ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Έρευνα: Το γιαούρτι μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες για καρδιακές παθήσεις

«Τα αποτελέσματά μας υποδηλώνουν ότι η συχνή πρόσληψη γιαουρτιού, μακροπρόθεσμα, συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου (CVD)», αναφέρουν μεταξύ άλλων οι συντάκτες της μελέτης

Κάποιοι το αγαπούν και κάποιοι το βλέπουν ως «αναγκαίο κακό». Όπως και να 'χει, όμως, η κατανάλωση γιαουρτιού, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, έχει συνδεθεί με μειωμένο κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου.

Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο American Journal of Hypertension, προσπάθησε να διερευνήσει εάν η αυξημένη κατανάλωση γιαουρτιού μπορεί να ωφελήσει τους ενήλικες με υπέρταση.

Οι ερευνητές εξέτασαν δύο ομάδες συμμετεχόντων - η μία αποτελούταν από άντρες και η άλλη από γυναίκες- για την έρευνά τους, οι οποίοι παρουσίαζαν υψηλή αρτηριακή πίεση.
Συνολικά, εξετάστηκαν 55.898 γυναίκες, ηλικίας 30 - 55 ετών και 18.232 άνδρες ηλικίας μεταξύ 40 - 75 ετών .

Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με τις διατροφικές τους συνήθειες σε διάρκεια ετών.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το γιαούρτι, μπορεί να μειώσει σημαντικά την πιθανότητα εμφάνισης καρδιακών παθήσεων στη μετέπειτα ζωή των ανθρώπων που πάσχουν από υπέρταση .

Πιο συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες που κατανάλωναν πάνω από δύο γιαούρτια την εβδομάδα σημείωσαν ως και 20% λιγότερες πιθανότητες να υποφέρουν από διάφορες καρδιακές παθήσεις ή εγκεφαλικά επεισόδια στο μέλλον.

Επιπλέον, οι γυναίκες που κατανάλωναν δύο ή περισσότερα γιαούρτια την εβδομάδα κατέγραψαν ως και 30% λιγότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν έμφραγμα του μυοκαρδίου, γνωστή και ως καρδιακή προσβολή.

«Τα αποτελέσματά μας υποδηλώνουν ότι η συχνή πρόσληψη γιαουρτιού, μακροπρόθεσμα, συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου (CVD) μεταξύ υπερτασικών ανδρών και γυναικών», αναφέρουν χαρακτηριστικά οι συντάκτες της μελέτης.

«Αυτά τα ευρήματα μας δείχνουν ότι η ενσωμάτωση του γιαουρτιού σε ένα υγιεινό πρότυπο διατροφής, για άτομα με υπέρταση, μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη των περιστατικών CVD».

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - Ανώνυμος

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video