Η αντικατάσταση της μανέτας του συμπλέκτη και του φρένου, είναι ο ευκολότερος τρόπος να αυξήσεις την εργονομία και την αίσθηση της μοτοσυκλέτας σου.
Πρόκειται για μια διαδικασία που δεν κοστίζει ακριβά, καθώς υπάρχουν έτοιμα σετ που ξεκινούν από προσιτές τιμές. Βοηθάνε αρκετά τον αναβάτη, ειδικά αν οι εργοστασιακές δεν έχουν δυνατότητα ρύθμισης. Ανεξάρτητα από την τιμή, όλες θα γρατζουνιστούν σε περίπτωση πτώσης, οπότε επίλεξε αυτές που σου αρέσουν περισσότερο και εξυπηρετούν την τσέπη σου. Φρόντισε μόνο να είναι κατάλληλες για την μοτοσυκλέτα σου.
Εκτός από τις νέες μανέτες, καλό θα ήταν να είσαι προμηθευμένος με τα κατάλληλα εργαλεία, όπως κλειδιά, κατσαβίδια και κάποιο λιπαντικό σπρέι.
Ξεκίνα τη διαδικασία από τη μανέτα του φρένου, καθώς είναι πιο εύκολη σαν διαδικασία.
1. Ξεβίδωσε τη βίδα που συγκρατεί τη μανέτα στη θέση της. Για να την χαλαρώσεις, ίσως χρειαστεί να κρατήσεις κόντρα με ένα κλειδί στο παξιμάδι που κρατάει τη βίδα.
2. Εφάρμοσε γράσο ή λιπαντικό στα σημεία που θα ακουμπήσει η καινούργια μανέτα και έπειτα τοποθέτησε την και ασφάλισέ την στη θέση της, σφίγγοντας τη βίδα που αφαίρεσες στο πρώτο βήμα.
3. Με την μοτοσυκλέτα σε λειτουργία, δες αν λειτουργεί το φως του πίσω φρένου και οι δαγκάνες εφαρμόζουν κανονικά σε κάθε πάτημα.
Η μανέτα του συμπλέκτη απαιτεί λίγο μεγαλύτερη προσοχή.
Η διαδικασία ενδέχεται να διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο, οπότε να δυσκολευτείς απλώς συμβουλέψου το manual του κατασκευαστή.
1. Αφού αφαιρέσεις όλες τις βίδες και τα παξιμάδια, βγάλε το άκρο της ντίζας από την μανέτα. Τώρα θα παρατηρήσεις ότι είναι σχεδόν αδύνατο να βάλεις στη καινούργια μανέτα. Μην προσπαθήσεις να το σπρώξεις, γιατί το μόνο που θα καταφέρεις είναι να φθείρεις το καλώδιο της ντίζας. Αντί αυτού, πήγαινε στο άλλο άκρο του καλωδίου.
2. Ανάλογα τη μοτοσυκλέτα, ίσως μπορέσεις να ρυθμίσεις το καλώδιο της ντίζας, ώστε να είναι πιο χαλαρό και να επιτρέπει την ευκολότερη τοποθέτηση του.
3. Πριν τοποθετήσεις τη μανέτα του συμπλέκτη, εφάρμοσε γράσο στα σημεία επαφής. Στη συνέχεια τοποθέτησε τις βίδες στα σημεία από τα οποία είχαν αφαιρεθεί και σφίξε ή χαλάρωσε το ρυθμιστή της ντίζας μέχρι να πάει στη σωστή θέση.
4. Με τη μοτοσυκλέτα σε λειτουργία, δες αν ο συμπλέκτης εμπλέκει και απεμπλέκει σωστά όταν πατάς τη μανέτα.
Μας κοινοποιήθηκε από το mototriti.gr
Πρόκειται για μια διαδικασία που δεν κοστίζει ακριβά, καθώς υπάρχουν έτοιμα σετ που ξεκινούν από προσιτές τιμές. Βοηθάνε αρκετά τον αναβάτη, ειδικά αν οι εργοστασιακές δεν έχουν δυνατότητα ρύθμισης. Ανεξάρτητα από την τιμή, όλες θα γρατζουνιστούν σε περίπτωση πτώσης, οπότε επίλεξε αυτές που σου αρέσουν περισσότερο και εξυπηρετούν την τσέπη σου. Φρόντισε μόνο να είναι κατάλληλες για την μοτοσυκλέτα σου.
Εκτός από τις νέες μανέτες, καλό θα ήταν να είσαι προμηθευμένος με τα κατάλληλα εργαλεία, όπως κλειδιά, κατσαβίδια και κάποιο λιπαντικό σπρέι.
Ξεκίνα τη διαδικασία από τη μανέτα του φρένου, καθώς είναι πιο εύκολη σαν διαδικασία.
1. Ξεβίδωσε τη βίδα που συγκρατεί τη μανέτα στη θέση της. Για να την χαλαρώσεις, ίσως χρειαστεί να κρατήσεις κόντρα με ένα κλειδί στο παξιμάδι που κρατάει τη βίδα.
2. Εφάρμοσε γράσο ή λιπαντικό στα σημεία που θα ακουμπήσει η καινούργια μανέτα και έπειτα τοποθέτησε την και ασφάλισέ την στη θέση της, σφίγγοντας τη βίδα που αφαίρεσες στο πρώτο βήμα.
3. Με την μοτοσυκλέτα σε λειτουργία, δες αν λειτουργεί το φως του πίσω φρένου και οι δαγκάνες εφαρμόζουν κανονικά σε κάθε πάτημα.
Η μανέτα του συμπλέκτη απαιτεί λίγο μεγαλύτερη προσοχή.
Η διαδικασία ενδέχεται να διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο, οπότε να δυσκολευτείς απλώς συμβουλέψου το manual του κατασκευαστή.
1. Αφού αφαιρέσεις όλες τις βίδες και τα παξιμάδια, βγάλε το άκρο της ντίζας από την μανέτα. Τώρα θα παρατηρήσεις ότι είναι σχεδόν αδύνατο να βάλεις στη καινούργια μανέτα. Μην προσπαθήσεις να το σπρώξεις, γιατί το μόνο που θα καταφέρεις είναι να φθείρεις το καλώδιο της ντίζας. Αντί αυτού, πήγαινε στο άλλο άκρο του καλωδίου.
2. Ανάλογα τη μοτοσυκλέτα, ίσως μπορέσεις να ρυθμίσεις το καλώδιο της ντίζας, ώστε να είναι πιο χαλαρό και να επιτρέπει την ευκολότερη τοποθέτηση του.
3. Πριν τοποθετήσεις τη μανέτα του συμπλέκτη, εφάρμοσε γράσο στα σημεία επαφής. Στη συνέχεια τοποθέτησε τις βίδες στα σημεία από τα οποία είχαν αφαιρεθεί και σφίξε ή χαλάρωσε το ρυθμιστή της ντίζας μέχρι να πάει στη σωστή θέση.
4. Με τη μοτοσυκλέτα σε λειτουργία, δες αν ο συμπλέκτης εμπλέκει και απεμπλέκει σωστά όταν πατάς τη μανέτα.
Μας κοινοποιήθηκε από το mototriti.gr
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου