σάββατα, ενώ πολύ δημοφιλές φαίνεται να είναι το ΔΩΡΕΑΝ πλύσιμο του αυτοκινήτου του πελάτη στο τέλος του σέρβις.
Ταχύτερη εξυπηρέτηση σημαίνει και αλλαγές στο ανθρώπινο δυναμικό των συνεργείων, έτσι ώστε να ολοκληρώνονται οι εργασίες γρήγορα και να μη μένει κανένας πελάτης σε αναμονή. Την τακτική αυτή εφαρμόζουν όλο και περισσότερα συνεργεία και εταιρείες τελευταία, δημιουργώντας συστήματα λειτουργίας με ραντεβού και αναθέτοντας τουλάχιστον δύο μηχανικούς σε κάθε αυτοκίνητο.
Τακτική προς μίμηση
Από ότι φαίνεται, η τακτική της γρήγορης εξυπηρέτησης δουλεύει και με το παραπάνω, αφού ο αριθμός των πελατών στα συνεργεία και τις εταιρείες που την τηρούν αυξάνεται όλο και περισσότερο.
Ίσως αυτό θα πρέπει να αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση σε όσους προσπαθούν να ανταγωνιστούν με βάση την λίγο χαμηλότερη τιμή αντί να εστιάσουν στο να «χτίσουν όνομα» ως ποιοτικοί –και γρήγοροι- πάροχοι υπηρεσιών συντήρησης !
Απίστευτο κι όμως αληθινό!
Μια πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύτηκε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ σχετικά με τα κριτήρια που επηρεάζουν τους πελάτες στην επιλογή συνεργείου, έφερε τα πάνω κάτω σε όσα νομίζαμε μέχρι σήμερα! Σύμφωνα με την έρευνα λοιπόν, ο πιο καθοριστικός παράγοντας επιλογής συνεργείου δεν είναι η χαμηλή τιμή αλλά η ταχύτητα εξυπηρέτησης.
Αλλαγή… προγράμματος
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα αντιπροσωπείες και συνεργεία στην Ελλάδα, την Ευρώπη αλλά και την Αμερική να αναθεωρούν τη μέχρι τώρα πολιτική τους και να προσπαθούν να προσφέρουν όσο το δυνατόν γρηγορότερη εξυπηρέτηση. Κάποια συνεργεία μάλιστα, προκειμένου να ικανοποιήσουν ακόμα μεγαλύτερο αριθμό πελατών, επέλεξαν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και τα Σάββατα, ενώ πολύ δημοφιλές φαίνεται να είναι το ΔΩΡΕΑΝ πλύσιμο του αυτοκινήτου του πελάτη στο τέλος του σέρβις.
Ταχύτερη εξυπηρέτηση σημαίνει και αλλαγές στο ανθρώπινο δυναμικό των συνεργείων, έτσι ώστε να ολοκληρώνονται οι εργασίες γρήγορα και να μη μένει κανένας πελάτης σε αναμονή. Την τακτική αυτή εφαρμόζουν όλο και περισσότερα συνεργεία και εταιρείες τελευταία, δημιουργώντας συστήματα λειτουργίας με ραντεβού και αναθέτοντας τουλάχιστον δύο μηχανικούς σε κάθε αυτοκίνητο.
Τακτική προς μίμηση
Από ότι φαίνεται, η τακτική της γρήγορης εξυπηρέτησης δουλεύει και με το παραπάνω, αφού ο αριθμός των πελατών στα συνεργεία και τις εταιρείες που την τηρούν αυξάνεται όλο και περισσότερο.
Ίσως αυτό θα πρέπει να αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση σε όσους προσπαθούν να ανταγωνιστούν με βάση την λίγο χαμηλότερη τιμή αντί να εστιάσουν στο να «χτίσουν όνομα» ως ποιοτικοί –και γρήγοροι- πάροχοι υπηρεσιών συντήρησης !
Μας κοινοποιήθηκε από autotriti.gr
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου