Για τις περισσότερες γυναίκες o συνδυασμός των ρούχων που κάνουν το πρωί για να πάνε στο γραφείο δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ο χρόνος είναι ελάχιστος, το άγχος για να τα προλάβουν όλα είναι τις περισσότερες φορές το κυρίαρχο αίσθημα και σαφώς οδηγεί σε στιλιστικά λάθη.
Στο γραφείο η εμφάνισή θα πρέπει να εκπέμπει δυναμισμό, αυτοπεποίθηση και κομψότητα. Το «φοράω ό,τι βρίσκω μπροστά μου» είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να κάνει κανείς. Γιατί η εμφάνισή μας στη δουλειά καθρεφτίζει την προσωπικότητά μας και εκτός των άλλων επηρεάζει και την ψυχολογία μας.
Μια πρόχειρη εμφάνιση στο γραφείο ή ακόμα και ένα αποκαλυπτικό ρούχο μπορούν να προκαλέσουν σχόλια από τους γύρω σας που σίγουρα δεν τα θέλετε.
Σύμφωνα λοιπόν με μια βρετανική έρευνα που συμμετείχαν 2.000 άνδρες και γυναίκες, σε μία συνηθισμένη ημέρα οι γυναίκες που ετοιμάζονται για το γραφείο θα χρειαστούν 14 λεπτά για να διαλέξουν τι θα φορέσουν, ενώ οι άνδρες μόλις 9 λεπτά.
Επιπλέον, η έρευνα της TotalJobs.com αποκαλύπτει πως μία γυναίκα όταν ντύνεται πιο πρόχειρα στο γραφείο οι συνάδελφοι την ρωτούν έαν αισθάνεται καλά ή αν είναι κουρασμένη.
Μάλιστα το 16% των γυναικών παραδέχτηκε ότι έχει δεχτεί παρατήρηση από ανώτερό τους στο γραφείο για να μην φορέσουν ξανά τόσο αποκαλυπτικό ρούχο.
Το 15% ισχυρίζεται ότι δεν είναι ξεκάθαρο τι επιτρέπεται και τι όχι να φορά κανείς στο εργασιακό περιβάλλον.
Οι συμμετέχοντες απάντησαν ότι σε ένα εργασιακό περιβάλλον δεν είναι κατάλληλο να φορά κανείς:
1. Σορτς (57%)
2. Φούτερ και αθλητικές φόρμες (52%)
3. Κοντομάνικα με μηνύματα (48%)
4. Καπέλα (46%)
5. Σαγιονάρες (41%).
Πάντως το να ντύνεσαι καθημερινά για τη δουλειά κομψά, κάνοντας διαφορετικούς συνδυασμούς, φαινομενικά, δεν είναι τόσο εύκολη υπόθεση.
Ομως, μπορεί να γίνει. Αρκεί να οργανώσεις την γκαρνταρόμπα σου με ένα τέτοιο τρόπο που να επιτρέπει να δημιουργείς εύκολα στην κάθε σου μέρα σύνολα που να σου ταιριάζουν.
Στο γραφείο η εμφάνισή θα πρέπει να εκπέμπει δυναμισμό, αυτοπεποίθηση και κομψότητα. Το «φοράω ό,τι βρίσκω μπροστά μου» είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να κάνει κανείς. Γιατί η εμφάνισή μας στη δουλειά καθρεφτίζει την προσωπικότητά μας και εκτός των άλλων επηρεάζει και την ψυχολογία μας.
Μια πρόχειρη εμφάνιση στο γραφείο ή ακόμα και ένα αποκαλυπτικό ρούχο μπορούν να προκαλέσουν σχόλια από τους γύρω σας που σίγουρα δεν τα θέλετε.
Σύμφωνα λοιπόν με μια βρετανική έρευνα που συμμετείχαν 2.000 άνδρες και γυναίκες, σε μία συνηθισμένη ημέρα οι γυναίκες που ετοιμάζονται για το γραφείο θα χρειαστούν 14 λεπτά για να διαλέξουν τι θα φορέσουν, ενώ οι άνδρες μόλις 9 λεπτά.
Επιπλέον, η έρευνα της TotalJobs.com αποκαλύπτει πως μία γυναίκα όταν ντύνεται πιο πρόχειρα στο γραφείο οι συνάδελφοι την ρωτούν έαν αισθάνεται καλά ή αν είναι κουρασμένη.
Μάλιστα το 16% των γυναικών παραδέχτηκε ότι έχει δεχτεί παρατήρηση από ανώτερό τους στο γραφείο για να μην φορέσουν ξανά τόσο αποκαλυπτικό ρούχο.
Το 15% ισχυρίζεται ότι δεν είναι ξεκάθαρο τι επιτρέπεται και τι όχι να φορά κανείς στο εργασιακό περιβάλλον.
Οι συμμετέχοντες απάντησαν ότι σε ένα εργασιακό περιβάλλον δεν είναι κατάλληλο να φορά κανείς:
1. Σορτς (57%)
2. Φούτερ και αθλητικές φόρμες (52%)
3. Κοντομάνικα με μηνύματα (48%)
4. Καπέλα (46%)
5. Σαγιονάρες (41%).
Πάντως το να ντύνεσαι καθημερινά για τη δουλειά κομψά, κάνοντας διαφορετικούς συνδυασμούς, φαινομενικά, δεν είναι τόσο εύκολη υπόθεση.
Ομως, μπορεί να γίνει. Αρκεί να οργανώσεις την γκαρνταρόμπα σου με ένα τέτοιο τρόπο που να επιτρέπει να δημιουργείς εύκολα στην κάθε σου μέρα σύνολα που να σου ταιριάζουν.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου