ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Ποια τεχνολογία πλήρωσες & σου βγήκε «μάπα»;

Φουλ έξτρα σημαίνει ότι είτε πλήρωσες παραπάνω είτε πήγες σε μοντέλο που τα διαθέτει αφήνοντας πίσω κάτι άλλο που ήθελες. Εσύ όμως ποια τεχνολογία πλήρωσες και σου βγήκε μάπα;

Ψήθηκες να αγοράσεις μία έκδοση πάνω γιατί είχε μια τεχνολογία που ήθελες. Μία τεχνολογία που κάνει «παπάδες», όμως έμεινες με το… κλειδί στο χέρι; Αλήθεια είναι πως κάποια από αυτά τα συστήματα στα χαρτιά είναι πολύ καλύτερα από την πράξη.

Πολλοί βρήκαν απογοήτευση στα συστήματα keyless entry. Ενώ νόμιζαν πως το κλειδί θα πάψει να τους απασχολεί, συνέβη ακριβώς το αντίθετο. Μεγαλύτερο, με μπαταρία, κουμπιά και χωρίς «κλειδί», έγινε νταλκάς για το που βρίσκεται κάθε στιγμή, αν χάθηκε, αν είναι μακριά, κοντά και τελικά άρχισες να ψάχνεις που να το βάλεις όσο οδηγείς.

Μεγαλύτερη απογοήτευση γνώρισαν όσοι πλήρωσαν για συστήματα HUD που προβάλουν πληροφορίες στο παρμπρίζ. Ο ήλιος τα κάνει δυσανάγνωστα, οι πληροφορίες είναι λίγες ή απλά επαναλαμβάνονται μερικά εκατοστά πιο κάτω, στον πίνακα, ενώ είναι συχνά και μέσα στη μέση και εμποδίζουν να δεις.

Ακόμη ένα σύστημα που δεν αγαπήθηκε είναι ο έλεγχος λωρίδας. Πρώτον γιατί είναι μάλλον «πρωτόγονο», αφού δεν ξεχωρίζει τύπο λωρίδας, αν απλά αλλάζεις ή μπαίνεις στο αντίθετο, αν απαγορεύεται (συνεχόμενη διαγράμμιση) ή επιτρέπεται (διακεκομμένη), ενώ αν δεν βγάλεις φλας, σε προειδοποιεί ακόμη και όταν θες απλά να αλλάξεις και δεν σε πήρε ο ύπνος όπως υποθέτει το σύστημα.

Πολλοί οδηγοί είναι αυτοί που ενώ προτίμησαν το σύστημα start/stop που σβήνει το μοτέρ στο φανάρι ή το μποτιλιάρισμα, το απενεργοποίησαν στην πράξη. Γιατί απλά κάθε φορά που παίρνει μπρος το αμάξι, ειδικά κάθε τόσο στο μποτιλιάρισμα, οι κραδασμοί είναι συνεχείς, ενώ αρκετοί φοβούνται ότι η τόσο συχνή χρήση θα το ρημάξει σύντομα. Σαφώς, δουλεύει, μειώνει κατανάλωση και ρύπους, όμως καιρός είναι τα αυτοκίνητα να αποκτήσουν ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση σε χαμηλές ταχύτητες, μηδέν ρύπους, θόρυβο και κραδασμούς.

Αυτό που φαίνεται όμως να έτσουξε περισσότερο ήταν το κόστος για το σύστημα πλοήγησης και ψυχαγωγίας. Όμως και να το κάνουμε, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είναι ειδικοί στον τομέα, και αν χρειάζεται να μπεις σε τέσσερα μενού για να αλλάξεις τη θερμοκρασία του κλιματισμού, όσο όμορφη κι αν είναι η οθόνη, απλά σπάει νεύρα και σε κάνει να εύχεσαι να είχες γλιτώσει κάνα χιλιάρικο και να είχες τα μηχανικά χειριστήρια που δουλεύουν μια χαρά.

Εσύ ποια τεχνολογία πλήρωσες και βρήκες απογοητευτική; Τι θα προτιμούσες να είχες αποφύγει γλιτώνοντας χρήματα και εκνευρισμό;


Μας κοινοποιήθηκε από autotriti.gr

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video