Δείτε τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στα συστήματα τιμονιού και τις διαφορές τους. Πως καταφέρνουν οι κατασκευαστές να κάνουν μαλακό το τιμόνι στην πόλη και σφιχτό στις μεγάλες ταχύτητες.
Μπορεί ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων ή οι αναρτήσεις να «τραβούν» το ενδιαφέρον των φίλων της αυτοκίνησης, αλλά ένας μηχανισμός που κακώς δεν έχει «κερδίσει» την προσοχή πολλών είναι το σύστημα διεύθυνσης και τα τεράστια άλματα που έχουν γίνει στην τεχνολογία του. Αυτή τη φορά θα ασχοληθούμε τόσο με τη δομή του συστήματος διεύθυνσης, όσο και με τις διάφορες τεχνολογίες υποβοήθησης που έχουν παρουσιαστεί κατά καιρούς. Πώς από το στρίψιμο του τιμονιού η κίνηση μεταφέρεται στους τροχούς; Τι άλλαξε και πλέον η στάθμευση και η αλλαγή πορείας του αυτοκινήτου έγιναν «παιχνιδάκι»; Για να γίνουν όλα αυτά κατανοητά, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotriti.gr που μας κοινοποιεί θέματα αυτοκινήτου
Μπορεί ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων ή οι αναρτήσεις να «τραβούν» το ενδιαφέρον των φίλων της αυτοκίνησης, αλλά ένας μηχανισμός που κακώς δεν έχει «κερδίσει» την προσοχή πολλών είναι το σύστημα διεύθυνσης και τα τεράστια άλματα που έχουν γίνει στην τεχνολογία του. Αυτή τη φορά θα ασχοληθούμε τόσο με τη δομή του συστήματος διεύθυνσης, όσο και με τις διάφορες τεχνολογίες υποβοήθησης που έχουν παρουσιαστεί κατά καιρούς. Πώς από το στρίψιμο του τιμονιού η κίνηση μεταφέρεται στους τροχούς; Τι άλλαξε και πλέον η στάθμευση και η αλλαγή πορείας του αυτοκινήτου έγιναν «παιχνιδάκι»; Για να γίνουν όλα αυτά κατανοητά, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotriti.gr που μας κοινοποιεί θέματα αυτοκινήτου
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου