Υπογράφονται οι συμφωνίες για realities και talent shows που θα κατακλύσουν την ελληνική τηλεόραση με στό χο να αντιμετωπίσουν το «Survivor» που εκτίναξε τα νούμερα τηλεθέασης και τα διαφημιστικά έσοδα
Ενα έμπειρο στέλεχος, με θητεία στη δημόσια και την ιδιωτική τηλεόραση εδώ και δεκαετίες, κατάφερε πριν από μερικά βράδια να συμπυκνώσει μέσα σε μία παράγραφο όλο αυτό που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια στην τηλεοπτική αρένα. Ο Τζώνη Καλημέρης, ως καλεσμένος του Αντώνη Κανάκη στην εκπομπή «Vinylio», είπε: «Το “Survivor” άλλαξε την πορεία της τηλεόρασης. Ηταν λάθος των leaders που το παρακολούθησαν και τώρα το πληρώνουν. Επικράτησε πανικός. Πέσαμε με τα μούτρα στα ριάλιτι».
Η διαπίστωσή του είναι ακριβής. Θα μπορούσε να είναι και πιο δηκτική. Θα μπορούσε δηλαδή να πει ότι ο Τούρκος σέρνει τον χορό και όλοι οι υπόλοιποι απλώς χορεύουν στον ρυθμό που εκείνος επιβάλλει. Γιατί από τη στιγμή που ο Ατζούν Ιλιτζαλί έφερε το «Survivor» και τα υπόλοιπα ριάλιτι, σχεδόν όλα τα υπόλοιπα κανάλια έσπευσαν απλώς να τον μιμηθούν και να τον αντιγράψουν. Με περιεχόμενο είτε την επιβίωση είτε το αδέξιο φλερτ, η Acun Medya παρέσυρε την ελληνική ιδιωτική τηλεόραση στη δίνη των ριάλιτι, κάτι που φυσικά θα επαναληφθεί με περισσότερη σφοδρότητα την επόμενη σεζόν, όπου ριάλιτι και talent shows θα ξεπεράσουν σε σύνολο τα είκοσι. Είναι σαν μια επιστροφή στα early 00s. Τότε που το «Big Brother», το «Wall», η «Φάρμα», το «Dream Show», το «Fame Story», το «Bar» και πολλά παρόμοια προϊόντα εισέβαλαν στο τηλεοπτικό περιβάλλον εκτοπίζοντας ελληνικές και ξένες σειρές. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και τώρα. Το πλήθος των ριάλιτι που θα προβληθούν την επόμενη χρονιά αφήνει ελάχιστα περιθώρια για ελληνικές παραγωγές και για προβολή αξιόλογων ξένων σειρών που είναι παγκόσμιο trend. Η πεποίθηση των στελεχών των καναλιών είναι πως με την προσδοκώμενη υψηλή τηλεθέαση θα αυξηθούν τα διαφημιστικά έσοδα και θα μπορέσουν να τοποθετηθούν σε υψηλή θέση στην τηλεοπτική αγορά.
Σοβαροί κίνδυνοι από την επένδυση
Αυτό όμως που θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη είναι αφενός ότι το κόστος είναι μεγάλο, καθώς τα συγκεκριμένα προγράμματα έχουν δικαιώματα και κόστος παραγωγής ιδιαίτερα υψηλά, και αφετέρου ότι η πληθώρα των ριάλιτι δημιουργεί ανταγωνισμό και μοίρασμα της διαφημιστικής πίτας σε περισσότερα κομμάτια. Επιπλέον, φέτος τα κανάλια θα κληθούν να πληρώσουν 3,5 εκατ. ευρώ για την πρώτη ετήσια δόση της άδειας πανελλαδικής εμβέλειας και άλλα τόσα περίπου στον ΕΔΟΕΑΠ λόγω αναδρομικών εισφορών. Ολα αυτά μάλιστα δίχως να υπολογιστούν το λειτουργικό κόστος και τα πάγια έξοδα που έχει το καθένα. Η διαφημιστική πίτα πλέον έχει πέσει κάτω από τα 250 εκατ. ευρώ. Με πέντε δικαιούχους, τόσοι είναι οι υπερθεματιστές που θα πάρουν άδεια λειτουργία από το ΕΣΡ, ήδη ένα μεγάλο μέρος του ποσού θα πρέπει να δοθεί για να καλυφθούν οι υποχρεώσεις δίχως να έχει υπολογιστεί το κόστος των παραγωγών του προγράμματος.
Συμπέρασμα; Η εξίσωση δεν βγαίνει. Τουλάχιστον δεν μπορεί να βγει για όλους. Ηδη ο ΑΝΤ1 αποφάσισε τουλάχιστον για το α’ εξάμηνο να μη βγάλει στον αέρα κάποιο ριάλιτι, μεταθέτοντάς το για το δεύτερο μισό. Ο ALPHA δειλά-δειλά θα προβάλει ένα μαγειρικό ριάλιτι, το οποίο ιδανικά δεν θα ήθελε να χαρακτηριστεί ριάλιτι, καθώς δεν υπάρχει εγκλεισμός. Αντιθέτως, ΣΚΑΪ και STAR φουλάρουν τις μηχανές και πολλαπλασιάζουν τα συγκεκριμένα προγράμματα, τα οποία υιοθετεί διακριτικά και περισσότερο υπό τη μορφή των talent shows ο νέος τηλεοπτικός παίκτης, το EPSILON, το οποίο μπαίνει στην αγορά δυναμικά διεκδικώντας μεγάλο μερίδιο.
Ο χάρτης των ριάλιτι
Πρωταθλητής, σταθερά εδώ και καιρό, είναι ο ΣΚΑΪ, ο οποίος έχοντας ανανεώσει το συμβόλαιό του με τον Τούρκο παραγωγό Ατζούν Ιλιτζαλί θα προβάλει για τρίτη σεζόν το ριάλιτι επιβίωσης «Survivor». Επιπλέον έχουν προγραμματιστεί τα «My man can», το οποίο έχει σημείο αναφοράς ζευγάρια, το ερωτικό ριάλιτι «Power of love», το «My Style Rocks» και δύο talent shows, το «Voice» και το «Ελλάδα έχεις ταλέντο».
Το STAR μετά την επιτυχία του «MasterChef 2» επιστρέφει με την τρίτη εκδοχή και προσθέτει στο πρόγραμμά του και το «MasterChef Junior». Τη μεσημεριανή του ζώνη θα συνεχίσει να καταλαμβάνει το «Shopping Star», ενώ στο prime time, όπως ανακοινώθηκε πριν από μερικές ημέρες, θα προβάλλεται το γνωστό και από τα παλιότερα τηλεοπτικά χρόνια «Next Top Model».
Στον ΑΝΤ1 κρατούν στο συρτάρι προς το παρόν το «Nomads», το οποίο δεν ευτύχησε και τόσο στους πίνακες τηλεθέασης την περασμένη σεζόν, το «I am a celebrity, get me out of here» και το «Ninja Warrior».
Στον ALPHA, το μόνο που έχει προγραμματιστεί μέχρι στιγμής είναι το «Bake Off Greece». Αξίζει να αναφερθεί ότι στις δύο πρώτες εβδομάδες από τη στιγμή που το συγκεκριμένο πρόγραμμα ανακοινώθηκε οι αιτήσεις συμμετοχής έφτασαν τις 2.000!
«Αυτό που θέλουμε να δημιουργήσουμε είναι ένα κανάλι που θα θυμίζει πολύ έντονα το MEGA της δεκαετίας του ’90 και των πρώτων χρόνων της δεκαετίας του 2000». Αυτό είναι το όραμα για το νέο EPSILON, σύμφωνα με τα όσα αποκαλύπτει στο «ΘΕΜΑ» κορυφαίο στέλεχος του καναλιού. Ενα όραμα το οποίο έχει ξεκινήσει να υλοποιείται εδώ και μερικούς μήνες και πλέον κορυφώνεται.
Είναι γεγονός πως εδώ και οκτώ μήνες, αλλά ειδικά τα τελευταία 24ωρα, στις εγκαταστάσεις του EPSILON επικρατεί εργασιακός οργασμός. Η διευθύντρια Προγράμματος Αλκηστις Μαραγκουδάκη και ο άρτι αφιχθείς Τζώνη Καλημέρης, ως διευθύνων σύμβουλος, εργάζονται πυρετωδώς καθώς τα περιθώρια στενεύουν, και στις αρχές Σεπτεμβρίου το νέο πρόγραμμα θα πρέπει να είναι έτοιμο και να διεκδικήσει τη θέση του στην αρένα του ανταγωνισμού. Μια θέση απειλητική που θα χτυπά πρωτιά και θα κατοχυρώσει μια ανταγωνιστική συνταγή σε επίπεδο τηλεθέασης και εμπορικής αξίας. Μια συνταγή η οποία θα βασίζεται σε δύο σημαντικούς άξονες: αυτόν της αξιόπιστης και έγκυρης ενημέρωσης και αυτόν της ψυχαγωγίας, η οποία θα βασίζεται κυρίως στη μυθοπλασία και στα talent shows και τα light realities. Οι ανακοινώσεις που άρχισαν το τελευταίο διάστημα να βλέπουν το φως της δημοσιότητας είναι λίγες και λιτές. Ανακοινώνονται τα πρόσωπα, αλλά όχι το περιεχόμενο και η λογική των εκπομπών. Το νέο πρόγραμμα δεν θα έχει καμία σχέση με το παλιό και αυτό αφορά και τις επτά ημέρες της εβδομάδας.
Νέες αφίξεις γίνονται και θα γίνουν αρκετές. Ηδη ανακοινώθηκε η Κατερίνα Ζαρίφη, η οποία θα παρουσιάσει ένα τηλεπαιχνίδι ενώ θέμα ημερών είναι και η συμφωνία με την Ιωάννα Λίλη. Η Ευαγγελία Αραβανή είναι από τα πρόσωπα που έχουν συμφωνήσει εδώ και καιρό με την Αλκηστη Μαραγκουδάκη και μάλιστα, όπως αναφέρουν πηγές από το κανάλι, δεν θα παρουσιάσει μία μόνο εκπομπή. Σχεδόν ένα βήμα πριν από την οριστική συμφωνία βρίσκονται ο Γιώργος Θεοφάνους και κάποια πρόσωπα που είχαν συνεργαστεί παλιότερα με τη νέα διευθύντρια Προγράμματος, ενώ το κανάλι δεν θα διστάσει να χτυπήσει την πόρτα πολλών μεγάλων σταρ. Δεν επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες που κάνουν λόγο για μεταγραφή στο πρώτο μισό της σεζόν του Σάκη Ρουβά, ο οποίος έχει ήδη συμφωνήσει με την Acun Medya για να συνεχίσει στο «Voice». Ωστόσο ο Σάκης θα είναι ελεύθερος μετά τη λήξη του «Voice» και από τη στιγμή που λήγει και το συμβόλαιο του Ατζούν με τον ΣΚΑΪ την επόμενη σεζόν, δεν θα υπάρχει κάποια δέσμευση.
Ενα έμπειρο στέλεχος, με θητεία στη δημόσια και την ιδιωτική τηλεόραση εδώ και δεκαετίες, κατάφερε πριν από μερικά βράδια να συμπυκνώσει μέσα σε μία παράγραφο όλο αυτό που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια στην τηλεοπτική αρένα. Ο Τζώνη Καλημέρης, ως καλεσμένος του Αντώνη Κανάκη στην εκπομπή «Vinylio», είπε: «Το “Survivor” άλλαξε την πορεία της τηλεόρασης. Ηταν λάθος των leaders που το παρακολούθησαν και τώρα το πληρώνουν. Επικράτησε πανικός. Πέσαμε με τα μούτρα στα ριάλιτι».
