ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Ικανοποιητικό το τριήμερο για την αγορά στη Θεσσαλονίκη

Ικανοποιητικό το τριήμερο για την αγορά στη Θεσσαλονίκη

«Πολύ καλό για την αγορά της Θεσσαλονίκης» χαρακτήρισε το τελευταίο τριήμερο ο αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης, Κοσμάς Καλογιάννης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

«Από την Παρασκευή, με αποκορύφωμα την Κυριακή, τα εμπορικά καταστήματα δούλεψαν σε καλά πλαίσια· όχι περισσότερο από πέρσι αλλά ικανοποιητικά. Παραδοσιακά, η Κυριακή πριν από τα Χριστούγεννα είναι από τις πιο δυνατές μέρες του χρόνου», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Καλογιάννης.

Δώρα, είδη ένδυσης και υπόδησης πρώτα στις προτιμήσεις των καταναλωτών

Ο ήπιος καιρός και οι δεκάδες εκδηλώσεις έδωσαν ζωντάνια στην αγορά της Θεσσαλονίκης, όπως σχολίασε ο αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, ενώ την τιμητική τους είχαν κυρίως τα καταστήματα με είδη δώρων, ρούχα και παπούτσια.

«Όπως κάθε χρόνο τέτοιες μέρες, μεγάλη ήταν η ζήτηση και ανάλογη η κίνηση σε ένδυση και υπόδηση», σημείωσε ο κ. Καλογιάννης.

«Πρωταγωνιστές» χοιρινό και οπωροκηπευτικά στα τρόφιμα αλλά και στροφή σε vegan προϊόντα

Σε καλά επίπεδα κινήθηκε και η κεντρική ανοιχτή αγορά τροφίμων στη Θεσσαλονίκη, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο γραμματέας του Συλλόγου Επαγγελματιών Ιστορικού Κέντρου Θεσσαλονίκης (ΣΕΠΙΚ), Θεόδωρος Πανταλέων.

«Κινήθηκε η αγορά», σημείωσε ο κ. Πανταλέων και πρόσθεσε πως παρά το γεγονός ότι «παραδοσιακά η Κυριακή είναι αφιερωμένη σε ρούχα και δώρα και όχι στα τρόφιμα, τις τελευταίας ημέρες είχε σημαντική κίνηση».

Αν και η ζήτηση σε κρέατα, οπωροκηπευτικά και είδη ψυγείου ήταν αυξημένη, εντυπωσιακή είναι και η στροφή των καταναλωτών σε προϊόντα vegan διατροφής, επισήμανε ο γραμματέας του ΣΕΠΙΚ.

«Μεγάλη ζήτηση είχαν το κρέας, με πρωταγωνιστή το χοιρινό και τα οπωροκηπευτικά, που είχαν και πολύ καλές τιμές φέτος λόγω καιρού. Φέτος είναι επίσης εμφανής μία στροφή σε προϊόντα vegan. Πολλοί καταναλωτές αναζήτησαν π.χ. φιλέτα σόγιας και πρωτεΐνης σταριού», εξήγησε ο κ. Πανταλέων.

Σημείωσε δε ότι φέτος οι τιμές ήταν καλύτερες από πέρσι, «κυρίως στα οπωρωκηπευτικά αλλά και στα προϊόντα ζαχαροπλαστικής, όπου λόγω μεγάλου ανταγωνισμού οι τιμές συγκρατήθηκαν και έμειναν σταθερές».

«Βασιλιάς» στα κρέατα αναδεικνύεται για το Χριστουγενιάτικο τραπέζι το χοιρινό, όπως σημείωσε και ο γ.γ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Κρεοπωλών και πρόεδρος του Σωματείου Κρεοπωλών Ν. Θεσσαλονίκης, Σάββας Κεσίδης.

«Σε κάθε μορφή από πανσέτα, ψαρονέφρι, ρολό έως πιο σύνθετα, όπως ρολό γόνδολα, το χοιρινό προτίμησαν οι περισσότεροι», σχολίασε, συμπληρώνοντας ότι οι καταναλωτές «τέτοιες μέρες εμπιστεύονται τα παραδοσιακά κρεοπωλεία».

Δεύτερα σε ζήτηση, σύμφωνα με τον κ. Κεσίδη, ήρθαν τα πουλερικά και τρίτο στις προτιμήσεις το αρνάκι ή κατσικάκι, ενώ οι τιμές παραμένουν στα ίδια επίπεδα.

«Είχαμε πολλή κίνηση τις τέσσερις τελευταίες ημέρες, παρόλο που όλη τη χρονιά και κάθε μήνα ξεχωριστά είχαμε πτώση του τζίρου από 15 έως 30%. Όμως στις γιορτές πήγαμε καλά. Φαίνεται ότι αν και όλοι κάνουν προσπάθειες για οικονομικές αγορές, κράτησαν χρήματα προκειμένου να τα διαθέσουν στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι», σημείωσε ο κ. Κεσίδης.


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video