Στον 5ο πανελλήνιο διαγωνισμό «Formula 1» σχολείων θα συμμετάσχει η ομάδα G-max του 3ου Λυκείου Σερρών, στις 22-24 Απριλίου 2016.
Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί στην Ελληνογερμανική σχολή της Παλλήνης, στην Αθήνα και θα συμμετάσχουν 29 σχολεία από όλη την Ελλάδα, ιδιωτικά και δημόσια. Η ομάδα του 3ου Λυκείου συμμετέχει στο διαγωνισμό εδώ και τρία χρόνια και είναι η μοναδική ομάδα που εκπροσωπεί Νομό Σερρών.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου