ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Πολλοί αριθμοί, ένα ερώτημα

Γράφει η Σοφία Βούλτεψη

Πληροφορηθήκαμε εσχάτως – από την ΕΛΣΤΑΤ – ότι τον περασμένο Ιούλιο ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο παρουσίασε αύξηση της τάξης του 2,3%.

Πράγματι. Και τον Ιούλιο του 2016 είχαμε άνοδο 9,7%.

Ναι, αλλά τον Ιούλιο του 2015 είχαμε πτώση 7,3% (σε σχέση με το 2014).

Και σ’ όλο το 2014 είχαμε σταθερή άνοδο: 0,6% τον Φεβρουάριο, 7,3% τον Απρίλιο, 3,8% τον Ιούνιο, 4,8% τον Ιούλιο, 7,4% τον Αύγουστο, 2,2% τον Σεπτέμβριο, 3,7% τον Οκτώβριο.

Μετά, μόλις άρχισαν τα προεόρτια των εκλογών και της επικείμενης αστάθειας, άρχισε το γκρέμισμα: Μείον 1,5% τον Νοέμβριο του 2014 και μείον 1,2% τον Δεκέμβριο του 2014.

Έτσι φθάσαμε στο «ηρωικό» 2015: Μείον 1,8% τον Φεβρουάριο, μείον 1,9% τον Απρίλιο, μείον 0,4% τον Ιούνιο, μείον 7,3% τον Ιούλιο, μείον 2,2% τον Αύγουστο, μείον 3,2% τον Σεπτέμβριο, μείον 2,5% τον Οκτώβριο.

Και συνεχίσαμε με το 2016: Μείον 2,2% τον Ιανουάριο, μείον 6,6% τον Φεβρουάριο, μείον 1,6% τον Μάρτιο, μείον 1,5% τον Απρίλιο, μείον 6,4% τον Μάιο, μείον 3,6% τον Ιούνιο, μείον 2,6% τον Αύγουστο.

Το επίσης «ηρωικό» 2017, όταν δεν έκλεινε η διαπραγμάτευση, ξεκίνησε, φυσικά, στραβά: Μείωση 17,3% τον Ιανουάριο σε σχέση με τον Δεκέμβριο 2016.

Σύμφωνα με την Nielsen (στοιχεία έως 15 Ιουλίου 2017), απώλειες 1,1% σε αξία παρουσίασε κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων.

Μάλιστα, στον κλάδο των τροφίμων και ποτών, σημαντικές απώλειες σε αξία συνεχίζουν να παρουσιάζουν κατηγορίες όπως αυτή του γάλακτος (-8,6%) και του συσκευασμένου ψωμιού (-5,3%).

Εδώ, πρέπει να σημειώσουμε και το γεγονός ότι ακόμη και όταν έχουμε αύξηση του όγκου των πωλήσεων, έχουμε πτώση του τζίρου (που είναι και το ζητούμενο για την επιβίωση των επιχειρήσεων και την εξασφάλιση θέσεων εργασίας).

Για παράδειγμα, τον Απρίλιο του 2015 είχαμε μείωση του τζίρου 3,3% (σε σύγκριση με το 2014), τον Σεπτέμβριο του 2015 είχαμε μείωση του τζίρου 5,2%, τον Οκτώβριο μείον 3,9%, τον Ιανουάριο του 2016 μείον 3,8%, τον Φεβρουάριο του 2016 μείον 3%, τον Μάρτιο του 2016 μείον 4,3%, τον Απρίλιου του 2016 μείον 3,9%, τον Μάιο του 2016, μείον 8%, τον Ιούνιο του 2016 μείον 5,2%, τον Αύγουστο 2016 μείον 3,1%.

Από τότε πάμε από αγκομαχητό σε αγκομαχητό, με την κυβέρνηση να «πανηγυρίζει» αποσπασματικές βελτιώσεις.

Το ερώτημα για ποιο λόγο έπρεπε να γίνουν όλα αυτά και να ανακοπεί η πορεία που με τόσο κόπο χαράχτηκε, παραμένει αναπάντητο…


Σοφία Βούλτεψη

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video