ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

«Φωτιά» στο πετρέλαιο κίνησης βάζουν οι προτάσεις του ΟΟΣΑ

Δεν είναι κρυφό ότι ο φόρος στην αμόλυβδη που επιβάλλεται επί ελληνικού εδάφους, είναι ένας από τους βαρύτερους στον πλανήτη με αποτέλεσμα ο Έλληνας οδηγός να πληρώνει την 3η ακριβότερη βενζίνη στην Ευρώπη με τους νησιώτες να έχουν το... προνόμιο ότι επιβαρύνονται με το ακριβότερο καύσιμο σε ολόκληρο τον πλανήτη.
Δεν ισχύει το ίδιο για το πετρέλαιο κίνησης το οποίο μπορεί και αυτό να επιβαρύνεται με υψηλούς φόρους, πέφτει όμως σε χαμηλότερη θέση στην συνολική κατάσταση. Ο ΟΟΣΑ έρχεται να διαμαρτυρηθεί για το γεγονός ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά στους φόρους που επιβάλλονται στα δύο καύσιμα. Η διαφορά αυτή έχει ήδη ως αποτέλεσμα να υπάρχει μαζική στροφή από τη βενζίνη στο πετρέλαιο κίνησης το οποίο επηρεάζει αρνητικά και τα φορολογικά έσοδα δεδομένου μάλιστα ότι έχει επιτραπεί και η πετρελαιοκίνηση στα μεγάλα αστικά κέντρα.

Ο φόρος που επιβάλλεται στο πετρέλαιο κίνησης στην Ελλάδα υπολογίζεται στα 0,6826 ευρώ ανά λίτρο αν συμπεριληφθεί ο ειδικός φόρος κατανάλωσης αλλά και ο ΦΠΑ 24% ο οποίος επιβάλλεται και επί του ειδικού φόρου κατανάλωσης. Συνολικά, φόροι και τέλη αντιστοιχούν περίπου στο 50,63% της τιμής λιανικής η οποία ανέρχεται στα 1,348 ευρώ με βάση τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία. Στη βενζίνη, η εικόνα είναι εντελώς διαφορετική. Οι φόροι φτάνουν στο ένα ευρώ ανά λίτρο και αντιστοιχούν στο 64,54% της τιμής λιανικής η οποία ανέρχεται στα 1,575 ευρώ ανά λίτρο.

Δηλαδή, για κάθε λίτρο καυσίμου που μεταφέρεται από τη βενζίνη στο πετρέλαιο κίνησης, το δημόσιο χάνει περίπου 33 λεπτά. Μήνα με τον μήνα, το πρόβλημα γίνεται ολοένα και μεγαλύτερο καθώς παρά τη φιλολογία που έχει αναπτυχθεί το τελευταίο διάστημα ότι θα επιστρέψουν οι απαγορεύσεις στα πετρελαιοκίνητα, το μερίδιο του συγκεκριμένου καυσίμου στις καινούργιες πωλήσεις καυσίμων παραμένει υψηλότερο του 50%.

Πρακτικά, ο ΟΟΣΑ επαναφέρει στο τραπέζι το θέμα της εξίσωσης του φόρου προκειμένου να μην υπάρχει το κίνητρο ενίσχυσης της κατανάλωσης ενός καυσίμου που αποδίδει λιγότερο φορολογικά. Η εξίσωση δεν είναι απαραίτητο να γίνει στα επίπεδα του φόρου που επιβάλλεται σήμερα στην αμόλυβδη καθώς κάτι τέτοιο θα έφερνε τεράστιες ανατιμήσεις στη λιανική του πετρελαίου κίνησης η οποία επηρεάζει καθοριστικά τις τιμές των προϊόντων δεδομένου ότι αποτελεί το βασικό στοιχείο κόστους των μεταφορικών εταιρειών. Σε κάθε περίπτωση, το σενάριο της εξίσωσης, με τα σημερινά δεδομένα θα σήμαινε ότι ο οδηγός δεν θα μπορεί να βρει καύσιμο με τιμή χαμηλότερη από τα 1,5 ευρώ ανά λίτρο.


fpress.gr

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video