ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Αλ. Πασχαλίδου: Νιώθω σοκ και τρόμο, φοβάμαι για τη ζωή μου & την κόρη μου

Η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου, πριν μερικές μέρες στοχοποιήθηκε από Σουηδούς νεοναζί που διαδήλωσαν και εναντίον της μεταξύ άλλων, κρατώντας πλακάτ με τη φωτογραφία της και ζητώντας την απέλασή της από τη χώρα.



Με αφορμή αυτό το περιστατικό, η παρουσιάστρια και δημοσιογράφος μίλησε στο Down Town, αποκαλύπτοντας τα συναισθήματά της αλλά και τις τρομακτικές αναμνήσεις που της ξύπνησε.

«Αυτή ήταν μια διαδήλωση που οργανώθηκε από Σουηδούς ναζιστές του NMR, που διαδήλωναν κρατώντας ένα πόστερ δικό μου, ανάμεσα σε άλλα με προσωπικότητες που μας θεωρούν “εχθρούς” και “προδότες”. Έχω απευθυνθεί στην αστυνομία γι' αυτό το περιστατικό. Ήταν γύρω στους 500 ναζιστές και νεοφασίστες. Έγινε χαμός, μόνο η αστυνόμευση γι' αυτήν την διαδήλωση κόστισε στο σουηδικό κράτος 2 εκατομμύρια. Εκείνη την ώρα, εγώ ήμουν σπίτι μου, δεν ήξερα τίποτα και άρχισε ο κόσμος να μου στέλνει αυτές τις φωτογραφίες», τόνισε χαρακτηριστικά η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου.



Αυτές οι εικόνες σου ξύπνησαν μνήμες του παρελθόντος;

«Είκοσι χρόνια το ζω όλο αυτό. Όλες αυτές τις ιστορίες τις έχουν καταγράψει, έχουν βγει και στις ειδήσεις. Ο μόνος λόγος που δέχομαι ακόμα bullying και ρατσισμό από τέτοιες ομάδες είναι επειδή είμαι Ελληνίδα μετανάστρια, από ένα φτωχό στιγματισμένο προάστιο στη Σουηδία, αλλά και γιατί είμαι μια γυναίκα που μάχεται με ειλικρίνεια και σθένος για τις απόψεις της – πηγαίνω σε διάφορα συνέδρια, στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στον ΟΗΕ, γιατί αυτό είναι ένα πάρα πολύ μεγάλο πρόβλημα και απειλεί όλες τις ευρωπαϊκές δημοκρατίες. Συμβαίνει παντού».


Τρόμαξες όταν είδες τη φωτογραφία σου σε πλακάτ που το κρατούσαν ναζιστές;

«Τι άλλο μπορείς να νιώσεις εκτός από σοκ και τρόμο; Φυσικάανησυχώ, γιατί μένω μόνη μου με την κόρη μου. Τι να νιώσω; Είναι τραγικό να συμβαίνει κάτι τέτοιο το 2017 στην Ευρώπη, που έχουν περάσει σχεδόν 70 χρόνια από το Ολοκαύτωμα. Άνθρωποι να αποκαλούν τους εαυτούς τους “ναζί” και να φέρονται με αυτό τον τρόπο. Δεν ξέρω τι να πω...».




Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video