ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Γνωστός Έλληνας τραγουδιστής: Είμαι εθισμένος στον τζόγο και το τσιγάρο

Ο γνωστός Έλληνας τραγουδιστής, σε  συνέντευξη στο περιοδικό Down Town και τη Φανή Πλατσατούρα, μίλησε για τον εθισμό του στον τζόγοενώ ανέφερε πως είναι εθισμένος και στο τσιγάρο.
Ο λόγος για τον Σταμάτη Γονίδη.

Διαβάστε τι είπε στο περιοδικό Down Town:


Δεν μπλοφάρετε ποτέ;

Μόνο στον τζόγο. Είμαι εθισμένος στον τζόγο και στο τσιγάρο.


Δυνατός παίκτης;

Δυνατός στο πόκερ. Μου αρέσει το διαδικτυακό στοίχημα και όχι μόνο. Καζίνο δεν πάω. Γενικά, έχω κερδίσει κι έχω χάσει μεγάλα ποσά. Αυτή τη στιγμή, είμαι χαμένος, αλλά την έχω στημένη για να ρεφάρω. Λένε βέβαια ότι ένας εβραίος είχε σκοτώσει το παιδί του γιατί ήθελε να ρεφάρει. Στη ζωή, αν θέλεις να ξεχωρίσεις, πρέπει να ρισκάρεις. Είμαι αυτός ο άνθρωπος. Βέβαια, ακόμη και το ρίσκο έχει όριο. Όσο σίγουρος κι αν είσαι ότι θα διπλασιάσεις ένα ποσό, ποτέ δεν πρέπει να τα βάλεις όλα.


Έχετε χάσει πολλά χρήματα στον τζόγο;

Δεν θα επέτρεπα ποτέ στον εαυτό μου να χάσει ένα ολόκληρο σπίτι, για παράδειγμα, στον τζόγο. Ναι, ρισκάρω, αλλά δεν κάνω απερισκεψίες.


Πως και μιλάτε τόσο ανοιχτά για τους εθισμούς σας;

Γιατί δεν θέλω να χτίσω καμία εικόνα ή να παρουσιάσω κάτι άλλο από αυτό που είμαι. Θέλω να κοιμάμαι καλά τα βράδια και να μην κουβαλώ τίποτα που θα με κάνει να ντρέπομαι. Θέλω πάνω απ’ όλα να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου και ύστερα με τους ανθρώπους γύρω μου. Δεν είμαι ψεύτης, δεν πληγώνω ανθρώπους και δεν κάνω ότι δεν θέλω να μου κάνουν. Είμαι ψυχοπονιάρης.

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video