Την πόλη των Σερρών επισκέφθηκε εκτάκτως το μεσημέρι της Δευτέρας ο Πρόεδρος του ΠΟΤΑΜΙΟΥ κ. Σταύρος Θεοδωράκης ο οποίος και συναντήθηκε με φορείς της περιοχής της περιοχής και τοπικά στελέχη του κόμματος σε γνωστό κατάστημα της πόλης. " Το παρών"έδωσαν ο πρώην Βουλευτής του κόμματος κ. Αλέξανδρος Χατζηδημητρίου, ο πρώην υποψήφιος κ. Αβδελάς, ο Δήμαρχος Σερρών Πέτρος Αγγελίδης, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Βασίλης Παπαβασιλείου και ο Προέδρος του ΕΒΕΣ κ. Χρήστος Μέγκλας κ.α.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου