Δύο ήταν οι πρωταγωνιστές που ξεχώρισαν την Κυριακή 06 Μαΐου στην 3η Ανάβαση Βλάστης. Ο πρώτος, κυρίαρχος και ρυθμιστής, ήταν ο καιρός που αφού έφερε τα πάνω κάτω το Σάββατο στα δοκιμαστικά, και «τρόμαξε» τους εμπλεκόμενους καθώς έβρεχε έντονα ως τα ξημερώματα της Κυριακής θυμίζοντας την περσινή θεομηνία.
Το πρωί τα πράγματα άρχισαν να καλυτερεύουν με τις τελευταίες ψιχάλες να πέφτουν λίγο πριν την εκκίνηση το πρώτου σκέλους.
Ο δεύτερος πρωταγωνιστής ήταν ο ταχύτατος, πολυμήχανος Κωνσταντίνος Καρλιώτης που με το Citroen Saxo VTS «τερμάτισε» το χρονόμετρο κάνοντας 2:38:41 στο δεύτερο και 2:39:57 στο πρώτο σκέλος. Δεύτερος πιο ταχύς του αγώνα, με συνολική διαφορά 6μιση δευτερολέπτων, ήταν ο Τέο Παπαβασιλείου με Volkswagen Goll II ενώ την τυπική τριάδα των πιο γρήγορων έκλεισε με συνολική διαφορά 8.41 δευτερόλεπτα ο Μιχαήλ Παρασκευάς οδηγώντας Suzuki Swift GTi.
Ουσιαστικά και ανά κατηγορία το αγωνιστικό μέρος έχει ως εξής:
Στην κατηγορία έως 1400 κ. εκ. τερμάτισαν επιτυχώς οι Αλέξης Μάστορας με Peugeot 106 Rally και Γιώργος Σιώμος με Toyota Yaris.
Στην κατηγορία έως 1600 κ. εκ. οι εννιά συμμετέχοντες κονταροχτυπήθηκαν με τους Κωνσταντίνο Καρλιώτη Citroen Saxo VTS, Μιχαήλ Παρασκευά Suzuki Swift GTi και Κωνσταντίνο Κουτσοδήμο Peugeot 106 S16 να ανεβαίνουν στα τρία σκαλιά του βάθρου. Το Peugeot 106 S16 του Θανάση Στεργιάδη «κυνήγησε» ο Κωνσταντίνος Αναγνωστάκης με Suzuki Swift Sport για την τέταρτη θέση χωρίς όμως να τα καταφέρει. Μάχη για την 6η και 7η θέση έδωσαν οι Γιώργος Γκέκας και Χαράλαμπος Ευθυμιάδης αμφότεροι με Peugeot 106 S16 με τον πρώτο να επικρατεί για λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο. Την κατηγορία έκλεισαν οι Γιώργος Καρακατσάνης με Citroen Saxo VTS και Δημήτρης Κεχαγιάς με Peugeot 106 S16.
Στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρου στην κατηγορία έως 2000 κ.εκ. ανέβηκε ο δεύτερος ταχύτερος του αγώνα Τέο Παπαβασιλείου με Volkswagen Goll II. Αγώνα για την δεύτερη θέση της κατηγορίας έδωσαν όπως πέρσι οι Γιώργος Παρασκευαΐδης με Peugeot 306 και Παναγιώτης Τριχύδης με Citroen Xsara, με τον πρώτο να κερδίζει ξανά την άτυπη μεταξύ τους μάχη. Η τέταρτη θέση της κατηγορίας ανήκει στον Αλέξανδρο Τσακίρογλου ο οποίος τερμάτισε την Opel Manta με μόλις μισό δευτερόλεπτο διαφορά από τον Λάκη Αχιλλέα με Seat Ibiza. Στην έκτη θέση της κατηγορίας τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Δημούλας με Volkswagen Goll II.
Στα ατμοσφαιρικά της Formula Saloon το 1-2 έκαναν οι δύο συμμετέχοντας Αναστάσιος Χατζηχρήστου με BMW M3 E36 και ο Γρηγόρης Ρακιτζής με Peugeot 306.
Στα υπέρ-τροφοδοτούμενα της Formula Saloon την πρωτιά κατέκτησε ο Σγουρής Μπαλάσης με Toyota Corolla. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Βαγγέλης Κωνσταντινίδης με Peugeot 207 RC ο οποίος ήταν ταχύτερος στο πρώτο πέρασμα αλλά δεν μπόρεσε να επικρατήσει και στο δεύτερο σκέλος λόγο μηχανικού προβλήματος. Τρίτος του βάθρου ο Δημήτρης Κακαράντζας με Opel Kadett το οποίο απήλαυσαν οι θεατές δεόντως. Με εντυπωσιακές πλαγιολισθήσεις ανέβηκαν το βουνό οι Χρυσανθόπουλος Χαράλαμπος με BMW M3 E36 και Νίκος Τσιφούτης με BMW Z3, ενώ ο Νίκος Ευθυμίου με BMW E30 δεν έδωσε θέμα αφού οδήγησε με γραμμές.
Ίσως ο πιο άτυχος του αγώνα να είναι ο Γρηγόρης Κορίνθιος του οποίου το Seat Leon δεν μπόρεσε να κάνει ούτε μισό χιλιόμετρο, μένοντας από turbo στην εκκίνηση του πρώτου περάσματος στα δοκιμαστικά του Σαββάτου. Στο δεύτερο σκέλος του αγώνα εγκατέλειψαν οι Βασίλης Μπιλαδέρης με Honda Civic και Βαγγέλης Νίκκου με Peugeot 306.
Nα σημειώσουμε πως το απρόβλεπτο του καιρού «έπαιξε» τον ρόλου του γινόμενος η αιτία για αστοχίες ή λάθος επιλογές. Υπήρξαν αθλητές που εκκίνησαν με υγρή άσφαλτο και τερμάτισαν με ήλιο, ενώ άλλοι που εκκίνησαν με στεγνή επιφάνεια αλλά συνάντησαν έντονη υγρασία στα ανήλια κομμάτια της διαδρομής. Η απονομή των κυπέλλων έγινε στην πλατεία του φιλόξενου και παραδοσιακού χωριού της Βλάστης όπου κυριαρχεί η ειδυλλιακή σχεδόν αλπική φύση.
Επόμενος αγώνας του Κυπέλλου Αναβάσεων Βορείου Ελλάδος είναι η 3η Ανάβαση Λιβαδιού το Σαββατοκύριακο 26-27 Μαΐου της οποίας την διοργάνωσε ανέλαβε ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης.
Το πρωί τα πράγματα άρχισαν να καλυτερεύουν με τις τελευταίες ψιχάλες να πέφτουν λίγο πριν την εκκίνηση το πρώτου σκέλους.
Ο δεύτερος πρωταγωνιστής ήταν ο ταχύτατος, πολυμήχανος Κωνσταντίνος Καρλιώτης που με το Citroen Saxo VTS «τερμάτισε» το χρονόμετρο κάνοντας 2:38:41 στο δεύτερο και 2:39:57 στο πρώτο σκέλος. Δεύτερος πιο ταχύς του αγώνα, με συνολική διαφορά 6μιση δευτερολέπτων, ήταν ο Τέο Παπαβασιλείου με Volkswagen Goll II ενώ την τυπική τριάδα των πιο γρήγορων έκλεισε με συνολική διαφορά 8.41 δευτερόλεπτα ο Μιχαήλ Παρασκευάς οδηγώντας Suzuki Swift GTi.
Ουσιαστικά και ανά κατηγορία το αγωνιστικό μέρος έχει ως εξής:
Στην κατηγορία έως 1400 κ. εκ. τερμάτισαν επιτυχώς οι Αλέξης Μάστορας με Peugeot 106 Rally και Γιώργος Σιώμος με Toyota Yaris.
Στην κατηγορία έως 1600 κ. εκ. οι εννιά συμμετέχοντες κονταροχτυπήθηκαν με τους Κωνσταντίνο Καρλιώτη Citroen Saxo VTS, Μιχαήλ Παρασκευά Suzuki Swift GTi και Κωνσταντίνο Κουτσοδήμο Peugeot 106 S16 να ανεβαίνουν στα τρία σκαλιά του βάθρου. Το Peugeot 106 S16 του Θανάση Στεργιάδη «κυνήγησε» ο Κωνσταντίνος Αναγνωστάκης με Suzuki Swift Sport για την τέταρτη θέση χωρίς όμως να τα καταφέρει. Μάχη για την 6η και 7η θέση έδωσαν οι Γιώργος Γκέκας και Χαράλαμπος Ευθυμιάδης αμφότεροι με Peugeot 106 S16 με τον πρώτο να επικρατεί για λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο. Την κατηγορία έκλεισαν οι Γιώργος Καρακατσάνης με Citroen Saxo VTS και Δημήτρης Κεχαγιάς με Peugeot 106 S16.
Στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρου στην κατηγορία έως 2000 κ.εκ. ανέβηκε ο δεύτερος ταχύτερος του αγώνα Τέο Παπαβασιλείου με Volkswagen Goll II. Αγώνα για την δεύτερη θέση της κατηγορίας έδωσαν όπως πέρσι οι Γιώργος Παρασκευαΐδης με Peugeot 306 και Παναγιώτης Τριχύδης με Citroen Xsara, με τον πρώτο να κερδίζει ξανά την άτυπη μεταξύ τους μάχη. Η τέταρτη θέση της κατηγορίας ανήκει στον Αλέξανδρο Τσακίρογλου ο οποίος τερμάτισε την Opel Manta με μόλις μισό δευτερόλεπτο διαφορά από τον Λάκη Αχιλλέα με Seat Ibiza. Στην έκτη θέση της κατηγορίας τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Δημούλας με Volkswagen Goll II.
Στα ατμοσφαιρικά της Formula Saloon το 1-2 έκαναν οι δύο συμμετέχοντας Αναστάσιος Χατζηχρήστου με BMW M3 E36 και ο Γρηγόρης Ρακιτζής με Peugeot 306.
Στα υπέρ-τροφοδοτούμενα της Formula Saloon την πρωτιά κατέκτησε ο Σγουρής Μπαλάσης με Toyota Corolla. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Βαγγέλης Κωνσταντινίδης με Peugeot 207 RC ο οποίος ήταν ταχύτερος στο πρώτο πέρασμα αλλά δεν μπόρεσε να επικρατήσει και στο δεύτερο σκέλος λόγο μηχανικού προβλήματος. Τρίτος του βάθρου ο Δημήτρης Κακαράντζας με Opel Kadett το οποίο απήλαυσαν οι θεατές δεόντως. Με εντυπωσιακές πλαγιολισθήσεις ανέβηκαν το βουνό οι Χρυσανθόπουλος Χαράλαμπος με BMW M3 E36 και Νίκος Τσιφούτης με BMW Z3, ενώ ο Νίκος Ευθυμίου με BMW E30 δεν έδωσε θέμα αφού οδήγησε με γραμμές.
Ίσως ο πιο άτυχος του αγώνα να είναι ο Γρηγόρης Κορίνθιος του οποίου το Seat Leon δεν μπόρεσε να κάνει ούτε μισό χιλιόμετρο, μένοντας από turbo στην εκκίνηση του πρώτου περάσματος στα δοκιμαστικά του Σαββάτου. Στο δεύτερο σκέλος του αγώνα εγκατέλειψαν οι Βασίλης Μπιλαδέρης με Honda Civic και Βαγγέλης Νίκκου με Peugeot 306.
Nα σημειώσουμε πως το απρόβλεπτο του καιρού «έπαιξε» τον ρόλου του γινόμενος η αιτία για αστοχίες ή λάθος επιλογές. Υπήρξαν αθλητές που εκκίνησαν με υγρή άσφαλτο και τερμάτισαν με ήλιο, ενώ άλλοι που εκκίνησαν με στεγνή επιφάνεια αλλά συνάντησαν έντονη υγρασία στα ανήλια κομμάτια της διαδρομής. Η απονομή των κυπέλλων έγινε στην πλατεία του φιλόξενου και παραδοσιακού χωριού της Βλάστης όπου κυριαρχεί η ειδυλλιακή σχεδόν αλπική φύση.
Επόμενος αγώνας του Κυπέλλου Αναβάσεων Βορείου Ελλάδος είναι η 3η Ανάβαση Λιβαδιού το Σαββατοκύριακο 26-27 Μαΐου της οποίας την διοργάνωσε ανέλαβε ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου