ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Γιατί κανείς δεν υπολογίζει τις ταμπέλες;

Ποιος υπολογίζει σήμερα τα σήματα στους δρόμους; Ποιο σήμα είναι ο «κριτής» για το ποιος φταίει σε ένα τρακάρισμα; Τι γίνεται με τα όρια ταχύτητας και με τα αυτοκόλλητα πάνω στις ταμπέλες; Εσείς τι λέτε;

Υπάρχει σήμανση στους ελληνικούς δρόμους. Την έχετε προσέξει; Την έχετε υπακούσει ή την έχετε έστω ακολουθήσει συμβουλευτικά; Η σήμανση των δρόμων αποτελεί το βασικό εργαλείο του ΚΟΚ και κατ επέκταση είναι το μέσο επιβολής του. Συγχρόνως η σήμανση είναι αυτό που χωρίζει τους κανόνες από την αναρχία στους δρόμους, και τελικά είναι η προσπάθεια του κράτους να παρέχει ασφάλεια στη χρήση των δρόμων. Εσείς πόσα από αυτά βλέπετε στη σήμανση;

Εντάξει, το STOP είναι βασιλιάς. Εννιά στις δέκα το εργαλείο που καθορίζει ποιος έχει δίκιο ή άδικο σε μία σύγκρουση. Αν και σε μεγάλο ποσοστό είναι κρυμμένο πίσω από δέντρα, κολώνες, άλλες πινακίδες ή απλά καλυμμένο με κλειδαράδες, θύρες γηπέδων ή τη νέα μόδα που έχει καταστρέψει τις ελληνικές πόλεις, το tagging, τις υπογραφές με σπρέι επίδοξων καλλιτεχνών του γκραφίτι.

Από κει και πέρα άλλη πινακίδα που να έλκει σεβασμό στους δρόμους μάλλον δεν έχουμε. Το απαγορευτικό είναι πλέον προειδοποίηση ότι οι περισσότεροι έρχονται από την άλλη, ή «μη φωνάξεις αν σε βρίσουν οι απέναντι».

Τα όρια ταχύτητας είναι μόνο μια υπενθύμιση πως μπορεί οι δρόμοι να άλλαξαν, τα αυτοκίνητα το ίδιο, αλλά τα όρια έμειναν ίδια. Τοποθετήθηκαν με παλιές ή καθόλου μελέτες, κάποιες φορές και με δόλο σε σημεία που στήνονται ωραία μπλόκα, ενώ συχνά ως αποτρεπτικά ή προειδοποιητικά για κάποιον άσχετο κίνδυνο.

Και βλέπεις σε βασικές αρτηρίες όρια 30 χλμ/ώρα πριν τις στροφές, αντί για κανονική προειδοποίηση, λες και υπάρχει περίπτωση κανείς να μην τα αγνοήσει. Προφανώς δεν έχει πάει με 30 στο συγκεκριμένο σημείο ούτε καν αυτός που τοποθέτησε την πινακίδα.
Και έτσι η σήμανση χάνει τη σοβαρότητά της και την σημαντικότητά της, εμείς την αγνοούμε και κάνουμε ότι μας έρθει στο κεφάλι. Από τους κανόνες περνούμε συχνά πυκνά τη γραμμή προς την αναρχία στους δρόμους και αδιαφορούμε τελείως. Είναι όμως κατάσταση αυτή;

Εσείς πόση σημασία δίνετε στη σήμανση; Πως αποφασίζετε πως θα κινηθείτε και τελικά πως διασφαλίζετε πως δεν ξεφεύγετε από τον ΚΟΚ και δεν γίνεστε επικίνδυνοι; Τι λέτε;


Μας κοινοποιήθηκε από το autotriti.gr

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video