Η διαπίστωσή του είναι ακριβής. Θα μπορούσε να είναι και πιο δηκτική. Θα μπορούσε δηλαδή να πει ότι ο Τούρκος σέρνει τον χορό και όλοι οι υπόλοιποι απλώς χορεύουν στον ρυθμό που εκείνος επιβάλλει. Γιατί από τη στιγμή που ο Ατζούν Ιλιτζαλί έφερε το «Survivor» και τα υπόλοιπα ριάλιτι, σχεδόν όλα τα υπόλοιπα κανάλια έσπευσαν απλώς να τον μιμηθούν και να τον αντιγράψουν. Με περιεχόμενο είτε την επιβίωση είτε το αδέξιο φλερτ, η Acun Medya παρέσυρε την ελληνική ιδιωτική τηλεόραση στη δίνη των ριάλιτι, κάτι που φυσικά θα επαναληφθεί με περισσότερη σφοδρότητα την επόμενη σεζόν, όπου ριάλιτι και talent shows θα ξεπεράσουν σε σύνολο τα είκοσι. Είναι σαν μια επιστροφή στα early 00s. Τότε που το «Big Brother», το «Wall», η «Φάρμα», το «Dream Show», το «Fame Story», το «Bar» και πολλά παρόμοια προϊόντα εισέβαλαν στο τηλεοπτικό περιβάλλον εκτοπίζοντας ελληνικές και ξένες σειρές. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και τώρα. Το πλήθος των ριάλιτι που θα προβληθούν την επόμενη χρονιά αφήνει ελάχιστα περιθώρια για ελληνικές παραγωγές και για προβολή αξιόλογων ξένων σειρών που είναι παγκόσμιο trend. Η πεποίθηση των στελεχών των καναλιών είναι πως με την προσδοκώμενη υψηλή τηλεθέαση θα αυξηθούν τα διαφημιστικά έσοδα και θα μπορέσουν να τοποθετηθούν σε υψηλή θέση στην τηλεοπτική αγορά.
Σοβαροί κίνδυνοι από την επένδυση
Αυτό όμως που θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη είναι αφενός ότι το κόστος είναι μεγάλο, καθώς τα συγκεκριμένα προγράμματα έχουν δικαιώματα και κόστος παραγωγής ιδιαίτερα υψηλά, και αφετέρου ότι η πληθώρα των ριάλιτι δημιουργεί ανταγωνισμό και μοίρασμα της διαφημιστικής πίτας σε περισσότερα κομμάτια. Επιπλέον, φέτος τα κανάλια θα κληθούν να πληρώσουν 3,5 εκατ. ευρώ για την πρώτη ετήσια δόση της άδειας πανελλαδικής εμβέλειας και άλλα τόσα περίπου στον ΕΔΟΕΑΠ λόγω αναδρομικών εισφορών. Ολα αυτά μάλιστα δίχως να υπολογιστούν το λειτουργικό κόστος και τα πάγια έξοδα που έχει το καθένα. Η διαφημιστική πίτα πλέον έχει πέσει κάτω από τα 250 εκατ. ευρώ. Με πέντε δικαιούχους, τόσοι είναι οι υπερθεματιστές που θα πάρουν άδεια λειτουργία από το ΕΣΡ, ήδη ένα μεγάλο μέρος του ποσού θα πρέπει να δοθεί για να καλυφθούν οι υποχρεώσεις δίχως να έχει υπολογιστεί το κόστος των παραγωγών του προγράμματος.
Συμπέρασμα; Η εξίσωση δεν βγαίνει. Τουλάχιστον δεν μπορεί να βγει για όλους. Ηδη ο ΑΝΤ1 αποφάσισε τουλάχιστον για το α’ εξάμηνο να μη βγάλει στον αέρα κάποιο ριάλιτι, μεταθέτοντάς το για το δεύτερο μισό. Ο ALPHA δειλά-δειλά θα προβάλει ένα μαγειρικό ριάλιτι, το οποίο ιδανικά δεν θα ήθελε να χαρακτηριστεί ριάλιτι, καθώς δεν υπάρχει εγκλεισμός. Αντιθέτως, ΣΚΑΪ και STAR φουλάρουν τις μηχανές και πολλαπλασιάζουν τα συγκεκριμένα προγράμματα, τα οποία υιοθετεί διακριτικά και περισσότερο υπό τη μορφή των talent shows ο νέος τηλεοπτικός παίκτης, το EPSILON, το οποίο μπαίνει στην αγορά δυναμικά διεκδικώντας μεγάλο μερίδιο.
Ο χάρτης των ριάλιτι
Πρωταθλητής, σταθερά εδώ και καιρό, είναι ο ΣΚΑΪ, ο οποίος έχοντας ανανεώσει το συμβόλαιό του με τον Τούρκο παραγωγό Ατζούν Ιλιτζαλί θα προβάλει για τρίτη σεζόν το ριάλιτι επιβίωσης «Survivor». Επιπλέον έχουν προγραμματιστεί τα «My man can», το οποίο έχει σημείο αναφοράς ζευγάρια, το ερωτικό ριάλιτι «Power of love», το «My Style Rocks» και δύο talent shows, το «Voice» και το «Ελλάδα έχεις ταλέντο».
Το STAR μετά την επιτυχία του «MasterChef 2» επιστρέφει με την τρίτη εκδοχή και προσθέτει στο πρόγραμμά του και το «MasterChef Junior». Τη μεσημεριανή του ζώνη θα συνεχίσει να καταλαμβάνει το «Shopping Star», ενώ στο prime time, όπως ανακοινώθηκε πριν από μερικές ημέρες, θα προβάλλεται το γνωστό και από τα παλιότερα τηλεοπτικά χρόνια «Next Top Model».
Στον ΑΝΤ1 κρατούν στο συρτάρι προς το παρόν το «Nomads», το οποίο δεν ευτύχησε και τόσο στους πίνακες τηλεθέασης την περασμένη σεζόν, το «I am a celebrity, get me out of here» και το «Ninja Warrior».
Στον ALPHA, το μόνο που έχει προγραμματιστεί μέχρι στιγμής είναι το «Bake Off Greece». Αξίζει να αναφερθεί ότι στις δύο πρώτες εβδομάδες από τη στιγμή που το συγκεκριμένο πρόγραμμα ανακοινώθηκε οι αιτήσεις συμμετοχής έφτασαν τις 2.000!
«Αυτό που θέλουμε να δημιουργήσουμε είναι ένα κανάλι που θα θυμίζει πολύ έντονα το MEGA της δεκαετίας του ’90 και των πρώτων χρόνων της δεκαετίας του 2000». Αυτό είναι το όραμα για το νέο EPSILON, σύμφωνα με τα όσα αποκαλύπτει στο «ΘΕΜΑ» κορυφαίο στέλεχος του καναλιού. Ενα όραμα το οποίο έχει ξεκινήσει να υλοποιείται εδώ και μερικούς μήνες και πλέον κορυφώνεται.
Είναι γεγονός πως εδώ και οκτώ μήνες, αλλά ειδικά τα τελευταία 24ωρα, στις εγκαταστάσεις του EPSILON επικρατεί εργασιακός οργασμός. Η διευθύντρια Προγράμματος Αλκηστις Μαραγκουδάκη και ο άρτι αφιχθείς Τζώνη Καλημέρης, ως διευθύνων σύμβουλος, εργάζονται πυρετωδώς καθώς τα περιθώρια στενεύουν, και στις αρχές Σεπτεμβρίου το νέο πρόγραμμα θα πρέπει να είναι έτοιμο και να διεκδικήσει τη θέση του στην αρένα του ανταγωνισμού. Μια θέση απειλητική που θα χτυπά πρωτιά και θα κατοχυρώσει μια ανταγωνιστική συνταγή σε επίπεδο τηλεθέασης και εμπορικής αξίας. Μια συνταγή η οποία θα βασίζεται σε δύο σημαντικούς άξονες: αυτόν της αξιόπιστης και έγκυρης ενημέρωσης και αυτόν της ψυχαγωγίας, η οποία θα βασίζεται κυρίως στη μυθοπλασία και στα talent shows και τα light realities. Οι ανακοινώσεις που άρχισαν το τελευταίο διάστημα να βλέπουν το φως της δημοσιότητας είναι λίγες και λιτές. Ανακοινώνονται τα πρόσωπα, αλλά όχι το περιεχόμενο και η λογική των εκπομπών. Το νέο πρόγραμμα δεν θα έχει καμία σχέση με το παλιό και αυτό αφορά και τις επτά ημέρες της εβδομάδας.
Νέες αφίξεις γίνονται και θα γίνουν αρκετές. Ηδη ανακοινώθηκε η Κατερίνα Ζαρίφη, η οποία θα παρουσιάσει ένα τηλεπαιχνίδι ενώ θέμα ημερών είναι και η συμφωνία με την Ιωάννα Λίλη. Η Ευαγγελία Αραβανή είναι από τα πρόσωπα που έχουν συμφωνήσει εδώ και καιρό με την Αλκηστη Μαραγκουδάκη και μάλιστα, όπως αναφέρουν πηγές από το κανάλι, δεν θα παρουσιάσει μία μόνο εκπομπή. Σχεδόν ένα βήμα πριν από την οριστική συμφωνία βρίσκονται ο Γιώργος Θεοφάνους και κάποια πρόσωπα που είχαν συνεργαστεί παλιότερα με τη νέα διευθύντρια Προγράμματος, ενώ το κανάλι δεν θα διστάσει να χτυπήσει την πόρτα πολλών μεγάλων σταρ. Δεν επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες που κάνουν λόγο για μεταγραφή στο πρώτο μισό της σεζόν του Σάκη Ρουβά, ο οποίος έχει ήδη συμφωνήσει με την Acun Medya για να συνεχίσει στο «Voice». Ωστόσο ο Σάκης θα είναι ελεύθερος μετά τη λήξη του «Voice» και από τη στιγμή που λήγει και το συμβόλαιο του Ατζούν με τον ΣΚΑΪ την επόμενη σεζόν, δεν θα υπάρχει κάποια δέσμευση.
