Απαισιόδοξη εικόνα για την αγοραστική δύναμη του μέσου Έλληνα, παρουσιάζει έρευνα της Deloitte.
Οι Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν ότι ξόδεψαν για ακόμα μια χρονιά λιγότερα χρήματα στις χριστουγεννιάτικες αγορές τους σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους Ευρωπαίους. Οι Έλληνες είναι οι μοναδικοί Ευρωπαίοι οι οποίοι δήλωσαν σε ποσοστό 62% πως η αγοραστική τους δύναμη για το 2017 ήταν μικρότερη συγκριτικά με το 2016.
Ο χριστουγεννιάτικος προϋπολογισμός των Ελλήνων κατανέμεται κυρίως σε δαπάνες για αγορά φαγητού και ποτών (€157), αγορά δώρων (€136), ταξίδια 82) και διασκέδαση (€75).
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, 40% των καταναλωτών έχει πραγματοποιήσει τις αγορές του από τις 16 Δεκεμβρίου έως και την παραμονή Χριστουγέννων ενώ οι καταναλωτές της «τελευταίας στιγμής», αυτοί δηλαδή που πραγματοποιούν τις αγορές τους μεταξύ της 25ης και 31ης Δεκεμβρίου ανέρχονται στο 11%.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου