ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Μάθε πώς να αλλάξεις μόνος σου μανέτες

Η αντικατάσταση της μανέτας του συμπλέκτη και του φρένου, είναι ο ευκολότερος τρόπος να αυξήσεις την εργονομία και την αίσθηση της μοτοσυκλέτας σου.

Πρόκειται για μια διαδικασία που δεν κοστίζει ακριβά, καθώς υπάρχουν έτοιμα σετ που ξεκινούν από προσιτές τιμές. Βοηθάνε αρκετά τον αναβάτη, ειδικά αν οι εργοστασιακές δεν έχουν δυνατότητα ρύθμισης. Ανεξάρτητα από την τιμή, όλες θα γρατζουνιστούν σε περίπτωση πτώσης, οπότε επίλεξε αυτές που σου αρέσουν περισσότερο και εξυπηρετούν την τσέπη σου. Φρόντισε μόνο να είναι κατάλληλες για την μοτοσυκλέτα σου.
Εκτός από τις νέες μανέτες, καλό θα ήταν να είσαι προμηθευμένος με τα κατάλληλα εργαλεία, όπως κλειδιά, κατσαβίδια και κάποιο λιπαντικό σπρέι.
Ξεκίνα τη διαδικασία από τη μανέτα του φρένου, καθώς είναι πιο εύκολη σαν διαδικασία. 
1. Ξεβίδωσε τη βίδα που συγκρατεί τη μανέτα στη θέση της. Για να την χαλαρώσεις, ίσως χρειαστεί να κρατήσεις κόντρα με ένα κλειδί στο παξιμάδι που κρατάει τη βίδα.
2. Εφάρμοσε γράσο ή λιπαντικό στα σημεία που θα ακουμπήσει η καινούργια μανέτα και έπειτα τοποθέτησε την και ασφάλισέ την στη θέση της, σφίγγοντας τη βίδα που αφαίρεσες στο πρώτο βήμα.
3. Με την μοτοσυκλέτα σε λειτουργία, δες αν λειτουργεί το φως του πίσω φρένου και οι δαγκάνες εφαρμόζουν κανονικά σε κάθε πάτημα. 

Η μανέτα του συμπλέκτη απαιτεί λίγο μεγαλύτερη προσοχή.
Η διαδικασία ενδέχεται να διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο, οπότε να δυσκολευτείς απλώς συμβουλέψου το manual του κατασκευαστή.
1. Αφού αφαιρέσεις όλες τις βίδες και τα παξιμάδια, βγάλε το άκρο της ντίζας από την μανέτα. Τώρα θα παρατηρήσεις ότι είναι σχεδόν αδύνατο να βάλεις στη καινούργια μανέτα. Μην προσπαθήσεις να το σπρώξεις, γιατί το μόνο που θα καταφέρεις είναι να φθείρεις το καλώδιο της ντίζας. Αντί αυτού, πήγαινε στο άλλο άκρο του καλωδίου.
2. Ανάλογα τη μοτοσυκλέτα, ίσως μπορέσεις να ρυθμίσεις το καλώδιο της ντίζας, ώστε να είναι πιο χαλαρό και να επιτρέπει την ευκολότερη τοποθέτηση του.
3. Πριν τοποθετήσεις τη μανέτα του συμπλέκτη, εφάρμοσε γράσο στα σημεία επαφής. Στη συνέχεια τοποθέτησε τις βίδες στα σημεία από τα οποία είχαν αφαιρεθεί και σφίξε ή χαλάρωσε το ρυθμιστή της ντίζας μέχρι να πάει στη σωστή θέση.
4. Με τη μοτοσυκλέτα σε λειτουργία, δες αν ο συμπλέκτης εμπλέκει και απεμπλέκει σωστά όταν πατάς τη μανέτα.


Μας κοινοποιήθηκε από το mototriti.gr

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video