Εγκαινιάστηκε στην Βεργίνα το γήπεδο 5Χ5 και παραδόθηκε στους νεαρούς μαθητές για χρήση. Το γήπεδο βρίσκεται δίπλα στο Δημοτικό Σχολείο. Στην τελετή εγκαινίων παραβρέθηκαν, ο δήμαρχος Βέροιας Κώστας Βοργιαζίδης, οι αντιδήμαρχοι Άρης Λαζαρίδης, Θεόφιλος Κορωνάς, ο πρόεδρος του ΚΑΠΑ Βέροιας Στέργιος Διαμάντης, ο πρόεδρος της Βεργίνας Μανώλης Εμμανουηλίδης, οι δάσκαλοι του Δημοτικού Σχολείου και οι μαθητές.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου