ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Στην Ευρώπη αποσύρουν. Εδώ τι περιμένουμε;

Η Ευρώπη αποσύρει τα αυτοκίνητα πριν το 2009. Η Ελλάδα τι περιμένει; Γιατί δεν μπορούν οι εταιρείες να προχωρήσουν σε απόσυρση στη χώρα μας;

Σκάνδαλα, ρύποι, ηλεκτροκίνηση, λήζινγκ έχουν αλλάξει μέσα σε λίγα μόλις χρόνια τελείως την εικόνα της αγοράς αυτοκινήτου στην Ευρώπη. Με το ντίζελ να οδεύει προς την έξοδο και τις μεγαλουπόλεις να περιορίζουν την κυκλοφορία παλαιών αυτοκινήτων οι αποσύρσεις έχουν ήδη αρχίσει. Στην Ελλάδα τι γίνεται;

Στην Γερμανία ήδη οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν ξεκινήσει προγράμματα αντικατάστασης όλων των μοντέλων παλαιότερων του Euro5. Στην Μ. Βρετανία ξεκινάει το ίδιο, με στόχο να φύγουν από τους δρόμους όλα τα αυτοκίνητα κατασκευής πριν το 2009.

Και φυσικά δεν περιμένει κανείς τις κυβερνήσεις να κάνουν τις αποσύρσεις. Τις κάνουν οι ίδιοι οι κατασκευαστές. Έτσι η Ford στη Μ. Βρετανία δίνει από 2.500 ευρώ ως και 7.000 ευρώ για να αποκτήσεις ένα νέο μοντέλο της μάρκας, αποσύροντας ένα παλιό οποιουδήποτε κατασκευαστή. Και στην ίδια λογική είναι και τα προγράμματα άλλων κατασκευαστών.

Το ίδιο στη Γερμανία, με την Opel να προσφέρει ως και 8.000 ευρώ για ένα νέο Insignia αποσύροντας ένα αυτοκίνητο με τεχνολογία ως και Euro4. Το ίδιο και η Mercedes, η Fiat και άλλοι. Ιδιωτικά. Το δημόσιο δεν απασχολείται με αυτά, αν και υπάρχει συνεννόηση με γνώμονα τη δημόσια υγεία και τα έσοδα.

Στην Ελλάδα δεν θα έπρεπε να δούμε απόσυρση με τόσα παλιά αυτοκίνητα; Όχι μόνο θα τελειώναμε με τα παλιά, αλλά θα ανακόπταμε και την εισαγωγή σαβούρας από την Ευρώπη ως μεταχειρισμένα. Όμως στην Ελλάδα οι αντιπρόσωποι δεν μπορούν να κάνουν απόσυρση μόνοι τους. Ο λόγος φυσικά έχει να κάνει με την επιβολή του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης, που κάνει το κράτος “συνέταιρο” των εισαγωγέων, σε ότι αφορά τα έσοδα.

Με το ΕΤΤ να αυξάνει τις τιμές των αυτοκινήτων 20-50%, οι εισαγωγείς απαιτούν από τα εργοστάσια ειδικές τιμές για την Ελλάδα ώστε να παραμείνουν τα μοντέλα τους προσιτά. Με αυτή την έκπτωση σε ευρύα εφαρμογή δεν υπάρχει κανένα περιθώριο για άλλη μείωση. Πως μπορεί να κόψει η Opel 8.000 ευρώ από το Insignia στην Ελλάδα όταν το δημόσιο επιμένει να απαιτεί τον ίδιο φόρο και να μην χάνει τίποτα από την απόσυρση; Είναι αδύνατον.

Αυτός είναι και ο λόγος που στις αποσύρσεις που έχουμε δει στην Ελλάδα, το δημόσιο είναι που τις οργανώνει, μειώνοντας τον ΕΤΤ και κάνοντας τις τιμές χαμηλές. Και αυτό πρέπει να γίνει και τώρα.

Αν δεν θέλουμε να βρεθούμε πάλι ουραγοί, με τον παλαιότερο στόλο, έναν νεκροταφείο αυτοκινήτων των άλλων, πρέπει το δημόσιο να ξεκινήσει γεναιόδωρη απόσυρση με στόχο την αντικατάσταση όλων των ρυπογόνων αυτοκινήτων και τη διακοπή εισαγωγή παλιών μεταχειρισμένων.

Εσείς πως το βλέπετε; Θα ήταν μία απόσυρση ικανή να σας κάνει να βγάλετε το παλιό σας αυτοκίνητο από την κυκλοφορία και να παρετε ένα λιγότερο ρυπογόνο; Τι άλλο θα θέλατε να δείτε να γίνεται για να προχωρήσετε;


Μας κοινοποιήθηκε από το ειδικό στο αυτοκίνητο autotriti.gr



Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Κεντρική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video