ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Το μεγαλύτερο λάθος της Harley – Davidson

Η Harley-Davidson αποτελεί ένα από τα πλέον θρυλικά brand-names με τεράστια παράδοση και ιστορία στο χώρο των μοτοσυκλετών.
Μια εταιρεία που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τις επιβλητικές δίτροχες κατασκευές, τις τσόπερ, τον ανατριχιαστικό ήχο που παράγουν οι «ελεύθερες» εξατμίσεις και τους ευμεγέθεις δικύλινδρους κινητήρες.

Στο παρελθόν, ωστόσο, η εταιρεία από το Μιλγουόκι είχε επιχειρήσει να μπει σε «αχαρτογράφητα» γι’ αυτήν νερά, κατασκευάζοντας σκούτερ!

Τη δεκαετία του '60, σε μια εποχή που τα ιταλικά σκουτεράκια είχαν γίνει μόδα με τις Vespa και Lambretta να γνωρίζουν τεράστια εμπορική επιτυχία σε παγκόσμιο επίπεδο, η Harley-Davidson αποφάσισε να μπει στο παιχνίδι με υψηλές προσδοκίες και στόχους. Η δική της «απάντηση», λοιπόν, στον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό ήταν το Topper, ένα διθέσιο σκούτερ που κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 1959, το οποίο χρησιμοποιούσε δίχρονο αερόψυκτο κινητήρα 165 κ. εκ. που απέδιδε από 5 έως 9 hp, αναλόγως την έκδοση.

Ο κινητήρας βασίστηκε σε αυτόν της DKW που είχαν δώσει οι Γερμανοί στη Harley στο πλαίσιο πολεμικών αποζημιώσεων, με τους μηχανικούς της Harley να αυξάνουν τον κυβισμό του κατά 40 κ. εκ. (από 125 σε 165).



Η εκκίνηση γινόταν με κορδόνι παρόμοιο με αυτό που συναντάμε σε εξωλέμβιες μηχανές και χλοοκοπτικά, ενώ για καλύτερη ψύξη που ήταν και η αχίλλειος πτέρνα του, επιβαλλόταν η μίξη λαδιού καύσης απευθείας στη βενζίνη.

Διέθετε αυτόματο σύστημα μετάδοσης (CVT) που οι Αμερικάνοι ονόμαζαν «Scootaway Drive» και το βάρος του δεν ξεπερνούσε τα 108 κιλά.

Για την κατασκευή του χρησιμοποιήθηκε πρεσαριστή λαμαρίνα, ενώ το κάλυμμα του κινητήρα ήταν κατασκευασμένο από υαλοβάμβακα. Η μπροστινή ανάρτηση ήταν με οδηγούντες βραχίονες και το σύστημα πέδησης αποτελούταν από ταμπούρα.

H μέγιστη ταχύτητα που μπορούσε να αναπτύξει ήταν 74 χλμ/ώρα, ενώ με την τοποθέτηση side-car που υπήρχε διαθέσιμο στην αγορά οι επιδόσεις μειώνονταν δραματικά.



Η ανταπόκριση του αμερικανικού κοινού δεν ήταν αυτή που περίμεναν οι επικεφαλής της εταιρείας, με αποτέλεσμα η παραγωγή του να σταματήσει το 1965.

Ακριβή στοιχεία για τις πωλήσεις δεν υπάρχουν, υπολογίζεται όμως πως οι μονάδες που διατέθηκαν στο διάστημα που έμεινε στην παραγωγή δεν ξεπερνούν τις 4.000.

Το Harley-Davidson Topper ήταν το πρώτο και μοναδικό μέχρι σήμερα σκούτερ που κατασκεύασε η θρυλική εταιρεία και σίγουρα όχι ένα από τα μοντέλα που σημάδεψαν την ιστορία της.


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video