Τα δικαιώματα του «Project Runway» πήρε, σύμφωνα με πληροφορίες, το ανανεωμένο EPSILON
Το κανάλι του Ιβάν Σαββίδη, το οποίο ίσως και να μη λέγεται στο άμεσο μέλλον EPSILON, έχει ήδη αγοράσει μεγάλα formats και τα στελεχώνει.
Οπως έχει ήδη γίνει γνωστό, την επόμενη σεζόν, για την ακρίβεια στο δεύτερο μισό της, θα προβληθεί το «X Factor». Ηδη έχουν κλείσει επίσης το «Project Runway», το «Lambada» και κάποια άλλα ελαφρά ριάλιτι, όπως το «Love bites». Εκεί πάντως που πέφτει όλο το βάρος είναι η μυθοπλασία, τομέας στον οποίο το κανάλι κινείται ήδη επιθετικά.
Το κανάλι του Ιβάν Σαββίδη, το οποίο ίσως και να μη λέγεται στο άμεσο μέλλον EPSILON, έχει ήδη αγοράσει μεγάλα formats και τα στελεχώνει.
Οπως έχει ήδη γίνει γνωστό, την επόμενη σεζόν, για την ακρίβεια στο δεύτερο μισό της, θα προβληθεί το «X Factor». Ηδη έχουν κλείσει επίσης το «Project Runway», το «Lambada» και κάποια άλλα ελαφρά ριάλιτι, όπως το «Love bites». Εκεί πάντως που πέφτει όλο το βάρος είναι η μυθοπλασία, τομέας στον οποίο το κανάλι κινείται ήδη επιθετικά.
To STAR μπαίνει στον χορό των ριάλιτι μόδας επαναφέροντας το «Next Top Model»
To ισχυρό talent show του ΣΚΑΪ «The Voice» επιστρέφει το φθινόπωρο
Αυτό που θέλει να αποφύγει είναι η αντιγραφή των ριάλιτι των υπόλοιπων σταθμών, τα οποία είτε λόγω υψηλού κόστους είτε λόγω περιεχομένου χαμηλής αισθητικής δεν αφορούν τα στελέχη του. Αλλωστε αυτό ήταν μια πάγια άποψη του Τζώνη Καλημέρη, ο οποίος αποχώρησε από τον ΑΝΤ1 αρνούμενος να μπει στη λογική της αντιγραφής της επιτυχίας των άλλων.
Το EPSILON θα επιχειρήσει να γίνει τηλεοπτική συνήθεια και να κερδίσει μια θέση στο τηλεκοντρόλ. Καθόλου εύκολα και τα δύο. Οχι όμως και απίθανα.
Αυτό που θέλει να αποφύγει είναι η αντιγραφή των ριάλιτι των υπόλοιπων σταθμών, τα οποία είτε λόγω υψηλού κόστους είτε λόγω περιεχομένου χαμηλής αισθητικής δεν αφορούν τα στελέχη του. Αλλωστε αυτό ήταν μια πάγια άποψη του Τζώνη Καλημέρη, ο οποίος αποχώρησε από τον ΑΝΤ1 αρνούμενος να μπει στη λογική της αντιγραφής της επιτυχίας των άλλων.
Το EPSILON θα επιχειρήσει να γίνει τηλεοπτική συνήθεια και να κερδίσει μια θέση στο τηλεκοντρόλ. Καθόλου εύκολα και τα δύο. Οχι όμως και απίθανα.
To «Survivor» θα χτυπήσει και τρίτη φορά, τρομάζοντας και πάλι τον ανταγωνισμό
protothema.gr
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου