Το πιο απότομο τελεφερίκ του κόσμου άνοιξε πλέον τις πύλες του στο κοινό και είναι έτοιμο να προσφέρει σε όσους τολμηρούς το δοκιμάσουν μια αξέχαστη βόλτα.
Παράλληλα, θα αποδειχθεί λυτρωτικό για τους 150 κατοίκους του χωριού Στοος της Ελβετίας, οι οποίοι θα λύσουν το πρόβλημα μετάβασης σε αυτό (ή θέλουν να φύγουν από αυτό), καθώς εκείνο βρίσκεται σε ένα σημείο που το χιόνι δημιουργεί τεράστια προβλήματα.
Ο επικλινής αυτός σιδηρόδρομος εξασφαλίζει ταυτοχρόνως ότι οι επιβάτες του μπορούν να μένουν όρθιοι, παρά το γεγονός ότι στο πιο απότομο σημείο του ανεβαίνει ύψος 110 μέτρων σε 100 μέτρα απόσταση. Συνολικά, ανεβαίνει 744 μέτρα κάθετα, σε μια διαδρομή μήκους 1.738 μέτρων, με ταχύτητα 10 μέτρα ανά δευτερόλεπτο, που διόλου ευκαταφρόνητη δεν είναι για τελεφερίκ.
Για να γίνει η διαδρομή από το χαμηλότερο στο υψηλότερο σημείο δεν χρειάζονται περισσότερα από πέντε λεπτά. Στο ενδιάμεσο, έχει πρόβλεψη για διπλή γραμμή, με το ένα τελεφερίκ να ανηφορίζει και το άλλο να κατηφορίζει, με συντονισμένο χρονοδιάγραμμα.
Προκειμένου να κατασκευαστεί, χρειάστηκαν 14 χρόνια (δύο παραπάνω από το χρονοδιάγραμμα), ενώ το έργο στοίχισε 52 εκατ. ελβετικά φράγκα (περίπου 48 εκατ. ευρώ). Τέθηκε σε λειτουργία το Σάββατο (16/12) και δόθηκε χθες στην κυκλοφορία στη διάρκεια ανοιχτής για το κοινό. Ωστόσο, ο Ιβάν Στάινερ, εκπρόσωπος της εταιρίας που θα διαχειρίζεται το τελεφερίκ, δήλωσε ότι η ολοκλήρωση του έργου τους είχε κάνει όλους «πολύ υπερήφανους».
Ας πάμε και εμείς μια βόλτα με αυτό, με το βίντεο που ακολουθεί:
Παράλληλα, θα αποδειχθεί λυτρωτικό για τους 150 κατοίκους του χωριού Στοος της Ελβετίας, οι οποίοι θα λύσουν το πρόβλημα μετάβασης σε αυτό (ή θέλουν να φύγουν από αυτό), καθώς εκείνο βρίσκεται σε ένα σημείο που το χιόνι δημιουργεί τεράστια προβλήματα.
Ο επικλινής αυτός σιδηρόδρομος εξασφαλίζει ταυτοχρόνως ότι οι επιβάτες του μπορούν να μένουν όρθιοι, παρά το γεγονός ότι στο πιο απότομο σημείο του ανεβαίνει ύψος 110 μέτρων σε 100 μέτρα απόσταση. Συνολικά, ανεβαίνει 744 μέτρα κάθετα, σε μια διαδρομή μήκους 1.738 μέτρων, με ταχύτητα 10 μέτρα ανά δευτερόλεπτο, που διόλου ευκαταφρόνητη δεν είναι για τελεφερίκ.
Για να γίνει η διαδρομή από το χαμηλότερο στο υψηλότερο σημείο δεν χρειάζονται περισσότερα από πέντε λεπτά. Στο ενδιάμεσο, έχει πρόβλεψη για διπλή γραμμή, με το ένα τελεφερίκ να ανηφορίζει και το άλλο να κατηφορίζει, με συντονισμένο χρονοδιάγραμμα.
Προκειμένου να κατασκευαστεί, χρειάστηκαν 14 χρόνια (δύο παραπάνω από το χρονοδιάγραμμα), ενώ το έργο στοίχισε 52 εκατ. ελβετικά φράγκα (περίπου 48 εκατ. ευρώ). Τέθηκε σε λειτουργία το Σάββατο (16/12) και δόθηκε χθες στην κυκλοφορία στη διάρκεια ανοιχτής για το κοινό. Ωστόσο, ο Ιβάν Στάινερ, εκπρόσωπος της εταιρίας που θα διαχειρίζεται το τελεφερίκ, δήλωσε ότι η ολοκλήρωση του έργου τους είχε κάνει όλους «πολύ υπερήφανους».
Ας πάμε και εμείς μια βόλτα με αυτό, με το βίντεο που ακολουθεί:
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου