ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Απίστευτη δήλωση Σπίρτζη για αντιπλημμυρικά: «Είμαστε περήφανοι για όσα κάναμε»

Απίστευτη δήλωση Σπίρτζη για αντιπλημμυρικά: «Είμαστε περήφανοι για όσα κάναμε»

Ευθύνες για την τραγωδία στην Δυτική Αττική πρέπει να αναζητηθούν σε όλους όσοι κυβέρνησαν τα τελευταία 40 χρόνια», τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, αναφερόμενος στις φονικές πλημμύρες στη Δυτική Αττική σε νέα σημερινή του συνέντευξη.

«Έχουμε έλλειμμα οικονομικών πόρων κι είμαστε ειλικρινά πολύ περήφανοι γι αυτά που έχουμε κάνει στην αντιπλημμυρική προστασία τα τελευταία τρία χρόνια. Και είναι τυχαίο γεγονός ότι μέχρι τώρα στις πλημμύρες δεν είχαμε και άλλα θύματα και άλλους νεκρούς. Όλη η χώρα είναι ανοχύρωτη επί της ουσίας από την αντιπλημμυρική προστασία», δήλωσε στο ραδιόφωνο 24/7 ο υπουργός.

Μεταξύ άλλων, είπε:

«Όποιος πει όταν έχουμε τέτοια συμβάντα ότι φταίει ο λειτουργός που έτυχε να υπηρετεί εκείνη την περίοδο ως περιφερειάρχης ή ως δήμαρχος, είτε λαϊκίζει, είτε θέλει να κοροϊδέψει τον κόσμο ή δεν θέλει να παρουσιάσει την πραγματικότητα. Ιδιαίτερα όταν έχουμε τέτοιες καταστροφές και έχουμε 23 συμπολίτες μας να χάνουν τη ζωή τους, -εκτός από τα αισθήματα θλίψης που δημιουργούνται- πρέπει να αναστοχαστούμε γενικότερα και σαν κοινωνία και σαν πολιτικό σύστημα, τι έπρεπε να γίνει αυτά τα χρόνια, τι πρέπει να αλλάξουμε και ποιες συνήθειες, κακές αν θέλετε νοοτροπίες που έχουν διαπαιδαγωγήσει συγκεκριμένοι κύκλοι του πολιτικού συστήματος και του παλαιοκομματισμού στην ελληνική κοινωνία, πρέπει να αλλάξουν. Εμείς δεν ισχυριστήκαμε ποτέ ότι είμαστε «Χουντίνι»».

Εν συνεχεία, αναφέρει:


«Αυτές οι υποδοχές για χρόνια έχουν υποβαθμιστεί. Έχουμε μια χώρα ανοχύρωτη επί της ουσίας στον αντιπλημμυρικό σχεδιασμό, στις φυσικές καταστροφές και αυτά δεν αλλάζουν. Ούτε γίνονται με μαγικό ραβδί ούτε από τη μία μέρα στην άλλη. Καταλαβαίνω τον δημοσιογραφικό οίστρο ή την επικοινωνιακή ανάγκη να πούμε ότι φταίει ο τάδε. Αλλά πού είναι η πραγματικότητα. Από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο η χώρα έχει δομηθεί χωρίς σχέδιο, χωρίς χωροταξικό σχεδιασμό. Πάρα πολλοί υποδοχείς ομβρίων υδάτων όπως είναι τα ρέματα έχουν κλείσει. Πάρα πολλοί φορείς όπως η τοπική αυτοδιοίκηση και τα υπουργεία έχουν καλύψει στο πέρασμα των χρόνων την παραβατικότητα (στη δόμηση) και πολλές κατά τη γνώμη μου επικίνδυνες συμπεριφορές. Άρα, όπου έχουμε πλημμύρες, παρατηρούνται τα ίδια ακριβώς φαινόμενα. (..) Παρατηρούμε ότι έχουν κλείσει τα ρέματα, ότι έχουν χωροθετηθεί κτίρια και υποδομές μέσα στις κοίτες των ρεμάτων».


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - Ανώνυμος

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video