ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Γιατί τα 1.500 κυβικά είναι η νέα μόδα;

Πώς κατάφεραν τα 1.500 κυβικά να είναι ο πιο hot κυβισμός αυτή τη στιγμή σε βενζίνη και ντίζελ;
Μπορεί τα 1.000άρια τούρμπο να είναι η έκπληξη της δεκαετίας, και φυσικά πάντα τα μεγάλα V6 και V8 κλέβουν τις εντυπώσεις, όμως το σημερινό «ψωμοτύρι» της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι τα 1.500 κυβικά. Γιατί;

Τα 1.500 κυβικά έχουν ένα μαγικό συστατικό. Βρίσκονται στον σωστό κυβισμό ώστε να μπορούν να έχουν είτε τέσσερις είτε τρεις κυλίνδρους. Μπορεί τα τρικύλινδρα να τα συνδυάζουμε με μικρότερες χωρητικότητες, όμως 500 κ.εκ ανά κύλινδρο είναι το σωστό «μέτρο» σύμφωνα με την BMW που έχει κάνει περισσότερη χρήση αυτού του κυβισμού ανά κύλινδρο από κάθε άλλη εταιρεία.

Στα 1.500 κυβικά, επίσης, έχεις αρκετή χωριτικότητα για να φτιάξεις ότι μοτέρ θες. Μπορείς να θυσιάσεις επιδόσεις, «γυρίζοντας» το μοτέρ σε κύκλο Atkinson και να προσφέρει ικανοποιητική ιπποδύναμη με χαμηλή κατανάλωση. Όπως έκανε πριν μερικά χρόνια τόσο η Toyota στο Prius όσο και η Honda στα δικά της υβριδικά. Δεν ήταν τυχαία η επιλογή των 1.500 κυβικών.

Από την άλλη έχεις αρκετά κυβικά για να πετύχεις ένα καλά στημένο μοτέρ με αρκετά άλογα και καλή οικονομία, έναν πολύ καλό συμβιβασμό για αυτοκίνητα μικρομεσαία και μεσαία. Όπως κάνει τώρα ο όμιλος VW, αφότου αντικατέστησε τον 1,4TSI με τον νέο 1.500άρη αλλά πλέον και η Opel που κατέβηκε από τα 1.600 και προσφέρει το Astra και το Insignia με 1,5 λίτρα τούρμπο, φυσικά βενζίνης.

Μαζί τους και η Ford αλλά και η BMW και Mini που όμως πήγαν τα 1.500 κυβικά έναν κύλινδρο πιο κάτω, στους τρεις, στο «χρυσό» 500κ.εκ ανά κύλινδρο, και πάλι για τον καλύτερο συμβιβασμό. Αν και η BMW έδειξε τι μπορεί να κάνει με 1.500 κυβικά, ανεβάζοντας την απόδοση στα 350 άλογα στην περίπτωση της i8 που επίσης φοράει αυτό το μοτέρ.

Και μην ξεχνάμε και τον ατμοσφαιρικό 1.500άρη της Mazda που φοράει το «μικρό» ΜΧ-5, αν και στην Ελλάδα δεν το έχουμε δει.

Φυσικά 1.500 κ.εκ έχουμε και στο ντίζελ, και μάλιστα σε έναν από τους πιο πετυχημένους κινητήρες σήμερα, αυτόν της Renault που φοριέται επίσης και από τις Nissan, Mercedes, Infinity, Dacia και Lada.

Τα 1.500 κυβικά έχουν και την δική τους ιστορία, από τα 4κύλινδρα της Fiat στο ομώνυμο μοντέλο της δεκαετίας του 60, ή την BMW 1500, αλλά και τα πιο ιδιαίτερα 1.500άρια της Saab σε διάταξη V4 (δίχρονο) και το αερόψυκτο μπόξερ της VW στον «σκαραβαίο».

Εσείς όμως πως τα βλέπετε τα 1.500 κυβικά; Πολλά; Λίγα; Ή ακριβώς όσα πρέπει; Και τους κύλινδρους; Πολλοί οι τέσσερις λίγοι οι τρείς; Τι λέτε λοιπόν για τα 1.500 κυβικά;


Μας κοινοποιήθηκε από autotriti.gr

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video