Οι τεχνολογικές εξελίξεις που συμβαίνουν γύρω μας έχουν ως στόχο οι περισσότερες από αυτές να βελτιώσουν τη ζωή μας και την καθημερινότητά μας.
Παράλληλα, έρχονται να αλλάξουν και κάποιες παραδοσιακές συνήθειες που τόσες δεκαετίες γνωρίζαμε, όπως για παράδειγμα τη διαδικασία για αγορά ενός αυτοκινήτου. Στην Κίνα εφαρμόζονται ήδη κάποιες νέες μέθοδοι που μας προϊδεάζουν γι αυτά που έρχονται στο μέλλον.
Η Κίνα άλλωστε αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων σε παγκόσμια κλίμακα με τις πωλήσεις επιβατικών το 2017 να φτάνουν τις 24,7 εκατομμύρια μονάδες σύμφωνα με τη statista.com. Ο Κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα, Alibaba, εδώ και λίγους μήνες έχει ανακοινώσει τα σχέδιά της για τη δημιουργία αυτόματων πωλητών αυτοκινήτων, όπου ο ενδιαφερόμενος θα μπορεί με πολύ απλές διαδικασίες μέσω «έξυπνων» συσκευών να κλείσει ένα test drive για το μοντέλο που τον ενδιαφέρει και εν συνεχεία να αγοράσει το όχημα εφόσον το επιθυμεί.
Η πρώτη εφαρμογή του οράματος της Alibaba, γίνεται πραγματικότητα στην Γκουανγκζού, όπου εδώ και λίγα 24ωρα λειτουργεί το «Super Test-Drive Center», όπως το ονομάζει η εταιρεία, το οποίο περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή μόνο αυτοκίνητα της Ford.
Πρόκειται για ένα πενταώροφο, πλήρως αυτοματοποιημένο κτήριο που βρίσκεται στην περιοχή Μπαϊγιούν και καλύπτει έκταση σχεδόν 1.000 τ.μ. Φιλοξενεί έως και 42 μοντέλα και λειτουργεί ως μια ευμεγέθης βιτρίνα, την οποία μπορείς να χαζεύεις με τις ώρες.
Το καινοτόμο της υπόθεσης είναι ότι όλα γίνονται ηλεκτρονικά, χωρίς τη συνδρομή υπαλλήλων.
Για να το πούμε πιο απλά, ξεχάστε τις παραδοσιακές αντιπροσωπείες με τους πρόσχαρους -με ελάχιστες εξαιρέσεις- πωλητές που σπεύδουν να εξυπηρετήσουν τον πελάτη. Εδώ όλα είναι αυτοματοποιημένα και γίνονται μέσω «έξυπνων» συσκευών, με το σύστημα να λειτουργεί 24/7.
Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επιλέξει το μοντέλο που τον ενδιαφέρει και εν συνεχεία μέσω της ειδικής εφαρμογής (Tmall ή του Taobao) να κλείσει ένα test drive που μπορεί να διαρκέσει έως και τρεις ημέρες. Για να κλείσει η δοκιμή απαιτείται selfie ώστε να γίνει ταυτοποίηση στο κτήριο, πριν την παράδοση του οχήματος, καθώς επίσης και η καταβολή εγγύησης ύψους 3.000 γουάν και τέλους εξυπηρέτησης που κυμαίνεται από 99 έως 198 γιουάν, αναλόγως το μοντέλο.
Από τη στιγμή που γίνει η ταυτοπροσωπία μέσω αναγνώρισης προσώπου, το μοντέλο που έχει επιλέξει ο ενδιαφερόμενος κατεβαίνει με αυτόματο ανελκυστήρα στο σημείο παράδοσης και ξεκινά η δοκιμή.
Το πρωτοποριακό αυτό σύστημα λειτουργεί αποκλειστικά για test-drive, με τον υποψήφιο αγοραστή να δοκιμάζει το όχημα που τον ενδιαφέρει πριν διαμορφώσει την τελική του απόφαση.
Μετά τη δοκιμή οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν το όχημα σε ένα κατάστημα λιανικής πώλησης της εκάστοτε αντιπροσωπείας (στη συγκεκριμένη περίπτωση, αυτή της Ford).
«Το πιο συναρπαστικό πράγμα για την αγορά της Κίνας δεν είναι το ότι οι άνθρωποι αγοράζουν πολλά αυτοκίνητα, αλλά το πως τα αγοράζουν. Το Alibaba Group συνεργάστηκε με τη Ford Motor για να ξεκινήσει αυτό το «Super Test-Drive Center» στην Κίνα ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία αγοράς αυτοκινήτου για τους καταναλωτές», αναφέρει η εταιρεία και προσθέτει:
«Η ιδέα με αυτά τα κέντρα είναι να συνδυάσετε την ευκολία αγοράς με έναν απλό και βολικό τρόπο δοκιμής των αυτοκινήτων, πριν αγοράσετε».
Παράλληλα, έρχονται να αλλάξουν και κάποιες παραδοσιακές συνήθειες που τόσες δεκαετίες γνωρίζαμε, όπως για παράδειγμα τη διαδικασία για αγορά ενός αυτοκινήτου. Στην Κίνα εφαρμόζονται ήδη κάποιες νέες μέθοδοι που μας προϊδεάζουν γι αυτά που έρχονται στο μέλλον.
Η Κίνα άλλωστε αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων σε παγκόσμια κλίμακα με τις πωλήσεις επιβατικών το 2017 να φτάνουν τις 24,7 εκατομμύρια μονάδες σύμφωνα με τη statista.com. Ο Κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα, Alibaba, εδώ και λίγους μήνες έχει ανακοινώσει τα σχέδιά της για τη δημιουργία αυτόματων πωλητών αυτοκινήτων, όπου ο ενδιαφερόμενος θα μπορεί με πολύ απλές διαδικασίες μέσω «έξυπνων» συσκευών να κλείσει ένα test drive για το μοντέλο που τον ενδιαφέρει και εν συνεχεία να αγοράσει το όχημα εφόσον το επιθυμεί.
Η πρώτη εφαρμογή του οράματος της Alibaba, γίνεται πραγματικότητα στην Γκουανγκζού, όπου εδώ και λίγα 24ωρα λειτουργεί το «Super Test-Drive Center», όπως το ονομάζει η εταιρεία, το οποίο περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή μόνο αυτοκίνητα της Ford.
Πρόκειται για ένα πενταώροφο, πλήρως αυτοματοποιημένο κτήριο που βρίσκεται στην περιοχή Μπαϊγιούν και καλύπτει έκταση σχεδόν 1.000 τ.μ. Φιλοξενεί έως και 42 μοντέλα και λειτουργεί ως μια ευμεγέθης βιτρίνα, την οποία μπορείς να χαζεύεις με τις ώρες.
Το καινοτόμο της υπόθεσης είναι ότι όλα γίνονται ηλεκτρονικά, χωρίς τη συνδρομή υπαλλήλων.
Για να το πούμε πιο απλά, ξεχάστε τις παραδοσιακές αντιπροσωπείες με τους πρόσχαρους -με ελάχιστες εξαιρέσεις- πωλητές που σπεύδουν να εξυπηρετήσουν τον πελάτη. Εδώ όλα είναι αυτοματοποιημένα και γίνονται μέσω «έξυπνων» συσκευών, με το σύστημα να λειτουργεί 24/7.
Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επιλέξει το μοντέλο που τον ενδιαφέρει και εν συνεχεία μέσω της ειδικής εφαρμογής (Tmall ή του Taobao) να κλείσει ένα test drive που μπορεί να διαρκέσει έως και τρεις ημέρες. Για να κλείσει η δοκιμή απαιτείται selfie ώστε να γίνει ταυτοποίηση στο κτήριο, πριν την παράδοση του οχήματος, καθώς επίσης και η καταβολή εγγύησης ύψους 3.000 γουάν και τέλους εξυπηρέτησης που κυμαίνεται από 99 έως 198 γιουάν, αναλόγως το μοντέλο.
Από τη στιγμή που γίνει η ταυτοπροσωπία μέσω αναγνώρισης προσώπου, το μοντέλο που έχει επιλέξει ο ενδιαφερόμενος κατεβαίνει με αυτόματο ανελκυστήρα στο σημείο παράδοσης και ξεκινά η δοκιμή.
Το πρωτοποριακό αυτό σύστημα λειτουργεί αποκλειστικά για test-drive, με τον υποψήφιο αγοραστή να δοκιμάζει το όχημα που τον ενδιαφέρει πριν διαμορφώσει την τελική του απόφαση.
Μετά τη δοκιμή οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν το όχημα σε ένα κατάστημα λιανικής πώλησης της εκάστοτε αντιπροσωπείας (στη συγκεκριμένη περίπτωση, αυτή της Ford).
«Το πιο συναρπαστικό πράγμα για την αγορά της Κίνας δεν είναι το ότι οι άνθρωποι αγοράζουν πολλά αυτοκίνητα, αλλά το πως τα αγοράζουν. Το Alibaba Group συνεργάστηκε με τη Ford Motor για να ξεκινήσει αυτό το «Super Test-Drive Center» στην Κίνα ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία αγοράς αυτοκινήτου για τους καταναλωτές», αναφέρει η εταιρεία και προσθέτει:
«Η ιδέα με αυτά τα κέντρα είναι να συνδυάσετε την ευκολία αγοράς με έναν απλό και βολικό τρόπο δοκιμής των αυτοκινήτων, πριν αγοράσετε».
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου