ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Τρέχοντας με ισχυρό «θέλω» για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες του 2020

Τρέχοντας με ισχυρό «θέλω» για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες του 2020

Μια στιγμή που σου αλλάζει τη ζωή, ανατρέπει δεδομένα και σε κάνει να «ζυγίσεις» διαφορετικά τα πράγματα γύρω σου. Είτε με θετικό, είτε με αρνητικό τρόπο.


Στην προκειμένη, η επιλογή ήταν να αντιμετωπιστεί το... ποτήρι ως μισογεμάτο και όχι μισοάδειο! Απόφαση, η οποία καταδεικνύει δύναμη ψυχής και αποφασιστικότητα στο να γίνει το... μαύρο της καθημερινότητας, άσπρο!

Έτσι θέλησε, επιβάλλοντας ουσιαστικά και στους κοντινούς ανθρώπους του να στηρίξουν την επιθυμία του, να πορευτεί ο 21χρονος σήμερα, Στέλιος Μαλακόπουλος, όταν πριν από 2,5 χρόνια περίπου, σε κρεβάτι νοσοκομείου, μάθαινε για τον αναγκαστικό ακρωτηριασμό των κάτω άκρων του. Διαδικασία επιβεβλημένη μετά από τροχαίο ατύχημα που είχε, οδηγώντας βράδυ στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης...

«Είμαι της άποψης ότι πρέπει να προσαρμοζόμαστε στις συνθήκες, γιατί η ζωή μπορεί να αλλάξει αναπάντεχα σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Πιστεύω πως αυτό το κατάφερα, άλλαξα τη ζωή μου και θεωρώ, έχοντας περάσει αρκετά, την έχω αλλάξει και προς το καλύτερο!», οι πρώτες κουβέντες της γνωριμίας μαζί του, για το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Καλαθοσφαιριστής πριν από το τροχαίο, για την ομάδα του Κολλεγίου Ανατόλια, αθλητής στίβου, πλέον, ανήκοντας στο σύλλογο ΑμεΑ, «Ελπίδα» Θεσσαλονίκης και έχοντας στο ενεργητικό του δύο πανελλήνια ρεκόρ, στα 100 και 200 μ., από την περυσινή, παρθενική, συμμετοχή του στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα που φιλοξενήθηκε στο ΟΑΚΑ. Φοιτητής, επίσης, στο οικονομικό τμήμα, στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

«Ξύπνησα στο νοσοκομείο, μετά το ατύχημα, ύστερα από πέντε μέρες νάρκωσης και συνειδητοποίησα πως είχα υποστεί διπλό ακρωτηριασμό. Από την πρώτη στιγμή που χτύπησα και ήρθαν οι φίλοι μου να με δουν, τους είπα πως θα γίνω ξανά αθλητής, θα κάνω ξανά κάτι!», μοιράστηκε μαζί μας.

 

Πρόσθεσε αναφέροντας: «Ξεκίνησε μια προσπάθεια, αρχικά, για την αποκατάστασή μου, η οποία, για έναν αναπάντεχο λόγο, για τους φυσιοθεραπευτές και τους τεχνικούς προσθετικών μελών, έγινε πάρα πολύ γρήγορα και μέσα σε λίγο καιρό κατάφερα να περπατάω. Λόγω της θέλησής μου να ασχοληθώ ξανά με τον αθλητισμό, δοκίμασα να φορέσω τεχνητά μέλη που θα μου έδιναν τη δυνατότητα να τρέξω, τα κατάφερα και κάπως έτσι ξεκίνησε το ταξίδι μου στο στίβο...».

Προπονείται καθημερινά στο Καυτανζόγλειο Στάδιο τρέχοντας και με αρτιμελείς αθλητές διότι: «Θέλω να έχω ανταγωνισμό και να βρίσκω καλύτερους αθλητές από μένα».

Την ιδιαιτερότητά του, μάλιστα, έχει φτάσει σε σημείο: «Να μην τη σκέφτομαι καν! Η καθημερινότητά μου δεν έχει καμία διαφορά, σε σχέση με το πως ήμουν παλιά. Μπαίνει, απλά, κάτι πρόσθετο πάνω μου. Βάζω τα τεχνητά μέλη, πηγαίνω κανονικά το πρωί στο γήπεδο, κάνω την προπόνησή μου, το απόγευμα επιστρέφω στο σπίτι και συνεχίζω το πρόγραμμά μου! Σε επίπεδο προπόνησης, υπάρχουν κάποιες δυσκολίες. Μπορεί να εμφανιστεί ένας μικροτραυματισμός στο πόδι, ο οποίος ενδεχομένως να εμποδίσει, για μερικές μέρες, λόγω του πόνου, την ένταση της δουλειάς μου, αλλά δεν υπάρχουν ιδιαίτεροι περιορισμοί σε ό,τι κάνω».

Η γνωριμία με τον Πρέλεβιτςμ και ο δρόμος για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες

Ο στίβος για τον Στέλιο Μαλακόπουλο επιλέχθηκε γιατί: «Πιστεύω πως έχω τα κατάλληλα γονίδια (γέλια). Ο μπαμπάς μου ήταν πρωταθλητής στο άλμα εις ύψος. Μετά το τροχαίο, επίσης, μου μίλησαν αθλητές από το Παραολυμπιακό κίνημα, επηρεάστηκα πολύ και από αυτούς και είπα να αρχίσω τη δική μου προσπάθεια».

Αποσαφήνισε, ακόμη, πως και στο νέο κομμάτι της αθλητικής διαδρομής του ο πήχης μπαίνει ψηλά, όπως τον είχε όταν έπαιζε μπάσκετ. Στόχος του; Να εξασφαλίσει τη συμμετοχή του στους Παραολυμπιακούς Αγώνες στο Τόκιο, το 2020, για την υλοποίησή του οποίου έχει αρωγό, εσχάτως, την ΚΑΕ ΠΑΟΚ και τη χορηγό εταιρεία των «ασπρόμαυρων», Watt+Volt.

«Το μπάσκετ του ΠΑΟΚ το παρακολουθώ διαρκώς, πηγαίνω στο γήπεδο συνέχεια. Γνώρισα, κατά τύχη, όμως, τον κ. Μπάνε Πρέλεβιτς. Η αδερφή μου έχει κουμπαριά με την κόρη του, την Τέα. Οταν έμαθε την προσπάθεια που κάνω, ενδιαφέρθηκε πολύ!», αποκάλυψε για τη σχέση που απέκτησε με τον πρόεδρο του «Δικεφάλου».

Κατέληξε επισημαίνοντας: «Το κόστος της προετοιμασίας είναι μεγάλο, οι αγώνες, δε, στην Ελλάδα, σε υψηλό επίπεδο, είναι περιορισμένοι. Βρίσκεται σε πρωτόγονο στάδιο ο επαγγελματικός αθλητισμός για ΑμεΑ στη χώρα. Είναι δύσκολο να βρίσκουμε αγώνες, υψηλού ανταγωνισμού, για να είμαι στην κατάλληλη ετοιμότητα. Αυτή είναι η βασική στήριξη που θα μου δώσουν τώρα ο ΠΑΟΚ και η Watt+Volt. Θα έχω την ευκαιρία να συμμετέχω σε ένα πανίσχυρο μίτινγκ στο εξωτερικό, που θα υλοποιηθεί στο Ντουμπάι, στις 9 Μαρτίου. Η διαδικασία θα βοηθήσει να προετοιμαστώ για το Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα που θα διεξαχθεί τον Αύγουστο στο Βερολίνο. Μετά το Βερολίνο, υπάρχει του χρόνου το Παγκόσμιο και το 2020 ξανά το Ευρωπαϊκό και οι Παραολυμπιακοί Αγώνες, που αποτελούν τη μεγάλη μου επιδίωξη!».


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video