Πετυχημένη άσκηση σεισμού στο 3ο Γυμνάσιο Κιλκίς
 |
| Φωτογραφία αρχείου |
Σήμερα 8 Οκτωβρίου 2018 και ώρα 08:30 πραγματοποιήθηκε στο 3ο Γυμνάσιο Κιλκίς, η πρώτη άσκηση σεισμού με απόλυτη επιτυχία.
Οι μαθητές πήραν προφυλάξεις σύμφωνα με τις οδηγίες των καθηγητών τους και τελικά συγκεντρώθηκαν με τάξη και ασφάλεια σε συγκεκριμένο σημείο στο προαύλιο του σχολείου.
Πηγή
Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου