Από την πρώτη στροφή κιόλας, φάνηκε πως ο αγώνας στην πίστα της Βαρκελώνης θα ήταν γεμάτος δράση. Ο Φέτελ βούτηξε στα φρένα και πέρασε τον Μπότας, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για μια ενδιαφέρουσα κούρσα.
Ωστόσο, 2-3 στροφές παρακάτω, ο Μάγκνουσεν είχε ένα γλίστρημα, τρόμαξε τον Γκροζάν, ο Γάλλος τα έχασε, έμεινε στο γκάζι και από το σπινιάρισμα καθώς το αυτοκίνητό του χάθηκε στους καπνούς του ελαστικού, έπεσαν πάνω του οι Χούλκενμπεργκ και Γκασλί.
Αυτό ήταν: αυτοκίνητο ασφαλείας. Το μομέντουμ της Ferrari πήγε... περίπατο. Με την επανεκκίνηση δεν ξαναείδαμε μάχη στις πρώτες εννέα θέσεις. Για την 9η είδαμε μερικές, με τον Αλόνσο και τον Λεκλέρκ, ενώ είχαμε και αρκετές εγκαταλείψεις, με πιο ηχηρή εκείνη του Κίμι Ράικονεν από κινητήρα. Και ήταν ηχηρή, καθώς ο Φινλανδός είχε αλλάξει κινητήρα την Παρασκευή.
Με αυτά και με αυτά είχαμε ένα εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, όταν ο κινητήρας του Φαντοόρν παρέδωσε πνεύμα. Τότε, ο Φερστάπεν χτύπησε ελαφρά τον Σιρότκιν από πίσω, καταστρέφοντας την εμπρός αεροτομή του και τότε ο Φέτελ, που ήταν δεύτερος, πίσω από τον Χάμιλτον, μπήκε δίχως καμιά λογική για αλλαγή ελαστικών και βγήκε τέταρτος πίσω και από τον Ολλανδό.
Οι άνθρωποι της Ferrari μάλλον έπεσαν θύματα της επικοινωνίας του pit wall του Μπότας, που είπε στον οδηγό του πως ο Φερστάπεν θα κάνει μόνον ένα πιτ στοπ, άρα στους τελευταίους γύρους θα είναι απειλή... εννοώντας πως όλοι οι άλλοι θα κάνουν δύο πιτ στοπ. Αν όντως στη Scuderia έπεσαν θύματα αυτής της επικοινωνίας, τότε καλό θα είναι να ψαχτούν...
Με τις διαφορές να έχουν μεγαλώσει, ο αγώνας στη συνέχεια έγινε ανιαρός και τελείωσε με τη σειρά εκκίνησης μετά το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας.
Πρώτος μόνος και άνετος ο Χάμιλτον, που ποτέ δεν απειλήθηκε από κανέναν, δεύτερος ο πολύ σταθερός Μπότας και τρίτος ο ζημιάρης Φερστάπεν, που ούτε σε αυτόν τον αγώνα κατάφερε να μην τρακάρει με κάποιον...
Με τη δεύτερη σερί νίκη του, ο Βρετανός πιλότος της Mercedes άνοιξε στους 17 βαθμούς τη διαφορά του από τον Γερμανό της Ferrari.
Ωστόσο, 2-3 στροφές παρακάτω, ο Μάγκνουσεν είχε ένα γλίστρημα, τρόμαξε τον Γκροζάν, ο Γάλλος τα έχασε, έμεινε στο γκάζι και από το σπινιάρισμα καθώς το αυτοκίνητό του χάθηκε στους καπνούς του ελαστικού, έπεσαν πάνω του οι Χούλκενμπεργκ και Γκασλί.
Αυτό ήταν: αυτοκίνητο ασφαλείας. Το μομέντουμ της Ferrari πήγε... περίπατο. Με την επανεκκίνηση δεν ξαναείδαμε μάχη στις πρώτες εννέα θέσεις. Για την 9η είδαμε μερικές, με τον Αλόνσο και τον Λεκλέρκ, ενώ είχαμε και αρκετές εγκαταλείψεις, με πιο ηχηρή εκείνη του Κίμι Ράικονεν από κινητήρα. Και ήταν ηχηρή, καθώς ο Φινλανδός είχε αλλάξει κινητήρα την Παρασκευή.
Με αυτά και με αυτά είχαμε ένα εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, όταν ο κινητήρας του Φαντοόρν παρέδωσε πνεύμα. Τότε, ο Φερστάπεν χτύπησε ελαφρά τον Σιρότκιν από πίσω, καταστρέφοντας την εμπρός αεροτομή του και τότε ο Φέτελ, που ήταν δεύτερος, πίσω από τον Χάμιλτον, μπήκε δίχως καμιά λογική για αλλαγή ελαστικών και βγήκε τέταρτος πίσω και από τον Ολλανδό.
Οι άνθρωποι της Ferrari μάλλον έπεσαν θύματα της επικοινωνίας του pit wall του Μπότας, που είπε στον οδηγό του πως ο Φερστάπεν θα κάνει μόνον ένα πιτ στοπ, άρα στους τελευταίους γύρους θα είναι απειλή... εννοώντας πως όλοι οι άλλοι θα κάνουν δύο πιτ στοπ. Αν όντως στη Scuderia έπεσαν θύματα αυτής της επικοινωνίας, τότε καλό θα είναι να ψαχτούν...
Με τις διαφορές να έχουν μεγαλώσει, ο αγώνας στη συνέχεια έγινε ανιαρός και τελείωσε με τη σειρά εκκίνησης μετά το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας.
Πρώτος μόνος και άνετος ο Χάμιλτον, που ποτέ δεν απειλήθηκε από κανέναν, δεύτερος ο πολύ σταθερός Μπότας και τρίτος ο ζημιάρης Φερστάπεν, που ούτε σε αυτόν τον αγώνα κατάφερε να μην τρακάρει με κάποιον...
Με τη δεύτερη σερί νίκη του, ο Βρετανός πιλότος της Mercedes άνοιξε στους 17 βαθμούς τη διαφορά του από τον Γερμανό της Ferrari.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου