Αντιμέτωπα με την πρόκληση να παραδώσουν στις σχολικές κοινότητες σχολεία και χώρους άθλησης με την καλύτερη εικόνα βρίσκονται τα συνεργεία του δήμου Νεάπολης-Συκεών, τα οποία το τελευταίο διάστημα εκτελούν εκτεταμένες εργασίες επισκευών και συντηρήσεων.
Πρόκειται για το καθιερωμένο ραντεβού του καλοκαιριού στα σχολικά συγκροτήματα, περίοδος που αξιοποιείται με τον καλύτερο τρόπο, ώστε το πρώτο κουδούνισμα να τα βρει έτοιμα από κάθε άποψη και οι εκπαιδευτικές κοινότητες να επικεντρωθούν στην αποστολή τους από την πρώτη ώρα της νέας σχολικής χρονιάς, αφού θα έχουν επιλυθεί και αντιμετωπισθεί όλα τα προβλήματα και τα ζητήματα που καταγράφηκαν κατά τη λειτουργία τους. Οι παρεμβάσεις στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ευρείες, και αφορούν σε στεγανοποιήσεις, αλλαγές-συντηρήσεις κουφωμάτων, ελαιοχρωματισμούς, εργασίες ηλεκτρομηχανολογικές, σε συντηρήσεις υδραυλικών εγκαταστάσεων, σε επισκευές στους αύλειους χώρους και τις περιφράξεις, σε βελτιώσεις δαπέδων και γυμναστηρίων, κ.ά., με το συνολικό κόστος να καλύπτεται εξ ολοκλήρου από το δημοτικό ταμείο.
Οι παρεμβάσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη, και θα έχουν ολοκληρωθεί το αμέσως επόμενο διάστημα, συμπεριλαμβάνουν ανανεωμένους χρωματισμούς σε μεγάλο αριθμό σχολικών μονάδων, με πρωτότυπους συνδυασμούς χρωμάτων και επιλογή οικολογικών υλικών κατάλληλων για την εκπαιδευτική διαδικασία. Παράλληλα πραγματοποιείται αντικατάσταση και επισκευή σε παλαιότερα φθαρμένα υλικά.
«Το ενδιαφέρον μας για τη Δημόσια Εκπαίδευση των παιδιών μας είναι δεδομένο, και σταθερά βρίσκεται στην πρώτη προτεραιότητα του δήμου μας. Στηρίζουμε το δημόσιο σχολείο με έργα και όχι κούφια λόγια. Αγωνιζόμαστε για σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα σχολεία, για ένα ασφαλές και όμορφο περιβάλλον, που θα εμπνέει μαθητές και εκπαιδευτικούς και θα τους παροτρύνει να ανεβάζουν τον πήχη της γνώσης, της μάθησης και της μόρφωσης όλο και ψηλότερα», δηλώνει ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών Σίμος Δανιηλίδης, ο οποίος, συνοδευόμενος από τον αντιδήμαρχο Μικροέργων, Ηλεκτροφωτισμού και Πολεοδομίας Στέλιο Γκατζέ, τον αντιδήμαρχο Παιδείας και Κοινωνικής Πολιτικής Μιχάλη Βουλγαρίδη και τους προέδρους των Σχολικών Επιτροπών Αλεξάνδρα Τερζίδου (Α΄Βάθμιας Εκπαίδευσης) και Τριαντάφυλλο Κουσαγιαννίδη (Β΄Βάθμιας Εκπαίδευσης), περιόδευσε χθες στα σχολεία και επιθεώρησε την πορεία των εργασιών.
«Ούτε μια μέρα χαμένη…»
Όπως τόνισε ο Σίμος Δανιηλίδης, τα εμπλεκόμενα στελέχη και οι Υπηρεσίες του δήμου «κινήθηκαν έγκαιρα προς αυτή την κατεύθυνση με το κλείσιμο των σχολείων ώστε να μην υπάρξει ούτε μια μέρα χαμένη», ενώ ζήτησε διατήρηση των εντατικών ρυθμών στην εκτέλεση των εργασιών με ιδιαίτερη προσοχή στην ποιότητα και την ασφάλεια.
Αυτή την περίοδο οι εργασίες έχουν ολοκληρωθεί ή εξελίσσονται διαδοχικά σε συνολικά 23 σχολικές μονάδες και εγκαταστάσεις, οι οποίες είναι:
ΔΕ ΣΥΚΕΩΝ: 4ο Γυμνάσιο, 2ο Λύκειο, 1ο Γυμνάσιο, 3ο Γυμνάσιο, 11ο Νηπιαγωγείο, 2ο Δημ. Σχολείο, 10ο Νηπιαγωγείο, 4ο Δημ. Σχολείο, Παιδικός Σταθμός Αγ. Χαραλάμπους, 1ο Δημ. Σχολείο, 5ο Δημ. Σχολείο, 16ο Νηπιαγωγείο, 1ο Λύκειο, 2ο Νηπιαγωγείο, 15ο Νηπιαγωγείο, Παιδικός Σταθμός «Ακροπόλ»
ΔΕ ΝΕΑΠΟΛΗΣ: ΕΠΑΛ Νεάπολης, 1ο Γυμνάσιο, 3ο Γυμνάσιο, 2ο Νηπιαγωγείο
ΔΕ ΠΕΥΚΩΝ: Παιδικός Σταθμός Αναγεννήσεως, Παιδικός Σταθμός Ειρήνης, Γυμνάσιο, 3o Δημ. Σχολείο
ΔΕ ΑΓ. ΠΑΥΛΟΥ: 2ο Δημ. Σχολείο Ευαγγελίστριας,
Να σημειωθεί ότι πέρσι προηγήθηκαν εκτεταμένες εργασίες στα περισσότερα σχολεία της Δ.Ε. Νεάπολης.
«Με τις σχολικές κοινότητες βρισκόμαστε σε έναν διαρκή διάλογο και διαβούλευση καθ? όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, με αποτέλεσμα με το κλείσιμο των σχολείων να είμαστε έτοιμοι να παρέμβουμε σε όσα σχολεία απαιτούνται εργασίες συντήρησης και επισκευών», δηλώνει ο αντιδήμαρχος Μικροέργων Στέλιος Γκατζές, υπό την ευθύνη του οποίου βρίσκεται η υλοποίηση του προγράμματος. Από την πλευρά του, ο αντιδήμαρχος Παιδείας και Κοινωνικής Πολιτικής Μιχάλης Βουλγαρίδης αναδεικνύει «τη σχέση που διατηρεί το Γραφείο Παιδείας με τους διευθυντές, με τα προεδρεία των μαθητών και τους συλλόγους γονέων, διατηρώντας έναν διαρκή και ανοικτό δίαυλο επικοινωνίας για την καλύτερη λειτουργία των σχολείων».
Τέλος, οι πρόεδροι Αλεξάνδρα Τερζίδου και Τριαντάφυλλος Κουσαγιαννίδης κάνουν λόγο για μια «αγαστή συνεργασία με όλες τις εκπαιδευτικές κοινότητες, με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζονται και να επιλύονται άμεσα όλα όσα ζητήματα προκύπτουν, προς όφελος των μαθητών και της εκπαιδευτικής διαδικασίας».
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου