Όταν το Πανεπιστήμιο συναντά το Σχολείο
Την Τρίτη, 2 Απριλίου 2019 μαθητές του 5ου ΓΕΛ Βέροιας συναντήθηκαν με τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Γιώργο Ανδρειωμένο στη Βιβλιοθήκη του σχολείου. Ο κ. Ανδρειωμένος είχε εκφράσει την επιθυμία να συναντηθεί με μαθητές κατά την επίσκεψή του στην πόλη μας, με αφορμή την παρουσίαση από τον Σύνδεσμο Φιλολόγων του βιβλίου του «Γ. Ρίτσος, Πρώιμα ποιήματα και πεζά»,.
Η μαθητική κοινότητα του 5ου ΓΕΛ ανταποκρίθηκε θερμά στην πρόσκληση - μάλιστα, πολλοί μαθητές της Γ΄ Λυκείου ζήτησαν έντονα να παρευρεθούν στη συνάντηση - και με γνήσιο ενδιαφέρον παρακολούθησε την ομιλία του καθηγητή για τον Ρίτσο. Με απλό, βιωματικό και οικείο τρόπο ο κ. Ανδρειωμένος παρουσίασε στους μαθητές άγνωστες πτυχές της ζωής του ποιητή και τον δραματικό τρόπο που αυτές επηρέασαν την λογοτεχνική του παραγωγή. Ακολούθησε συζήτηση για τον πνευματικό πολιτισμό στις μέρες μας και το ρόλο που μπορούν να παίξουν οι νέοι στην ανάπτυξή του. Η επαφή του καθηγητή με τους μαθητές συνεχίστηκε στην αυλή του σχολείου, όπου αυτοί τον βομβάρδισαν με ερωτήσεις για τον ποιητή, την τέχνη, τους πνευματικούς ανθρώπους.
Θεωρούμε πως τέτοιες δράσεις ενισχύουν το ενδιαφέρον των παιδιών για τα γράμματα - κάποιοι μαθητές δανείστηκαν, μετά το πέρας της ομιλίας, βιβλία του Ρίτσου - ανοίγουν τους πνευματικούς τους ορίζοντες και συντελούν στο να κατακτήσει το σχολείο τον πραγματικά παιδευτικό του ρόλο.
Την Τρίτη, 2 Απριλίου 2019 μαθητές του 5ου ΓΕΛ Βέροιας συναντήθηκαν με τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Γιώργο Ανδρειωμένο στη Βιβλιοθήκη του σχολείου. Ο κ. Ανδρειωμένος είχε εκφράσει την επιθυμία να συναντηθεί με μαθητές κατά την επίσκεψή του στην πόλη μας, με αφορμή την παρουσίαση από τον Σύνδεσμο Φιλολόγων του βιβλίου του «Γ. Ρίτσος, Πρώιμα ποιήματα και πεζά»,.
Η μαθητική κοινότητα του 5ου ΓΕΛ ανταποκρίθηκε θερμά στην πρόσκληση - μάλιστα, πολλοί μαθητές της Γ΄ Λυκείου ζήτησαν έντονα να παρευρεθούν στη συνάντηση - και με γνήσιο ενδιαφέρον παρακολούθησε την ομιλία του καθηγητή για τον Ρίτσο. Με απλό, βιωματικό και οικείο τρόπο ο κ. Ανδρειωμένος παρουσίασε στους μαθητές άγνωστες πτυχές της ζωής του ποιητή και τον δραματικό τρόπο που αυτές επηρέασαν την λογοτεχνική του παραγωγή. Ακολούθησε συζήτηση για τον πνευματικό πολιτισμό στις μέρες μας και το ρόλο που μπορούν να παίξουν οι νέοι στην ανάπτυξή του. Η επαφή του καθηγητή με τους μαθητές συνεχίστηκε στην αυλή του σχολείου, όπου αυτοί τον βομβάρδισαν με ερωτήσεις για τον ποιητή, την τέχνη, τους πνευματικούς ανθρώπους.
Θεωρούμε πως τέτοιες δράσεις ενισχύουν το ενδιαφέρον των παιδιών για τα γράμματα - κάποιοι μαθητές δανείστηκαν, μετά το πέρας της ομιλίας, βιβλία του Ρίτσου - ανοίγουν τους πνευματικούς τους ορίζοντες και συντελούν στο να κατακτήσει το σχολείο τον πραγματικά παιδευτικό του ρόλο.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου