Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο ΑΙΓΑΙΟΥ υλοποιεί και για το ακαδημαϊκό έτος 2017-18 επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Νέα δεδομένα και συνθήκες στη διαπολιτισμική εκπαίδευση: Ετερότητα, αποδοχή, ένταξη και σχολείο».
«Σε μια σύγχρονη Ελλάδα , σε μια πολυπολιτισμική ευρωπαϊκή κοινωνία, οι απαιτήσεις στην εκπαιδευτική κοινότητα πολλαπλασιάζονται. Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών , θέλοντας να ανταποκριθεί στον σύγχρονο ρόλο του «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ» διοργανώνει σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Αιγαίου , επιμορφωτικό σεμινάριο 300 ωρών στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Κοζάνη και τη Λάρισα. Θεματικές ενότητες όπως ‘ο ρόλος του σχολείου στη διαχείριση της ετερότητας, οικογενειακό περιβάλλον και σχολικές επιδόσεις σε πολυπολιτισμικές Σχολικές Μονάδες, Ευρωπαϊκές και Εθνικές Εκπαιδευτικές Πολιτικές διαχείρισης της πολιτισμικής ετερότητας’, συνθέτουν την πολυεπίπεδη θεματολογία του προγράμματος» , δήλωσε ο υπεύθυνος του επιμορφωτικού σεμιναρίου Αντιπρόεδρος της ΕΕΦ Παναγιώτης Φιλντίσης
ΣΚΟΠΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:
Η επιστημονική/επαγγελματική ανάπτυξη των Ελλήνων Εκπαιδευτικών, σε συνδυασμό με την ατομική τους βελτίωση, στο τόσο σημαντικό και επίκαιρο από άποψη ενδιαφέροντος πεδίο της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και ειδικότερα η προετοιμασία και η ενδυνάμωσή τους για να ανταποκριθούν με επιτυχία στα καθήκοντα που θέτουν οι νέες συνθήκες των ανομοιογενών, πολυπολιτισμικών τάξεων, όπως και των τμημάτων υποδοχής, και των μαθητριών και των μαθητών που προέρχονται από διαφορετικά πολιτισμικά, εθνικά και κοινωνικά περιβάλλοντα, καθώς όπως όλες και όλοι γνωρίζουμε οι Έλληνες και οι Ελληνίδες εκπαιδευτικοί δεν προετοιμάστηκαν κατά τη διάρκεια των βασικών τους σπουδών για την αντιμετώπιση των συγκεκριμένων προβλημάτων.
Στόχος:
Βελτίωση και ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων που πρέπει να διαθέτουν τόσο οι έμπειροι εκπαιδευτές όσο και οι νέοι, προκειμένου να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των Προγραμμάτων Ένταξης και Εκπαίδευσης Προσφύγων, εντός και εκτός σχολικού περιβάλλοντος.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
1. Σε εκπαιδευτικούς που εργάζονται στους τομείς της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης
2. Σε Στελέχη της Διοίκησης
3. Σε πτυχιούχους ΑΕΙ οι οποίοι ενδιαφέρονται να εργαστούν στους τομείς της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης
4. Σε πτυχιούχους οι οποίοι εργάζονται ή σκοπεύουν να εργαστούν σε Κέντρα Παροχής Κοινωνικής Φροντίδας ή σε Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις
5. Σε πτυχιούχους ΑΕΙ οι οποίοι έχουν επιστημονικό ενδιαφέρον για τα αναφερόμενα γνωστικά πεδία
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 300 ώρες:
- 80 ώρες διά ζώσης διδασκαλία
- 160 ώρες εξ αποστάσεως με μέθοδο ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης
- 60 ώρες προετοιμασία, εκπόνηση και αξιολόγηση εργασιών-δραστηριοτήτων
Ημέρες και ώρες διεξαγωγής σεμιναρίου: 1 με 2 Σαββατοκύριακα κάθε μήνα
Έναρξη : Oκτώβριος 2017.
Πόλεις διεξαγωγής: Αθήνα ,Θεσσαλονίκη, Κοζάνη, Λάρισα
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
1. Έννοια, περιεχόμενο και μοντέλα διαχείρισης της πολυπολιτισμικότητας / διαφορετικότητας στο ελληνικό σχολείο.
2. Δημογραφική πραγματικότητα, Πληθυσμιακές μεταβολές και η Εκπαίδευση των προσφύγων και των μεταναστών
3. Ευρωπαϊκές και Εθνικές Εκπαιδευτικές Πολιτικές διαχείρισης της πολιτισμικής ετερότητας
4. Ο ρόλος του σχολείου στη διαχείριση της ετερότητας
5. Για ένα Διαπολιτισμικό Πρόγραμμα Σπουδών
6. Η αξιοποίηση μαθημάτων όπως η ιστορία ή/και τα μαθηματικά ως εργαλεία διαπολιτισμικής αγωγής
7. Διαπολιτισμικές δεξιότητες της/του εκπαιδευτικού
8. Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Φύλο
9. Οικογενειακό περιβάλλον και σχολικές επιδόσεις σε πολυπολιτισμικές Σχολικές Μονάδες
10. Η αξιολόγηση στη διαπολιτισμική εκπαίδευση
Εποπτεία προγράμματος: Φιλντίσης Παναγιώτης, Αντιπρόεδρος Ε.Ε.Φ
Επικοινωνία: 6949 650 211
«Σε μια σύγχρονη Ελλάδα , σε μια πολυπολιτισμική ευρωπαϊκή κοινωνία, οι απαιτήσεις στην εκπαιδευτική κοινότητα πολλαπλασιάζονται. Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών , θέλοντας να ανταποκριθεί στον σύγχρονο ρόλο του «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ» διοργανώνει σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Αιγαίου , επιμορφωτικό σεμινάριο 300 ωρών στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Κοζάνη και τη Λάρισα. Θεματικές ενότητες όπως ‘ο ρόλος του σχολείου στη διαχείριση της ετερότητας, οικογενειακό περιβάλλον και σχολικές επιδόσεις σε πολυπολιτισμικές Σχολικές Μονάδες, Ευρωπαϊκές και Εθνικές Εκπαιδευτικές Πολιτικές διαχείρισης της πολιτισμικής ετερότητας’, συνθέτουν την πολυεπίπεδη θεματολογία του προγράμματος» , δήλωσε ο υπεύθυνος του επιμορφωτικού σεμιναρίου Αντιπρόεδρος της ΕΕΦ Παναγιώτης Φιλντίσης
ΣΚΟΠΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:
Η επιστημονική/επαγγελματική ανάπτυξη των Ελλήνων Εκπαιδευτικών, σε συνδυασμό με την ατομική τους βελτίωση, στο τόσο σημαντικό και επίκαιρο από άποψη ενδιαφέροντος πεδίο της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και ειδικότερα η προετοιμασία και η ενδυνάμωσή τους για να ανταποκριθούν με επιτυχία στα καθήκοντα που θέτουν οι νέες συνθήκες των ανομοιογενών, πολυπολιτισμικών τάξεων, όπως και των τμημάτων υποδοχής, και των μαθητριών και των μαθητών που προέρχονται από διαφορετικά πολιτισμικά, εθνικά και κοινωνικά περιβάλλοντα, καθώς όπως όλες και όλοι γνωρίζουμε οι Έλληνες και οι Ελληνίδες εκπαιδευτικοί δεν προετοιμάστηκαν κατά τη διάρκεια των βασικών τους σπουδών για την αντιμετώπιση των συγκεκριμένων προβλημάτων.
Στόχος:
Βελτίωση και ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων που πρέπει να διαθέτουν τόσο οι έμπειροι εκπαιδευτές όσο και οι νέοι, προκειμένου να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των Προγραμμάτων Ένταξης και Εκπαίδευσης Προσφύγων, εντός και εκτός σχολικού περιβάλλοντος.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
1. Σε εκπαιδευτικούς που εργάζονται στους τομείς της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης
2. Σε Στελέχη της Διοίκησης
3. Σε πτυχιούχους ΑΕΙ οι οποίοι ενδιαφέρονται να εργαστούν στους τομείς της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης
4. Σε πτυχιούχους οι οποίοι εργάζονται ή σκοπεύουν να εργαστούν σε Κέντρα Παροχής Κοινωνικής Φροντίδας ή σε Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις
5. Σε πτυχιούχους ΑΕΙ οι οποίοι έχουν επιστημονικό ενδιαφέρον για τα αναφερόμενα γνωστικά πεδία
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 300 ώρες:
- 80 ώρες διά ζώσης διδασκαλία
- 160 ώρες εξ αποστάσεως με μέθοδο ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης
- 60 ώρες προετοιμασία, εκπόνηση και αξιολόγηση εργασιών-δραστηριοτήτων
Ημέρες και ώρες διεξαγωγής σεμιναρίου: 1 με 2 Σαββατοκύριακα κάθε μήνα
Έναρξη : Oκτώβριος 2017.
Πόλεις διεξαγωγής: Αθήνα ,Θεσσαλονίκη, Κοζάνη, Λάρισα
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
1. Έννοια, περιεχόμενο και μοντέλα διαχείρισης της πολυπολιτισμικότητας / διαφορετικότητας στο ελληνικό σχολείο.
2. Δημογραφική πραγματικότητα, Πληθυσμιακές μεταβολές και η Εκπαίδευση των προσφύγων και των μεταναστών
3. Ευρωπαϊκές και Εθνικές Εκπαιδευτικές Πολιτικές διαχείρισης της πολιτισμικής ετερότητας
4. Ο ρόλος του σχολείου στη διαχείριση της ετερότητας
5. Για ένα Διαπολιτισμικό Πρόγραμμα Σπουδών
6. Η αξιοποίηση μαθημάτων όπως η ιστορία ή/και τα μαθηματικά ως εργαλεία διαπολιτισμικής αγωγής
7. Διαπολιτισμικές δεξιότητες της/του εκπαιδευτικού
8. Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Φύλο
9. Οικογενειακό περιβάλλον και σχολικές επιδόσεις σε πολυπολιτισμικές Σχολικές Μονάδες
10. Η αξιολόγηση στη διαπολιτισμική εκπαίδευση
Εποπτεία προγράμματος: Φιλντίσης Παναγιώτης, Αντιπρόεδρος Ε.Ε.Φ
Επικοινωνία: 6949 650 211
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου