ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Οθόνη ή πίνακας οργάνων;

Ταμπλό ή ταμπλέτες; Μήπως οι τετράγωνες οθόνες σας χαλάνε την αισθητική;

Είναι οι ταμπλέτες για το αυτοκίνητο; Ταιριάζουν στη μέση του ταμπλό ή στη θέση του πίνακα οργάνων και τελικά μόδα είναι και θα περάσει ή μήπως είναι η επόμενη φάση και πρέπει να τη συνηθίσουμε;

Η νέα Mercedes A-Class δεν είναι το πρώτο μοντέλο που αντικαθιστά τελείως τα αναλογικά όργανα με τους δείκτες, με ψηφιακά. Είναι όμως το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας που κάνει την αλλαγή ολοκληρωτικά.

Ακόμη πιο ριζοσπαστικά, η νέα A-Class αντικαθιστά όλα τα όργανα όχι απλά με ψηφιακές εκδοχές τους, αλλά με ταμπλέτες. Ταιριάζουν όμως οι ταμπλέτες στο ταμπλό;

Κάποιοι θα πουν επιτέλους. Και είναι πολλοί αυτοί που θα βρουν τις ομοιμότητες μεταξύ της τεχνολογίας που χρησιμοποιούμε στο σπίτι, στην δουλειά, στην καθημερινότητά μας, και αυτής που επιτέλους υπάρχει στα αυτοκίνητα. Βλέπεις, όταν το μάτι έχει συνηθίσει σε μεγάλες οθόνες υψηλής ευκρίνειας, όταν ακόμη και τα φθηνότερα κινητά μπορούν να παίζουν ταινίες σαν τηλεοράσεις, όταν η αφή είναι ο de facto τρόπος χειρισμού οποιαδήποτε συσκευής, πως μπορεί να δεις έναν πίνακα με αναλογικά όργανα, βελόνες και λαμπάκια, και να τον θεωρήσεις σύγχρονο.

Για πολλούς η ταμπλέτα στη θέση του πίνακα οργάνων είναι ότι καλύτερο έχει δει το εσωτερικό του αυτοκινήτου τα τελευταία χρόνια. Όχι μόνο η ποιότητα της εικόνας είναι απαράμιλη, αλλά η πληροφόρηση μπορεί να προσαρμόζεται συνεχώς στις ανάγκες του οδηγού, να είναι εργονομική, όμορφη και πλούσια. Δεν υπάρχει σύγκριση στις δυνατότητες ενός τάμπλετ σε σχέση με έναν κλασσικό πίνακα που έχει δύο, τρεις ή τέσσερις βελόνες και ένα σωρό λαμπάκια.

Υπάρχουν βέβαια και οι άλλοι. Αυτοί που βρίσκουν τις οθόνες αυτές παράταιρες. Που δεν τους αρέσει όλος αυτός ο “τετράγωνος” όγκος στο πάνω άκρο του ταμπλό. Αυτοί που θεωρούν πως τα όργανα πρέπει υποτυπωδώς να μοιάζουν με όργανα και όχι με ταμπλέτες κολλημένες πίσω από το τιμόνι. Υπάρχουν και οι ακόμη πιο παραδοσιακοί, που επιμένουν στις βελόνες και τα λαμπάκια γιατί έτσι θεωρούν ότι πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο.

Γίνεται όμως να επιμένουμε σε τεχνολογίες του περασμένου αιώνα, όταν αυτές δεν υπάρχουν πλέον πουθενά αλλού στην καθημερινότητά μας; Γίνεται να επιμένουμε να έχουμε λιγότερη πληροφόρηση ή λιγότερη συνδεσιμότητα, ψυχαγωγία και ασφάλεια στο αυτοκίνητο, όταν στην τσέπη μας ένα κινητό τηλέφωνο τα παρέχει όλα αυτά απλόχερα;

Εσείς τι λέτε; ναι ή όχι στα τάμπλετ στο ταμπλό; Σας χαλάει το σχήμα και θέλετε κάτι ποιο «ειδικό» στο σχέδιο; Ή μήπως επιμένετε απλά σε βελόνες και λαμπιόνια;


Μας κοινοποιήθηκε από το autotriti.gr

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video