ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Αυτοκίνητα ή πιστολάκια για μαλλιά;

Πως θα ήταν τα αυτοκίνητα αν είχαν όλα το ίδιο μοτέρ αλλά διαφορετικά ντεπόζιτα βενζίνης; Θα είναι τα ηλεκτρικά όλα ίδια;

Πως θα ήταν τα αυτοκίνητα αν είχαν όλα το ίδιο μοτέρ αλλά διαφορετικά ντεπόζιτα βενζίνης; Πως μπορούν να ξεχωρίσουν τα σπουδαία από τα καλά, τα premium από τα απλά όταν η μόνη διαφορά είναι η αυτονομία; Πως θα έχουμε premium όταν είναι όλα ηλεκτρικά;

Πόσες διαφορές μπορείς να μετρήσεις ανάμεσα σε μία Mercedes S600 και ένα VW Up; Ποια είναι όμως αυτή που βγάζει μάτι; Μήπως ότι η Mercedes έχει σχεδόν τέσσερα μοτέρ σαν το τρικύλινδρο του Up στο V12 που φοράει;

Φυσικά όταν υπάρχει τέτοια απόσταση ανάμεσα σε κατηγορίες και οι διαφορές είναι μεγάλες. Όμως όλοι ξέρουμε πως ένας premium κατασκευαστής διαθέτει μοτέρ με 6 και οκτώ κυλίνδρους, ενώ ένας mainsteam έχει μόνο τρικύλινδρα και τετρακύλινδρα. Και αυτή η διαφορά αυτή υπάρχει και αν συγκρίνει κανείς ένα σπορ ή σούπερσπορ μοντέλο με ένα απλό. Το μοτέρ κάνει τη διαφορά.

Το ίδιο επιχείρημα φυσικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που «έρχονται». Πως δηλαδή ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης θα έχει ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα με μία μικρή μπαταρία, ένα μεσαίο θα έχει μεγαλύτερη μπαταρία, και ένα γρήγορο ή premium θα έχει μεγαλύτερο μοτέρ και ακόμη μεγαλύτερη μπαταρία.

Είναι όμως αρκετό αυτό; ¨Ένα μεγάλο ηλεκτρικό μοτέρ είναι απλά μεγαλύτερο από ένα μικρό. Ένα V8 και ένα τετρακύλινδρο από την άλλη, δεν μοιάζουν σε τίποτε. Το να πάρεις ένα ηλεκτρικό μοτέρ και να το «μεγαλώσεις» δεν είναι και καμιά ιδιαίτερη «μαγκιά». Γι αυτό και βλέπουμε ακόμη και μάρκες που φτιάχνουν ηλεκτρικές σκούπες και πιστολάκια μαλλιών να ετοιμάζουν υπεραυτοκίνητα και λιμουζίνες.

Ήταν δυνατόν η Kubota που φτιάχνει κουρευτικές μηχανές του γκαζόν να κατασκευάσει ένα superαυτοκίνητo με μοτέρ V10; Ή μία λιμουζίνα V12; Σε μία μόνο νύχτα; Στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης όμως, είναι όλα πιθανά. Με δεδομένο ότι η διαφορά μεταξύ ενός μοτέρ σε ένα μικρό πόλης και σε ένα supercar θα είναι περισσότερες περιελίξεις χάλκινου σύρματος γύρω από έναν μαγνήτη, πως θα ξεχωρίζει κανείς κάτι που είναι ανώτερο από κάτι άλλο και όχι απλά πιο γρήγορο.

Πως θα ξεχωρίζουμε λοιπόν τα αυτοκίνητα από τα πιστολάκια; Θα είναι μόνο τα νούμερα των επιδόσεων οι διαφορές και το δέρμα στο σαλόνι; Θα χαθεί τελείως η μαγεία της μηχανολογίας και θα βρεθούμε με την ίδια «γεύση» απλά σε διάφορα μεγέθη; Τι λέτε; Εσείς πως θα εκτιμάτε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;


Μας κοινοποιήθηκε από το ειδικό στο αυτοκίνητο autotriti.gr

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video