Ο επαγγελματίας "αριστερός" Μηταφίδης που ψηφίζει συνεχώς κατά της άρσης ασυλίας του Καμμένου και τον υπερασπίζεται προτάσσοντας τα στήθη του μαζί με τους άλλους "συντρόφους" επίσης επαγγελματίες "αριστερούς" έκανε δηλώσεις κατά του Άνθιμου.
Συγκεκριμένα, μιλώντας «Στο Κόκκινο», είπε:
Κάποιοι «θεωρούν τη Θεσσαλονίκη προπύργιο της εθνικοφροσύνης», αναφερόμενος για την απόφαση της Συγκλήτου του ΑΠΘ να αναγορεύσει επίτιμο διδάκτορα τον Μητροπολίτη Άνθιμο.
Σημειώνεται ότι η αναγόρευση τελικά αναβλήθηκε, για «λόγους καλύτερης οργάνωσης», όπως χαρακτηριστικά ανακοίνωσε η Πρυτανεία του Ιδρύματος.
«Έχουμε, βλέπετε, κατάλοιπα ονομάτων που δόθηκαν σε δρόμους της πόλης από τη χούντα» σχολίασε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος παρατήρησε: «Ο Άνθιμος δήλωνε νοσταλγός της χούντας το 2010».
Όπως σημείωσε: «Δεν αντέδρασαν μόνο πανεπιστημιακοί στην αναγόρευση του Άνθιμου σε επίτιμο διδάκτορα του Τμήματος Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας. Δεν αντέδρασαν μόνον αριστεροί, δεν αντέδρασε μόνον ο ΣΥΡΙΖΑ. Αντέδρασαν και άνθρωποι με αντιδικτατορική δράση και μνήμες από την περίοδο της χούντας (…). Κανείς δεν ξεχνά τι έλεγε ο Μητριοπολίτης Άνθιμος το 2010, απαντώντας σε κείμενο της εφημερίδας ‘Θεσσαλονίκη’. Δήλωνε θαυμαστής των ‘ισχυρών δραχμών’ του Μακαρέζου, νοσταλγός της εποχής κατά την οποία, όπως έλεγε ‘οι εκπαιδευτικοί έκαναν το καθήκον τους’. Στην περίοδο της χούντας, εννοούσε. Για να μην αναφερθούμε και τον – λίαν επιεικώς- χαρακτηριζόμενο ως αρνητικό ρόλο που διαδραμάτισε στην περίοδο του Μακεδονικού. Ενός ζητήματος που κακοφόρμισε, αν και θα μπορούσε να έχει λυθεί, εδώ και χρόνια».
Και όλα αυτά, τα λέει, ποιος... ο Μηταφίδης! Ο οποίος ως επαγγελματίας "αριστερός" διαλύει την ελληνική κοινωνία ψηφίζοντας Μνημόνια, κόβοντας συντάξεις, επιβάλλοντας αβάσταχτη φορολογία, ψηφίζοντας πωλήσεις όπλων. Ο παραμυθάς "ναιναίς" σε όλα, που είναι ένα με τους ακροδεξιούς Καμμένους!
Τo έχουμε ξαναγράψει: Ακροδεξιοί και επαγγελματίες "αριστεροί" είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος!
BR
Συγκεκριμένα, μιλώντας «Στο Κόκκινο», είπε:
Κάποιοι «θεωρούν τη Θεσσαλονίκη προπύργιο της εθνικοφροσύνης», αναφερόμενος για την απόφαση της Συγκλήτου του ΑΠΘ να αναγορεύσει επίτιμο διδάκτορα τον Μητροπολίτη Άνθιμο.
Σημειώνεται ότι η αναγόρευση τελικά αναβλήθηκε, για «λόγους καλύτερης οργάνωσης», όπως χαρακτηριστικά ανακοίνωσε η Πρυτανεία του Ιδρύματος.
«Έχουμε, βλέπετε, κατάλοιπα ονομάτων που δόθηκαν σε δρόμους της πόλης από τη χούντα» σχολίασε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος παρατήρησε: «Ο Άνθιμος δήλωνε νοσταλγός της χούντας το 2010».
Όπως σημείωσε: «Δεν αντέδρασαν μόνο πανεπιστημιακοί στην αναγόρευση του Άνθιμου σε επίτιμο διδάκτορα του Τμήματος Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας. Δεν αντέδρασαν μόνον αριστεροί, δεν αντέδρασε μόνον ο ΣΥΡΙΖΑ. Αντέδρασαν και άνθρωποι με αντιδικτατορική δράση και μνήμες από την περίοδο της χούντας (…). Κανείς δεν ξεχνά τι έλεγε ο Μητριοπολίτης Άνθιμος το 2010, απαντώντας σε κείμενο της εφημερίδας ‘Θεσσαλονίκη’. Δήλωνε θαυμαστής των ‘ισχυρών δραχμών’ του Μακαρέζου, νοσταλγός της εποχής κατά την οποία, όπως έλεγε ‘οι εκπαιδευτικοί έκαναν το καθήκον τους’. Στην περίοδο της χούντας, εννοούσε. Για να μην αναφερθούμε και τον – λίαν επιεικώς- χαρακτηριζόμενο ως αρνητικό ρόλο που διαδραμάτισε στην περίοδο του Μακεδονικού. Ενός ζητήματος που κακοφόρμισε, αν και θα μπορούσε να έχει λυθεί, εδώ και χρόνια».
Και όλα αυτά, τα λέει, ποιος... ο Μηταφίδης! Ο οποίος ως επαγγελματίας "αριστερός" διαλύει την ελληνική κοινωνία ψηφίζοντας Μνημόνια, κόβοντας συντάξεις, επιβάλλοντας αβάσταχτη φορολογία, ψηφίζοντας πωλήσεις όπλων. Ο παραμυθάς "ναιναίς" σε όλα, που είναι ένα με τους ακροδεξιούς Καμμένους!
Τo έχουμε ξαναγράψει: Ακροδεξιοί και επαγγελματίες "αριστεροί" είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος!
BR
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου