ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Πότε επιβάλλεται να αλλάξεις λάστιχα;

Δες τώρα πώς η διάτρηση, τα έντονα επίπεδα φθοράς και άλλοι 2 λόγοι κάνουν την άμεση αλλαγή των ελαστικών σου πρώτη προτεραιότητα!

1. Το ελαστικό τρύπησε

Ακόμα και μια πολύ μικρή διάτρηση αποτελεί σημάδι κινδύνου και πρέπει να αλλαχθεί επειγόντως. Ο τακτικός έλεγχος των ελαστικών και η αντικατάσταση, όποτε αυτή χρειάζεται πρέπει να είναι στο πρόγραμμα όλων των οδηγών.

Τι πρέπει να κάνεις αν τρυπήσει ενώ οδηγείς
  • Διατηρώντας την ψυχραιμία σου, επιβραδύνεις και σταματάς το αυτοκίνητο σε ασφαλές μέρος όπου δεν κινδυνεύεις ούτε εσύ αλλά ούτε και οι διερχόμενοι οδηγοί.
  • Ανάβεις τα αλάρμ του αυτοκινήτου (ακόμα και αν είναι μέρα!)
  • Φοράς το προβλεπόμενο ανακλαστικό (φωσφοριζέ) γιλέκο
  • Τοποθετείς το προειδοποιητικό «τρίγωνο» στα 100 περίπου μέτρα πριν το αυτοκίνητο
2. Το βάθος του «πέλματος» είναι κάτω ή πολύ κοντά στο νόμιμο όριο
Σύμφωνα με τη νομοθεσία της Ε.Ε., το ελαστικό πρέπει να έχει βάθος πέλματος τουλάχιστον 1,6 χιλ. στην περιφέρεια, προκειμένου να θεωρηθεί ασφαλές για οδήγηση, αλλά συνήθως οι ειδικοί συνιστούν να διατηρείς ένα βάθος τουλάχιστον 4 χιλ. ή και ακόμη μεγαλύτερο.
Όπως απέδειξαν και οι μετρήσεις του περιοδικού Auto Τρίτη, ακόμη και με ελαστικά των 4 χιλ., η διαφορά στο φρενάρισμα σε σχέση με τα καινούργια ελαστικά, είναι τεράστια για την ασφάλειά σου.

3. Έχει «σφηνωθεί» κάποιο αντικείμενο και δεν βγαίνει
Ανά τακτικά χρονικά διαστήματα θα πρέπει να ελέγχεις το ελαστικό και για μικρά αντικείμενα (π.χ. πετραδάκια) που μπορεί να σφηνώσουν στο πέλμα. Αν δεν μπορείς να τα αφαιρέσεις μόνος σου ή αν δεις ότι έχουν τρυπήσει το καουτσούκ, απευθύνσου σε κάποιο εξειδικευμένο τεχνικό.

4. Υπάρχει ανομοιογενής φθορά στο ελαστικό
Αν παρατηρείς ανομοιογενή φθορά στα άκρα ή στο κέντρο η οποία έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις, θα πρέπει να κάνεις αλλαγή.

Μπορείς να προλάβεις αυτό το φαινόμενο κάνοντας τακτικά ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση στους τροχούς (προτείνεται κάθε 6 μήνες) και ελέγχοντας επίσης ανά τακτά διαστήματα την πίεση στα ελαστικά.


Μας κοινοποιήθηκε από το ειδικό στο αυτοκίνητο autotriti.gr

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video