ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Αυτό είναι το «Λευκό Βέλος» που θα κάνει το Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε λίγες ώρες

Στο τέλος του 2019 εκτιμάται ότι θα έχει καταστεί εφικτή η μείωση της χρονικής διάρκειας του σιδηροδρομικού ταξιδιού Αθήνα – Θεσσαλονίκη στις 3,5 ώρες,
όπως ανέφερε στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, «Πρακτορείο 104,9 FM», ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ), Κωνσταντίνος Πετράκης. Ο ίδιος διευκρίνισε ότι εντός του 2017 αναμένεται να έχει καταστεί λειτουργικό το νέο τμήμα Τιθορέας-Δομοκού της σιδηροδρομικής γραμμής, που αποτελεί σημαντικό βήμα για την επίτευξη του στόχου των 3,5 ωρών.

«Μέχρι το τέλος του χρόνου ελπίζουμε ότι θα είναι λειτουργικό το νέο κομμάτι από την Τιθορέα στο Δομοκό. Το ορεινό κομμάτι που γίνονται οι μεγάλες καθυστερήσεις, θα φύγει από τον βασικό άξονα και θα μπει μια καινούργια διπλή γραμμή, δύο μεγάλες σήραγγες, οι οποίες τρυπούν το βουνό, μειώνοντας την απόσταση και αυτό είναι το πρώτο βήμα για τον στόχο των 3,5 ωρών, ο οποίος θα είναι εφικτός στο τέλος του 2019, όταν θα ολοκληρωθούν και τα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης της κυκλοφορίας» τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ.

Οι Ιταλοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχεδιάζουν να φέρουν από την Ιταλία αμαξοστοιχίες τύπου Frecciabianca (ή «Λευκό Βέλος» στα Ελληνικά) που πιάνουν μέγιστη ταχύτητα 250 χιλιομέτρων την ώρα.



Σύμφωνα με τον κ. Πετράκη, ο άξονας Αθήνα – Θεσσαλονίκη είναι αυτή τη στιγμή το επίκεντρο όλων των μεγάλων εργολαβιών που έχει αναλάβει η ελληνική πολιτεία με τον κατασκευαστικό βραχίονα του ΟΣΕ, την εταιρεία ΕΡΓΟΣΕ. Ο άξονας Αθήνα – Θεσσαλονίκη είναι το μεγάλο στοίχημα για τον ΟΣΕ και αυτή την περίοδο είναι ένα μεγάλο εργοτάξιο, επισήμανε ο κ. Πετράκης, υπενθυμίζοντας ότι πέρα από τις επιβατικές μεταφορές, που αποτελούν την κοινωνική διάσταση του έργου του, ο ΟΣΕ έχει ήδη ολοκληρώσει δύο σημαντικές παρεμβάσεις για την αναβάθμιση και ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών, που θα τις κάνουν πιο επικερδείς ανά τρένο.

«Στις εμπορευματικές μεταφορές, ολοκληρώσαμε μέσα στο 2017 δύο καίριες παρεμβάσεις που χρόνιζαν. Η πρώτη είναι η λεγόμενη ενωτική γραμμή του Αξιού, η οποία επιτρέπει πλέον στα τρένα που έρχονται από τον νότο να μην μπαίνουν Θεσσαλονίκη και χάνουν χρόνο, αλλά να πηγαίνουν απευθείας στην Ειδομένη» σημείωσε ο κ. Πετράκης. «Εκεί (σσ. στην Ειδομένη) είναι ο μεγάλος όγκος των εμπορευμάτων που διακινούνται. Δώσαμε μιάμιση ώρα κέρδος χρόνου τουλάχιστον (...). Και σε λίγο τελειώνει και η γέφυρα του Γαλλικού η οποία είχε πρόβλημα ευστάθειας λόγω εδάφους, έργο από το οποίο θα υπάρχει επίσης κέρδος χρόνου στις εμπορικές αμαξοστοιχίες, που κινούνται προς τα βόρεια σύνορά μας».

Εξάλλου, ο ΟΣΕ υπέγραψε την σύμβαση πρόσβασης και με τη δεύτερη εταιρεία που θα ενεργοποιηθεί στις εμπορικές μεταφορές και θα κάνει μεταφορές από τη Θεσσαλονίκη προς την Ειδομένη, τη Rail Cargo Goldair.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ υποστήριξε ότι «το πρόγραμμα εξελίσσεται ομαλά κι είναι ένα στοίχημα το οποίο η σιδηροδρομική οικογένεια και η πολιτεία το έχει κερδίσει, προκειμένου να κλείσουν αυτά τα έργα, τα οποία εδώ 18-19 χρόνια υλοποιούνται και δεν τελειώνουν».

Επιπροσθέτως, έως το τέλος του χρόνου «μικρές στοχευμένες παρεμβάσεις» θα επιτρέψουν την απευθείας έξοδο των εμπορικών τρένων από τον Πειραιά προς το Μενίδι και βορειότερα, όπως είπε ο κ. Πετράκης. «Τελειώνουμε σε λίγο τη διαδικασία ολοκλήρωσης χρήσης του Θριάσιου Πεδίου για τα τρένα στο λιμάνι του Πειραιά, γιατί από το λιμάνι βγαίνει ο μεγάλος όγκος προϊόντων» εξήγησε.

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video