Υστερα από ταξίδι 72 ημερών έφτασε τη Δευτέρα στον σταθμό «Καλαμαριά», στον τρίτο κατά σειρά της γραμμής επέκτασης του Mετρό στην ομώνυμη περιοχή, ο μετροπόντικας (TBM) «Έλλη».
Mετά τις γιορτές αναμένεται στο σημείο και η άφιξη του δεύτερου μετροπόντικα, του «Φρίξου», όπως επισήμανε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό AE, Γιάννης Μυλόπουλος, τονίζοντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι το καλοκαίρι του 2018, και όχι το φθινόπωρο, θα γίνει η ένωσή τους με τη βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης, στον σταθμό της 25ης Μαρτίου.
Η «Έλλη» έχει διανοίξει 55% της μίας σήραγγας, καλύπτοντας 23,5 μέτρα ημερησίως και επόμενος σταθμός της, προτού ενωθεί με τη βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης, θα είναι αυτός της Νομαρχίας, όπου αναμένεται να φτάσει εντός του Ιανουαρίου του 2018.
Υπενθυμίζεται ότι η διάνοιξη των δίδυμων σηράγγων της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης στην Καλαμαριά ξεκίνησε τον Μάιο του 2017, με σημείο εκκίνησης τη Μίκρα και κίνηση προς τα δυτικά. Η επέκταση Καλαμαριάς έχει συνολικά πέντε σταθμούς, είναι μήκους 4,78 χιλιομέτρων και έχει υπολογιστεί ότι από τη λειτουργία της θα εξυπηρετούνται περισσότεροι από 65.000 επιβάτες, ενώ το υπόγειο τρένο θα φτάνει από τη «Μίκρα» στο κέντρο της Θεσσαλονίκης στον χρόνο των 15 λεπτών.
«Απεγκλωβίζεται», έπειτα από έξι χρόνια το τμήμα της Δελφών
Την Τετάρτη παραδίδεται ξανά στην κυκλοφορία για τα οχήματα, ύστερα από έξι χρόνια, το κλειστό τμήμα της οδού Δελφών στην περιοχή της Ανάληψης και μεταξύ των οδών Μάρκου Μπότσαρη και Πέτρου Συνδίκα, τόνισε σήμερα ο κ. Μυλόπουλος.
Υπενθυμίζεται ότι η εγκατάσταση του εργοταξίου του Μετρό στην περιοχή έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις κατοίκων και επαγγελματιών, καθώς παρουσιάστηκαν πολλά προβλήματα κατά τη μελέτη και κατασκευή του έργου. Χρειάστηκαν πρόσθετες μελέτες, ενισχύσεις των εδαφών με ειδική μέθοδο και παρεμβάσεις, που οδήγησαν σε μεγάλες καθυστερήσεις και έτσι, ενώ «οι εργασίες στο σημείο υπολογιζόταν να κρατήσουν μέχρι και ένα χρόνο, τελικώς διήρκησαν έξι». Με τον σταθμό πλέον κατασκευασμένο, την Τετάρτη αναμένεται να δοθούν προς το παρόν στην κυκλοφορία δύο λωρίδες, μία ανά κατεύθυνση, καθώς υπάρχουν ακόμη εργασίες να γίνουν, όπως η κατασκευή της δυτικής εισόδου, τα αρχιτεκτονικά και τα ηλεκτρομηχανολογικά.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου