Μόλις κυκλοφόρησε από το Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών το βιβλίο
Δ. Κουτσογιάννης, Γλωσσική διδασκαλία: χθες, σήμερα, αύριο
Το βιβλίο εστιάζει στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας. Πρώτος στόχος του είναι να παρουσιάσει την έντονη επιστημονική κινητικότητα που παρατηρείται διεθνώς κατά τις τελευταίες δεκαετίες, ξεκινώντας όμως από το παρελθόν, επειδή η τρέχουσα επιστημονική πραγματικότητα είναι αδύνατο να κατανοηθεί χωρίς τη συνδρομή της ιστορίας.
Δεύτερος στόχος είναι η προσπάθεια για ανάγνωση του βαθύτερου πολιτικού υπόβαθρου της κάθε "πρότασης". Για να το πετύχει αυτό, ο συγγραφέας επιχειρεί να εγγράψει κάθε πρόταση στα ιστορικά της συμφραζόμενα, που σημαίνει ότι ένας τρίτος βασικός στόχος είναι η σύνδεση του όλου προβληματισμού με την ιστορική μεταβολή και κυρίως με τις εξελίξεις της παγκοσμιοποίησης.
Τέλος, βασικός στόχος του βιβλίου είναι να αξιοποιήσει τη διεθνή και τοπική επιστημονική αναζήτηση, προκειμένου να κατατεθούν συγκεκριμένες προτάσεις για τη (γλωσσική) εκπαίδευση που ξεπερνούν τα επιμέρους παραδείγματα και κινούνται προς την κατεύθυνση της σύνθεσης. Για να γίνει αυτό πιο εύκολο αλλά και για να αναδειχθεί ο σημαντικός ρόλος της τοπικότητας, δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στη σύνδεση κάθε λόγου με την ελληνική πραγματικότητα.
Περισσότερα...
Περιεχόμενα και Πρόλογος
Για να παραγγείλετε το βιβλίο από το ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο του Ινστιτούτου, ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
The Institute of Modern Greek Studies has just published the book
D. Koustogiannis
Γλωσσική διδασκαλία: χθες, σήμερα, αύριο
[Language teaching: yesterday, today, tomorrow]
The book focuses on the teaching of the Greek language. Its first objective is to present the intense scientific mobility observed internationally during the last decades, but starting from the past, because the current scientific reality cannot be understood without the help of history.
The second objective is the effort to read the deepest political background of each "proposal". In order to achieve it, the writer attempts to place each proposal in its historical context, which means that a third major objective is to connect the whole problematic with the historical change, and especially with the developments of globalization.
Finally, the book aims at making use of the international and local scientific research, in order to make concrete proposals about (language) education that go beyond the individual examples and move towards synthesis. In order to make this easier, but also to highlight the important role of locality, particular emphasis is given on linking every proposal with Greek reality.
More...
Contents and Preface
Clicking here, you can order the book form the Institute's e-shop.
Δ. Κουτσογιάννης, Γλωσσική διδασκαλία: χθες, σήμερα, αύριο
Το βιβλίο εστιάζει στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας. Πρώτος στόχος του είναι να παρουσιάσει την έντονη επιστημονική κινητικότητα που παρατηρείται διεθνώς κατά τις τελευταίες δεκαετίες, ξεκινώντας όμως από το παρελθόν, επειδή η τρέχουσα επιστημονική πραγματικότητα είναι αδύνατο να κατανοηθεί χωρίς τη συνδρομή της ιστορίας.
Δεύτερος στόχος είναι η προσπάθεια για ανάγνωση του βαθύτερου πολιτικού υπόβαθρου της κάθε "πρότασης". Για να το πετύχει αυτό, ο συγγραφέας επιχειρεί να εγγράψει κάθε πρόταση στα ιστορικά της συμφραζόμενα, που σημαίνει ότι ένας τρίτος βασικός στόχος είναι η σύνδεση του όλου προβληματισμού με την ιστορική μεταβολή και κυρίως με τις εξελίξεις της παγκοσμιοποίησης.
Τέλος, βασικός στόχος του βιβλίου είναι να αξιοποιήσει τη διεθνή και τοπική επιστημονική αναζήτηση, προκειμένου να κατατεθούν συγκεκριμένες προτάσεις για τη (γλωσσική) εκπαίδευση που ξεπερνούν τα επιμέρους παραδείγματα και κινούνται προς την κατεύθυνση της σύνθεσης. Για να γίνει αυτό πιο εύκολο αλλά και για να αναδειχθεί ο σημαντικός ρόλος της τοπικότητας, δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στη σύνδεση κάθε λόγου με την ελληνική πραγματικότητα.
Περισσότερα...
Περιεχόμενα και Πρόλογος
Για να παραγγείλετε το βιβλίο από το ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο του Ινστιτούτου, ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
The Institute of Modern Greek Studies has just published the book
D. Koustogiannis
Γλωσσική διδασκαλία: χθες, σήμερα, αύριο
[Language teaching: yesterday, today, tomorrow]
The book focuses on the teaching of the Greek language. Its first objective is to present the intense scientific mobility observed internationally during the last decades, but starting from the past, because the current scientific reality cannot be understood without the help of history.
The second objective is the effort to read the deepest political background of each "proposal". In order to achieve it, the writer attempts to place each proposal in its historical context, which means that a third major objective is to connect the whole problematic with the historical change, and especially with the developments of globalization.
Finally, the book aims at making use of the international and local scientific research, in order to make concrete proposals about (language) education that go beyond the individual examples and move towards synthesis. In order to make this easier, but also to highlight the important role of locality, particular emphasis is given on linking every proposal with Greek reality.
More...
Contents and Preface
Clicking here, you can order the book form the Institute's e-shop.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου