Στα δικαστήρια απειλεί να καταφύγει το facebook εναντίον μίας ελληνικής startup εταιρείας, λόγω ονομασίας.
Η περιπέτεια της εταιρείας Face traveller ξεκίνησε πριν από λίγους μήνες όταν μέλος της ομάδας τους δέχθηκε ένα τηλεφώνημα από την δικηγόρο που εκπροσωπούσε το facebook , λέγοντάς του ούτε λίγο ούτε πολύ ότι η ονομασία της εταιρείας τους εμπεριέχει το πολύ επιτυχημένο εμπορικό σήμα της δικής τους και ότι έχουν χρονικό περιθώριο έως τις 8 Φεβρουαρίου για να το αλλάξουν. Αλλιώς, θα προσφύγουν δικαστικά εναντίον τους.
Η ομάδα της Face Traveller επιμένει ότι δεν έχει καμία σχέση ούτε ως όνομα ούτε ως σήμα με τον κολοσσό του διαδικτύου.
Πριν από όλα αυτά οι Έλληνες επιχειρηματίες είχαν κατοχυρώσει την ονομασία της εταιρείας τους στην Ελλάδα και είχαν υποβάλλει αίτηση για να γίνει το ίδιο και στον αρμόδιο οργανισμό της Ευρωπαϊκής ένωσης. Η εταιρεία μετρούσε ήδη έναν χρόνο ζωής με πολλά έξοδα εκ μέρους των συνεταίρων αλλά και με πολλά όνειρα ότι αυτό θα τους αποφέρει καλά κέρδη με συμφωνίες και αιτήσεις χρηματοδοτήσεων με την συγκεκριμένη ονομασία. Όλα αυτά θα τινάζονταν στον αέρα με τους συνεταίρους να βρίσκονται σε σύγχυση για το πως θα κινηθούν.
Η απόφαση που πάρθηκε είναι η εταιρεία να μην κάνει πίσω στην διαμάχη αυτή καθώς το brandname που έχει χτιστεί με κόπο και με έξοδα είναι πολύ σημαντικό για να παραδοθεί αμαχητί.
Η εταιρεία έχει ως αντικείμενο έχει την παροχή υπηρεσιών ξενάγησης αρχαίων μνημείων μέσω κινητού σε πολλά αξιοθέατα ανά τον κόσμο με δυνατότητα μετάφρασης σε 14 γλώσσες. Έχοντας τζίρο, όπως λένε οι άνθρωποι της, περί τα 70.000 ευρώ ετησίως, αναρωτιούνται τι ε΄ναι αυτό που φοβίζει μία άλλη εταιρεία που είναι πολύ πιθανό να έχει τον ίδιο τζίρο ανά...λεπτό.
ΠΗΓΗ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Η περιπέτεια της εταιρείας Face traveller ξεκίνησε πριν από λίγους μήνες όταν μέλος της ομάδας τους δέχθηκε ένα τηλεφώνημα από την δικηγόρο που εκπροσωπούσε το facebook , λέγοντάς του ούτε λίγο ούτε πολύ ότι η ονομασία της εταιρείας τους εμπεριέχει το πολύ επιτυχημένο εμπορικό σήμα της δικής τους και ότι έχουν χρονικό περιθώριο έως τις 8 Φεβρουαρίου για να το αλλάξουν. Αλλιώς, θα προσφύγουν δικαστικά εναντίον τους.
Η ομάδα της Face Traveller επιμένει ότι δεν έχει καμία σχέση ούτε ως όνομα ούτε ως σήμα με τον κολοσσό του διαδικτύου.
Πριν από όλα αυτά οι Έλληνες επιχειρηματίες είχαν κατοχυρώσει την ονομασία της εταιρείας τους στην Ελλάδα και είχαν υποβάλλει αίτηση για να γίνει το ίδιο και στον αρμόδιο οργανισμό της Ευρωπαϊκής ένωσης. Η εταιρεία μετρούσε ήδη έναν χρόνο ζωής με πολλά έξοδα εκ μέρους των συνεταίρων αλλά και με πολλά όνειρα ότι αυτό θα τους αποφέρει καλά κέρδη με συμφωνίες και αιτήσεις χρηματοδοτήσεων με την συγκεκριμένη ονομασία. Όλα αυτά θα τινάζονταν στον αέρα με τους συνεταίρους να βρίσκονται σε σύγχυση για το πως θα κινηθούν.
Η απόφαση που πάρθηκε είναι η εταιρεία να μην κάνει πίσω στην διαμάχη αυτή καθώς το brandname που έχει χτιστεί με κόπο και με έξοδα είναι πολύ σημαντικό για να παραδοθεί αμαχητί.
Η εταιρεία έχει ως αντικείμενο έχει την παροχή υπηρεσιών ξενάγησης αρχαίων μνημείων μέσω κινητού σε πολλά αξιοθέατα ανά τον κόσμο με δυνατότητα μετάφρασης σε 14 γλώσσες. Έχοντας τζίρο, όπως λένε οι άνθρωποι της, περί τα 70.000 ευρώ ετησίως, αναρωτιούνται τι ε΄ναι αυτό που φοβίζει μία άλλη εταιρεία που είναι πολύ πιθανό να έχει τον ίδιο τζίρο ανά...λεπτό.
ΠΗΓΗ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου