Με ένα φαντασμαγορικό σόου πυροτεχνημάτων και τη συναυλία του Τόνι Σφήνου, η Νάουσα το....τσίκνισε για τα καλά το βράδυ της Πέμπτης 8ης Φεβρουαρίου. Την έναρξη των εκδηλώσεων της Αποκριάς κήρυξε ο δήμαρχος
Νίκος Κουτσογιάννης, με εκατοντάδες πολίτες να συμμετέχουν στο γλέντι, που στήθηκε στην πλατεία Καρατάσου.
http://ift.tt/2z4dwtr
Νίκος Κουτσογιάννης, με εκατοντάδες πολίτες να συμμετέχουν στο γλέντι, που στήθηκε στην πλατεία Καρατάσου.
http://ift.tt/2z4dwtr
Πηγή



0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου